با جذب اعتماد مشتری شیب نمودار فروش خود را افزایش دهید

سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر می‌خواهید فعالیت کاری خود را در بستر اینترنت به‌نحوی آغاز کنید که مشتری بابت خرید از شما و پرداخت اینترنتی در وب‌سایتتان نگرانی نداشته باشد، تیم زیبال این شرایط را برای شما فراهم کرده است.
تبلیغات

یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین ابعاد کسب‌و‌کار آنلاین در افزایش فروش، امنیتِ بُعدِ مالی و پرداختی آن است. در یک کلام، مشتری باید به شما اعتماد داشته باشد تا از شما خرید کند؛ در‌غیر‌این‌صورت حتی اگر سایر ابعاد کسب‌و‌کارتان را خیلی استاندارد و بهینه فراهم کرده باشید، فروش شما با اختلال مواجه خواهد شد؛ چراکه افراد تا اعتماد نکنند، اطلاعات بانکی خود را وارد نخواهند کرد. پس مهم است که کانال امن و راحتی برای پرداخت مشتری در نظر بگیرید.

یکی از راهکارهایی که می‌تواند اعتماد مشتری را برای پرداخت اینترنتی جلب کند، استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی برای فروش محصولات است. شرکت راهکار نوین زیبال با ارائه امن‌ترین و سریع‌ترین مسیر پرداختی، فرایند پرداخت مشتری را سهولت بخشیده است؛ ازاین‌رو، نقش بسیار موثری در افزایش فروش پذیرندگان خود دارد. همراه این مطلب باشید تا باهم دلیل امن و سریع بودن درگاه پرداخت زیبال را بررسی کنیم:

زیبال

زیبال برای جلوگیری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و فیشینگ چه سرویس‌هایی ارائه داده است؟

امروزه به‌موازات پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود امکانات جدید و کاربردی به زندگی افراد، مشکلات متفاوت و جدیدی نیز در این سیکل به‌وجود آمده که یکی از آن‌ها کلاه‌برداری اینترنتی است. اگر بخواهید به هر طریقی در بستر اینترنت فعالیت و درآمدزایی کنید، باید برنامه‌ریزی مناسبی برای پیشگیری از کلاه‌برداری اینترنتی داشته باشید. یکی از روش‌هایی که می‌تواند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کند، استفاده از درگاهی است که بانک مرکزی به‌طور رسمی آن را تأیید کرده باشد.

برای مثال، اگر شما وارد سایت شاپرک شوید و در لیست پرداخت‌یارهای رسمی بانک مرکزی اسم شرکت راهکارنوین زیبال را جست‌وجو کنید، آن را خواهید دید. مرحله بعدی آن است که قبل از ثبت‌نام برای دریافت درگاه، به‌طور کامل بدانید که درگاه پرداخت مدنظرتان از چه روش‌هایی برای جلوگیری از فیشینگ استفاده می‌کند.

یکی از دلایلی که نرخ کلاه‌برداری اینترنتی در تراکنش‌های زیبال درمقایسه‌با سایرین به حد چشمگیری کاهش یافته، سرویس‌هایی است که این پرداخت‌یار از همان ابتدا روی درگاه پرداخت اینترنتی خود فعال کرده است:

  • روش اول: محدودکردن IP پرداخت‌کننده به داخل ایران
  • روش دوم: تطبیق کد ملی صاحب کارت پرداخت‌کننده با مالک شماره موبایل مشتری
  • روش سوم: تأیید تراکنش به‌وسیله پذیرنده
  • روش دوم: محدودسازی پرداخت به شماره‌کارت‌های تأیید‌شده فروشگاه

برای آگاهی از نحوه کارکرد این روش‌ها و جزئیات هر سرویس و نحوه فعال‌سازی آن‌ها روی درگاه پرداخت خود، می‌توانید بلاگ روش‌های کاهش کلاهبرداری اینترنتی را مطالعه کنید.

زیبال

همان‌طورکه در ابتدای این مطلب گفتیم، اینکه مشتری به فروشگاه اینترنتی شما و روند پرداخت اینترنتی و دریافت محصول اعتماد داشته باشد، باعث وفاداری و ماندگاری او و به‌تبع آن، افزایش فروش شما خواهد شد. چه بسا فروشگاه‌های اینترنتی معروف و بزرگی بود‌ه‌اند که به‌دلیل مشکلاتی که فرایند پرداخت آن‌ها برای مشتری به‌وجود آورده است، به‌مرور‌زمان گرفتار بدنامی و افت فروش شده‌اند.

پس چه بهتر با انتخاب درگاه پرداختی امن و سریع، خیال مشتری و خودمان را از بابت این مسائل راحت کنیم و نگذاریم زحمات تیمی که برای راه‌اندازی کسب‌و‌کارمان تلاش کرده‌اند، حیف شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرویس‌ها و محصولات زیبال و دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، می‌توانید به آدرس zibal.ir مراجعه و ازطریق چت آنلاین یا تماس تلفنی با پشتیبانان حرفه‌ای زیبال ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات