وین ورک، در مسیر تبدیل شدن به جامع‌ترین سایت استخدام و آموزش

پنج‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
مدت زیادی است که فرایند استخدام در کشور ما وارد یک مسیر جدید شده و از نیازمندی‌های روزنامه‌ی همشهری و تراتک به بسترها و سایت‌های آنلاین انتقال پیدا کرده است.
تبلیغات

اصولاً اینترنت و ارائه‌ی خدمات درفضای مجازی به دلیل مزایا و امکانات بسیاری که دراختیار کاربران و مخاطبان قرار می‌دهد، ترجیح ارائه‌دهندگان و دریافت کنندگان خدمات این است که تا جای ممکن از این فضا بهره‌مند شوند.

سایت‌های استخدام متعددی در حال حاضر به فعالیت‌های گسترده در حوزه‌ی کاریابی می‌‌پردازند. اما سال‌ها است که این سایت‌ها چندان تغییری در فرآیندهای خود ایجاد نکرده، و خدمات آن‌ها شباهت‌های بسیاری به همان آگهی‌های نیازمندی روزنامه‌ی همشهری دارد. اما نکته اینجا است که اینترنت دارای امکانات فراوانی است اما این در صورتی میسر است که تیم گشترش دهنده‌ی سایت و محصول توانایی و تمایل گسترش دائم و مستمر خدمات خود را داشته باشند. نگرشی که مدت‌ها است سایت‌های کاریابی و استخدام به آن روی نیاورده‌اند و تغییرات بخصوصی در آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

هوشمندی، سرلوحه‌ی فعالیت‌های وین ورک

وین ورک

وین ورک در آغاز فعالیت خود همانند سایر سایت‌های استخدام به دریافت آگهی استخدام از طرف کارفرمایان و ارسال رزومه از طرف کارجویان به آن آگهی‌ها می‌پرداخت. البته این خدمت را با تفاوت‌هایی مانند پروفایل رایگان که به‌عنوان یک رزومه‌ی آنلاین جامع با نام کاربری منحصر‌به‌فرد و امکان انجام پروژه به صورت امن در کنار استخدام تمام وقت و پاره وقت برای کاربران خود فراهم آورده بود. با گذشت کمتر از یکسال از فعالیت این سایت، امکانات هوشمند بسیاری به آن افزوده شده، و فرآیندهای آن بهبود یافته‌اند. به‌عنوان مثال سایت وین ورک با پاسخ کاربران به چند سؤال کلی، برخی از اطلاعات موقعیت‌های شغلی کارفرمایان، مانند حوزه‌ی کاری و دستمزد را حدس زده، و به کارفرمایان پیشنهاد می‌دهد. یا رزومه‌های دریافتی یک آگهی استخدام را با استفاده از هوش مصنوعی ارزیابی و براساس مرتبط بودن با آگهی مرتب‌سازی می‌کند.

این امکانات و بسیاری دیگر از خدمات منحصر‌به‌فرد وین ورک، با این هدف دراختیار کاربران قرار می‌گیرند تا احتمال استخدام بهترین کارجو برای یک موقعیت شغلی به حداکثر برسد. اما وین ورک به همین موضوع بسنده نکرده است.

وین ورک در مسیر تبدیل به سایت جامع استخدام

وین ورک از آغاز کارش با این چشم‌انداز فعالیت خود را آغاز کرده است که بتواند تمام خدمات مربوط به کار را در یک بستر به مخاطبان خود ارائه کند. دغدغه‌ی بسیاری از افراد شاغل یا حتی کارجویانی که تمایل به آغاز کاری در حوزه‌ی مورد علاقه‌ی خود را دارند، رشد و پیشرفت حرفه‌ای است. وین ورک سعی کرده است تا با گسترش خدمات و محصولات خود مسیر مناسبی را به جهت افزایش دانش و مهارت و آموزش ابزارهای کاربردی و به روز برای کاربران خود فراهم آورد.

مدرسه وین ورک یک بستر و پلتفرم آنلاین است که در آن محتوای آموزشی مورد نیاز برای ورود به بازار کار یا تقویت مهارت‌های مورد نیاز برای رشد و پیشرفت در یک موقعیت شغلی از معتبرترین دوره‌های بین‌المللی و به روزترین موضوعات و ابزارهای حال حاضر حوزه‌های متعدد در آن آموزش داده می‌شوند.

دوره‌های کاربردی برای بازار کار در مدرسه‌ی وین ورک

برای ورود به بازار کار یا پیشرفت در مسیر شغلی دو موضوع تأثیر فراوانی دارد؛ افزایش دانش و مهارت‌های فنی و افزایش تجربه‌ی کاری. تجربه‌ی کاری عمدتا به عملکرد شما در موقعیت‌های شغلی که در آن‌ها فعالیت داشته‌اید بستگی دارد و در مرور زمان اتفاق می‌افتد. اما برای سرعت بخشیدن به این فرایند یا جبران کردن فقدان تجربه، بهترین راه‌حل افزایش دانش و مهارت‌های فنی یا یادگیری و تسلط عمیق بر ابزارهای به روز در حوزه‌های متعدد است.

بسیاری از افرادی که قصد ورود به بازار کار را دارند یا در صدد ترفیع مرتبه‌ی شغلی خود هستند اما از تجربه‌ی کافی برخوردار نیستند، باید به تقویت دانش و مهارت خود بپردازند. مدرسه‌ی وین ورک با آماده‌سازی دوره‌های کاربردی و به روز مرتبط با حوزه‌های کاری مختلف تلاش کرده است تا کارجویان را برای ورود به بازار کار آماده کند و بروز‌ترین ابزارها را به آن‌ها آموزش دهد.

به‌عنوان مثال، دوره آموزش آنلاین اکسل مقدماتی به‌عنوان یکی از پایه‌ای‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای بازار کار در بسیاری از حوزه‌ها، در وین ورک قابل مشاهده است و کارجویان تازه‌کار می‌توانند با یادگیری این دانش به صورت آنلاین در موقعیت‌های شغلی بسیاری کار خود را آغاز نمایند یا در موقعیت شغلی فعلی خود با استفاده از تمام امکانات این ابزار که به‌طور کامل در این دوره آموزش داده می‌شوند، انجام امور خود را با نظم بیشتری به انجام برسانند. علاوه بر این کارجویان با یادگیری دوره آموزش آنلاین مبانی برنامه نویسی python، مسیر خود را برای رسیدن به یک موقعیت شغلی سطح بالا آغاز نمایند

آموزش آنلاین، بهترین مسیر برای یادگیری

وین ورک

با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی و از طرفی محدودیت‌هایی مانند آلودگی هوا، ترافیک و ویروس کرونا، مسیر و ترجیحات آموزش افراد به‌طور کلی تغییر کرده است. بسیاری از افراد تمایل دارند تا آموزش‌های متعدد را به صورت آنلاین و از منزل خود دریافت کنند تا از این محدودیت‌ها در امان باشند. بااین‌حال برخی در رابطه با کیفیت آموزش و یادگیری مباحث ازطریق بسترهای آنلاین شک و شبهه‌هایی را مطرح می‌کنند که عموما به دلیل حضور نداشتن مدرس به صورت هم‌زمان است که ممکن است باعث شود تا مبحثی به اندازه‌ی کافی بسط داده نشود یا نیاز به تمرین و تکرار داشته باشد. اما تا چه اندازه این موضوع باعث ایجاد محدودیت در فرایند آموزش می‌شود؟

مطلبی که در رابطه با آموزش به صورت آنلاین قابل ذکر است این است که آموزش آنلاین به هیچ عنوان از محدودیت زمان برخوردار نیست و تا هر اندازه که نیاز باشد می‌توان در آموزش یک مبحث عمیق شد. راهکار آموزش آنلاین برای موضوعاتی که نیاز به تکرار دارند این است که تمریناتی را برای افرادی که از این آموزش‌ها استفاده می‌کنند در نظر گرفته‌اند و پس از آن به حل دقیق آن می‌پردازند و در صورت پیچیده بودن موضوع، از تمرینات متعدد استفاده می‌کنند.

آموزش آنلاین، بهترین راهکار یادگیری مهارت‌های فنی و کاربردی

کلاس‌های آنلاین مدتی است که به دلیل مزایای بسیاری که دارند تا حد زیادی جایگزین کلاس‌های حضوری شده‌اند. یکی از اصلی‌ترین مزایای آن بهره‌گیری از دانش افرادی است که در یک حوزه به‌عنوان بهترین متخصص شناخته می‌شوند. عموما دسترسی به این متخصصان امری دشوار است؛ از دلایل این موضوع می‌توان به مشغله‌ی فراوان و حتی حضور این افراد خارج از کشور و عدم امکان آموزش حضوری به صورت گسترده یا متفاوت بودن زبان اشاره کرد. به همین جهت در صورتی که امکان استفاده از دانش این افراد به صورت حضوری بوجود آید، هزینه‌ی بسیار بالایی در پی دارد.

بهترین راهکار برای بهره بردن از دانش و تجربه افراد سرآمد، یادگیری مباحث متعدد ازطریق آموزش آنلاین است. در آموزش به صورت آنلاین علاوه بر کاهش هزینه‌ها، امکان بهره‌گیری از تمام مباحثی که ممکن است در یک دوره‌ی حضوری گنجانده نشود نیز میسر می‌شود. علاوه بر این‌ها وین ورک با دوبله‌ی حرفه‌ای بهترین دوره‌های بین‌المللی این امکان را فراهم آورده است تا بتوان از دانش برترین مدرسان در حوزه‌های متعدد نیز استفاده کرد.

وین ورک، سایت جامع استخدام

وین ورک در تمام طول مدت فعالیت خود با هدف تبدیل شدن به جامعترین مرجع کار به صورت آنلاین به کار خود ادامه داده است. در این مسیر اضافه شدن مدرسه آنلاین وین ورک به خدمت استخدام و کاریابی هوشمند این سایت، قدمی دیگر برای رسیدن به هدف خود برداشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات