روبیکا، حامی اینفلوئنسرها

شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
چند روزی از راه‌اندازی سرویس جدید روبیکا، یعنی سرویس کسب درآمد با تولید محتوا، بیشتر نمی‌گذرد که شاهد ایجاد صفحات متعددی در روبینو با نام اینفلوئنسرها بودیم؛ اما دلیل اصلی این اتفاقات چیست؟
تبلیغات

چرا بسیاری از واینرها و اینفلوئنسرها در‌حال‌حاضر روبیکا را تبلیغ می‌کنند؟ روبیکا یکی از شبکه‌های اجتماعی ایرانی است که به‌واسطه‌ی فعالیت خود در سال‌های اخیر، بیش از ۱۸ میلیون کاربر فعال ایرانی جذب کرده است. این سوپراپ با کمک دو سهام‌دار اصلی خود، یعنی ایرانسل و همراه‌اول، تصمیم گرفت که با راه‌اندازی سیستم درآمد‌زایی به تولید‌کنندگان محتوا انگیزه‌ی بیشتری برای ادامه کار بدهد؛ چراکه معمولاً یکی از منابع اصلی درآمد تولید‌کنندگان محتوا، تبلیغات است. شما هم می‌توانید هم‌اکنون با نصب روبیکا به‌راحتی صفحه‌ی شبکه‌ی اجتماعی یا کانال مخصوص خود را راه‌اندازی و شروع به کسب درآمد کنید.

چرا اینفلوئسنرهای زیادی در روبیکا فعالیت خود را شروع کردند؟

میزان فعالیت اینفلوئنسرها در روبیکا در چند وقت اخیر بسیار افزایش پیدا کرد؛ به‌صورتی‌که این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده جدی‌بودن کمپین کسب درآمد از تولید محتوا روبیکا باشد. روبیکا در این کمپین که همین چند وقت پیش فعالیتش را از صفر آغاز کرد، نشان داد که هر کاربری با تولید محتوای مؤثر و جذاب می‌تواند درآمد کسب کند.

اینفلوئنسرها و واینرها که در طول سال‌های فعالیت خود در اینستاگرام توانسته بودند افراد زیادی را به‌سمت خود جذب کنند، با انجام تبلیغات می‌توانستند از راه تولید محتوا درآمد کسب کنند؛ اما روبیکا به‌واسطه زیرساختش با راه‌اندازی سیستم کسب درآمد، به این دسته از افراد کمک می‌کند که درکنار درآمد به‌واسطه تبلیغات، از نمایش تولید محتوا هم درآمد کسب کنند.

با‌‌توجه‌‌‌به اخبار و گزارش‌ها رسیده، بیش از ۳۰ اینفلوئنسر جدید ازجمله میلاد قاسمی‌‌خواه (milad_khahhh)، محمدامین کریم پور (mohamadaminkarimpor)، عرفان علی‌رضایی‌تبریزی (erfanalirezai)، مهیار حسن (mahyar) و... به روبیکا پیوسته‌اند که در‌حال‌حاضر با برنامه‌ریزی تولید محتوای اختصاصی برای روبیکا، قصد دارند کاربران خود را به‌سمت این برنامه جذب کنند تا درآمد بیشتری به‌دست آورند.

این اینفلوئنسرها در چند دسته‌بندی اصلی کمدی، دابسمش، آشپزی، ورزشی و زیبایی فعالیت می‌کنند. مزیت اصلی روبیکا و سیستم کسب درآمد آن برای این دسته از افراد آن است که می‌توانند حتی در ماه‌هایی که نمی‌توانند تبلیغات انجام دهند، درآمد خوبی از نمایش محتوای خود کسب کنند.

سیستم کسب درآمد از تولید محتوای روبیکا چگونه کار می‌کند؟

این روزها در اکثر کشورهای پیشرفته این نوع سیستم کسب درآمد با کمک تولید محتوا به‌‌خوبی جا افتاده است؛ چراکه افراد مختلف با انتشار محتوا در کانال‌های مرتبط همچون یوتیوب، می‌توانند کاربران بیشتری را به‌‌سمت این برنامه‌ها جذب و درآمد کسب کنند. کاربران ایرانی هم به‌واسطه روبیکا می‌توانند چنین درآمدی را به‌دست آورند.

ازآن‌‌جا‌‌که منبع اصلی درآمد سهام‌داران روبیکا، یعنی همراه‌اول و ایرانسل، از مصرف ترافیک است، آن‌ها با راه‌اندازی سیستم کسب درآمد روبیکا درواقع قصد دارند که بخشی از درآمد خود را با تولید‌کنندگان محتوا سهیم شوند که باعث مصرف ترافیک کاربران مختلف می‌شوند. هر فردی بعد از تولید محتوا و کسب درآمد ازطریق نمایش آن به دیگران، می‌تواند با انجام چند مرحله ساده درآمد خود را دریافت کند. شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر به‌راحتی سوپر‌اَپ روبیکا را نصب کنید: https://rubika.ir/home

روبیکا و طرح صیانت با یکدیگر چه ارتباطی دارند؟

بسیاری از مردم عادی تصور کرده‌اند که خبری احتمالاً از طرح صیانت و اجرایی‌شدن آن وجود دارد که بسیاری از اینفلوئنسرها و واینرها در حال تبلیغ این سوپراَپ ایرانی هستند! حقیقت این است که حتی تیم روبیکا هم مانند همه افراد جامعه در حال رصد اخبار این حوزه و حواشی آن از مراجع معتبر است و این اقدامات در این راستا هیچ ارتباطی با طرح صیانت ندارد!

فراموش نکنیم روبیکا در سال ۱۳۹۷ توسعه پیدا کرده و در همان سال، یعنی ۳ سال قبل از مطرح‌شدن طرح صیانت، در‌زمینه جذب کاربر فعال موفق بوده است؛ تا جایی که آمار جذب بیش از ۱۸ میلیون کاربر را ثبت و در این سال‌ها به‌عنوان یک اپلیکیشن، روال طبیعی خودش را طی کرده است. هدف تیم روبیکا که بارها به روش‌های مختلف سعی کرده است آن را بیان کند‌، این است که پلتفرم شبکه اجتماعی با قابلیت‌های کاربردی مثل فروشگاه، سرویس کسب درآمد، سرگرمی و‌... راه اندازی کنند.

دیدگاه شما درباره این ویژگی جدید روبیکا چیست؟ آیا شما هم علاقه‌مند هستید که تنها با تولید محتوا درآمد کسب کنید؟ نظرات خود را درباره این موضوع با ما و سایر افراد به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات