ساخت سایت فروشگاهی در کنار پیج اینستاگرام با سازیتو

چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
پاسخ بسیاری از افراد به سؤال چرا سایت ندارید، این است که ساخت سایت کار دشواری است، یا این که مدیریت یک سایت پیچیده است.
تبلیغات

این در حالی است که ساخت سایت با فروشگاه‌سازها سازیتو می‌تواند مشکلات شما را از این جهت به‌طور کامل برطرف کند.

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

ساخت سایت فروشگاهی می‌تواند بهترین راه برای کسب درآمد باشد. این در حالی است که بسیاری از افراد، از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی می‌ترسند و فکر پیچیدگی‌های فنی و ساختاری یک سایت آن‌ها را از راه‌اندازی سایت فروشگاهی پشیمان می‌کند. اما ساخت سایت با فروشگاه‌ساز‌ها، برای شما این امکان را به وجود می‌آورد که بتوانید بدون نیاز به دانش فنی و زمان زیاد سایتی زیبا با تمام قابلیت‌های هر سایتی را داشته باشید.

چرا در کنار شاپ اینستاگرامی خود باید سایت فروشگاهی داشته باشیم

ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو

ساخت فروشگاه اینستاگرامی به معنای داشتن ویترینی از محصولات شما است و نه داشتن فروشگاهی درست و اصولی. به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها، امکانات شاپ برای فروشگاه‌های اینستاگرامی داخلی موجود نیست درنتیجه شما باید این را در نظر بگیرید که یک آنلاین شاپ اینستاگرامی‌ می‌تواند دردسر‌هایی را برای شما و خریدارانتان ایجاد کند.

معایب آنلاین شاپ اینستاگرامی

  • نبود امکان دسته‌بندی محصولات
  • عدم پشتیبانی از درگاه پرداخت
  • نیاز به چت کردن برای دریافت و دادن اطلاعات
  • نبود امکان اطلاع از موجودی

مزایای آنلاین شاپ اینستاگرامی

  • دامنه وسیع‌تری از کاربران
  • امکان دیده‌شدن بیشتر

داشتن یک سایت فروشگاهی می‌تواند شما را از بسیاری از مشکلات مربوط به اینستاگرام و دردسر‌هایش راحت کند. ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو نیاز شما برای دایرکت جواب دادن و تبادل اطلاعات با مشتری، اعلام و به‌روزرسانی موجودی و مشکل دسته‌بندی محصولات را رفع می‌کند.

سازیتو چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

Alt text: راه اندازی سایت فروشگاهی با سازیتو

فروشگاه‌ساز سازیتو نسل جدید تکنولوژی ساختن سایت است. شما پیش از این برای ساخت سایت فروشگاهی نیاز به داشتن دانش کدنویسی بودید تا سایتی را با توجه به نیازهای کسب و کارتان بسازید. در ادامه با وردپرس، شما می‌توانستید با خرید یک هاست و دامنه و نصب وردپرس، سایت خود را راه‌اندازی کنید که همچنان در کنار هزینه‌های جانبی متعدد، درگیر مسایل فنی نیز هستید. پس از آن با نسل جدیدی از ساخت سایت فروشگاهی روبه‌رو می‌شویم و آن ساخت سایت با فروشگاه‌ساز‌ها است که هزینه‌های ساخت فروشگاه اینترنتی را بسیار کاهش می‌دهد.

سازیتو یک فروشگاه‌ساز است که سایت فروشگاهی شما را به‌سادگی ساخت یک اکانت اینستاگرامی می‌سازد. شما در سازیتو می‌توانید به‌راحتی با وارد کردن ایمیل و شماره تلفن خود سایت فروشگاهی‌تان را بسازید. ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو در کمترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد. برای احترام به شما، و آشنایی با این پلتفرم شما می‌توانید یک دوره ۱۴ روزه‌ی رایگان را برای ساخت سایت داشته باشید و سپس اقدام به خرید یک پکیج کنید.

مزیت‌های سازیتو

سازیتو مزیت‌های رقابتی زیادی نسبت به سایت‌های وردپرسی و سایر فروشگاه‌ها دارد تا شما را از انتخاب‌تان مطمئن کند و شما بتوانبد با نام و دامنه اختصاصی خود، سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کنید.

سادگی رابط کاربری

همان‌طورکه جذابیت محیط کار به افزایش بازده شما کمک می‌کند و سادگی همه‌چیز موجب خیالی آسوده می‌شود، رابط کاربری سایت‌‌های ساخته شده با سازیتو نیز برای بهترین و ساده‌ترین استفاده‌ی کاربران بهینه شده‌اند. شما به‌راحتی می‌توانید بعد از راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود در بخش‌های مختلف پنل کاربری، امورات مربوط به سایت خود را انجام دهید و فروش خود را افزایش دهید.

اعتماد و امنیت

تأمین اعتماد و امنیت برای مشتریان در فروشگاه‌های اینستاگرامی به دلیل امکان هک و امکان فیک بودن صفحات دشوار است. کاربران نیز برای خرید از یک فروشگاه اینستاگرامی به سختی می‌توانند اعتماد کنند. اما در ساخت سایت فروشگاهی ساخته شده با سازیتو با وجود گواهینامه SSL و امکان دریافت نماد اعتماد الکترونیک، اعتماد به مراتب بیشتری برای کاربران ایجاد می‌شود. همچنین با وجود امکان اتصال درگاه‌ها علاوه بر حس امنیت راحتی را نیز برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورید.

مدیریت محصولات

در سایت‌های فروشگاهی شما امکان دسته‌بندی محصولات خود را دارید. این امر باعث آن می‌شود که شما بتوانید به‌راحتی محصولات خود را جدا‌سازی کنید تا کاربران به‌راحتی بتوانند به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. از دیگر امکانات سازیتو آپدیت و تغییر گروهی محصولات است. شما به‌راحتی می‌توانید محصولات خود را موجود یا ناموجود کنید یا به صورت گروهی قیمت محصولات خود را تغییر دهید. یکی دیگر از امکانات جذاب سازیتو نیز فرم محصول است.

شما با فرم محصول می‌توانید داده‌های مورد نیاز خود را از مشتریان دریافت کنید و محصولی شخصی‌سازی شده برای مشتریان خود داشته باشید. یا اطلاعات بیشتری را جهت ارائه‌ی محصول از مشتریان خود دریافت کنید.

کد تخفیف‌های پیشرفته

در ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو شما می‌توانید به‌راحتی با داشتن امکان ارائه‌ی کد‌های تخفیف، مشتریان خود را تشویق به خرید بیشتر کنید. ویا کسانی که با شما آشنایی دارند را ترغیب به خرید اول‌شان از خود کنید. در این بخش شما امکانات پیشرفته‌ای مانند تاریخ اعتبار کد تخفیف، سقف مبلغ تخفیف و تنظیمات مختلف زیادی را روی کد تخفیف خود اعمال کنید تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید.

سئوی خودکار

سئو مجموعه کار‌هاییست که شما باید انجام دهید تا در نتایج جست‌و‌جوی گوگل در رتبه‌ای بالاتر قرار گیرید. برای دیده شدن در نتایج گوگل سازیتو بخش زیادی از پروسه را از سئوی تکنیکال گرفته تا سئوی محصول، برای شما انجام می‌دهد تا در نتایج گوگل آن‌طور که باید دیده شوید. بالا بودن یک سایت در سئو موجب باز شدن کانال جدیدی برای فروش شما است، و سازیتو همراه فروش بیشتر شما است.

وب اپلیکیشن

راه اندازی سایت فروشگاهی با سازیتو

دیده شدن در موبایل و مناسب بودن ظاهر سایت در گوشی‌ها، چیزی است که چالش بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها است. سازیتو برای شما امکان داشتن وب اپلیکیشن را فراهم کرده است. مشتریان شما می‌توانند به‌راحتی با سیو کردن اپلیکیشن سایت در گوشی‌های خود به سایت شما وارد شوند. و همیشه فروشگاه شما را در جیب‌های خود داشته باشند.

سایت فروشگاهی چه تأثیری در فروش شما دارد؟

در دنیای دیجیتال امروز وجود راه‌های نوین برای فروش محصول به این معنی است که شما بتوانید محصول خود را در سریع‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن، به دست مشتریان خود برسانید. یکی از بهترین راه‌ها برای ساده‌تر کردن فروش، داشتن یک سایت فروشگاهی است. یک سایت فروشگاهی با امکاناتی که ارائه می‌کند فروش را سریع و ساده می‌کند و اعتماد کاربران را به همراه خواهد داشت. درنتیجه شما می‌توانید افزایش فروش را با داشتن سایت فروشگاهی تجربه کنید.

نتیجه‌گیری

سفارش سایت فروشگاهی دغدغه‌های شما را در اداره‌ی فروشگاه اینستاگرامی برطرف می‌کند. همچنین شما برای این‌که بتوانید اعتماد و نگاه مثبت مشتریان را به‌عنوان یک کسب‌و‌کار حرفه‌ای به دست بیاورید، نیاز به یک اهرم دارید که چیزی نیست جز طراحی سایت فروشگاهی با فروشگاه ساز سازیتو. مراحل طراحی و مدیریت سایت در سایت‌های ساخته شده با سازیتو با سرعت و سادگی بسیار انجام می‌شوند تا خیال شما از مدیریت سایت زیبایی که ساخته‌اید جمع باشد. برای اطلاع از ویژگی‌های متععد و مشاوره رایگان با شماره ۸۸۰۸۹۶۴۷ ۰۲۱ در ارتباط باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات