خرید سیم کارت رند با خیال آسوده و مطمئن از امور مشترکین جم

دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
خرید سیم‌کارت همراه اول ۰۹۱۲ از علایق تمام متقاضیان خرید سیم‌کارت است.
تبلیغات

اما تا به حال چند نفر به عملی کردن این تصمیمِ درست، نزدیک شده‌اند؟ گرفتن این پیش‌شماره‌ی با اعتبار و ارزشمند سخت نیست؛ به‌راحتی و با هر بودجه‌ای که دارید، می‌توانید صاحب این سیم‌کارت شوید و از آن به بعد با یک شماره معتبرتر مکالمه کنید یا پیامک بزنید. با خواندن این مطلب دیدگاهتان عوض می‌شود و فقط به شماره دلخواهی که در ذهن دارید، فکر می‌کنید.

روش‌های خرید سیمکارت همراه اول با پیش شماره ۰۹۱۲ کدام است؟

شاید از خودتان بپرسید خرید کردن روش خاصی ندارد، برای تهیه شماره فقط باید هزینه آن را بدهید و تمام! برخی نیز با خرید سیم‌کارت 0912 به‌صورت قسطی آشنا هستند و آن را تجربه کرده‌اند. اما همیشه بر سر این دو راهی که نقدی بخریم یا قسطی همیشه دو به شک هستند و نمی‌دانند کدام روش، بیشتر به نفعشان است.

خرید خط ۹۱۲ نیز از آن دسته اقلامی است که شاید بنظرتان ضروری نباشد، به‌همین‌دلیل، به آن جدی فکر نکرده‌اید اما اگر مزایا و معایب هر روش را بدانید و با توجه به هزینه‌ای که می‌توانید بدهید، آگاهانه پیش بروید؛ علاه بر یک خریدِ لذتبخش، صاحب یک خط موبایل جدیدِ باارزش هم خواهید شد.

مزایای خرید خط همراه اول ۰۹۱۲ به صورت نقدی

قیمت فروش سیم‌کارت ‌های ۰۹۱۲ را بررسی کرده‌اید؟ هر کد، قیمت خود را دارد و مرغوبیت، عامل دیگری است که بسیار مؤثر است. بنابراین اگر تصمیم خود را گرفته‌اید که این پیش‌شماره را تهیه کنید و می‌خواهید مبلغ آن را نقدی بپردازید، مزیت‌های زیر مواردی هستند که نشان می‌دهد شما یک تصمیم گیرنده عاقل هستید و هوش اقتصادی شما بسیار بالا است.

۱. نقدی بخرید سود نپردازید!

اگر بتوانید نقدی بخرید دیگر هیچ سودی پرداخت نمی‌کنید. برعکس ممکن است سیم‌کارت 912 ارزان نیز پیدا کنید و این به نفع شما است.

۲. با خرید نقدی خط ۰۹۱۲ از همان اول، صاحب سیمکارت شوید

در صورتی که روش خرید شما به صورت نقدی باشد از همان ابتدا، سند خط به اسم شما زده می‌شود و شما مالک حقیقی آن هستید و می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را بفروشید.

۳. خرید اینترنتی سیم‌کارت ۰۹۱۲ هم سریع است هم آسان‌تر.

با وجود اینکه اپراتور همراه اول دیگر این پیش شماره را نمی‌فروشد اما شما می‌توانید از سایت‌های معتبر در زمینه خرید و فروش سیم‌کارت، شماره موردنظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

۴. دست شما برای خرید سیم‌کارت ۹۱۲ باز است.

وضعیت خطوط به سه دسته کلی زیر تقسیم می‌شود:

صفر (خشک، به‌نام یا بی‌نام)

کم کارکرد (در حد صفر، زنگ خور پایین، به‌نام)

کارکرده (دست دوم، زنگ خور بالا، به‌نام)

اگر به صورت نقدی خرید کنید دیگر محدودیتی برای انتخاب کارکردِ شماره ندارید و این امکان را دارید که از هر کدام که مناسب شرایط شما است، انتخاب کنید.

معایب خرید خط ۰۹۱۲ ثابت همراه اول به صورت نقدی

به‌طور خلاصه، تنها عیب خریدِ نقدی این است که بودجه شما تعیین کننده اصلی شماره‌ای است که می‌توانید انتخاب کنید. برای مثال اگر به‌دنبال کد یک رند هستید و بودجه کمی دارید شاید نتوانید بخرید. بهتر است از بین خطوطی که متناسب با بودجه شما هستند، انتخاب کنید.

مزایای خرید اقساطی سیم‌کارت ۹۱۲

با انتخاب این روش، دیگر خود را صاحب هر شماره‌ای که دلخواهتان است، بدانید! در خرید ۰۹۱۲ قسطی هیچ محدودیتی از لحاظ وضعیت و مرغوبیت شماره نخواهید داشت مگر آنکه آن شماره، اصلاً به وجود نیامده باشد.

بسیاری از افراد می‌گویند چیزهایی که در حال حاضر بدست آورده‌ایم به دلیل خرید به صورت اقساط است. تا به حال به زوج‌های جوان که ازطریق قسطی خریدن، صاحب خانه و ماشین شده‌اند فکر کرده‌اید؟ فروش اقساطی سیم‌کارت دائمی همراه اول هم به همین شکل است.

۱. با پرداخت مبلغی کمتر از نصف، خط ۰۹۱۲ بخرید

دیگر نیازی به پرداخت کل هزینه سیمکارت نیست. بسیاری از فروشندگان با دریافت ۲۵٪ از مبلغ کل، آن را به شما می‌فروشند و مابقی را به صورت اقساط ماهیانه دریافت می‌کنند. خوشبختانه میزان پیش‌پرداخت و تعداد ماه‌های بازپرداخت، کاملاً به توافق دوطرفه و شرایط مناسب برای شما بستگی دارد.

نکته: قیمت خرید خط موبایل ۰۹۱۲ به صورت نقد یا اقساط هیچ فرقی باهم ندارد و با انتخاب روش اقساطی، قیمت کل افزایش پیدا نمی‌کند.

به این معنا که با هر شرایطی می‌توانید صاحب این پیش شماره محبوب و ماندگار شوید. خوش خطی برازنده شما است.

۲. بدون چک یا سفته و تنها با اعتبار خودتان، صاحب خط ۰۹۱۲ شوید

ثبت نام سیم‌کارت همراه اول به صورت اقساطی نیازی به چک یا سفته ندارد! حتی به معرفی ضامن هم احتیاجی نیست. بلکه قرار است با اعتبار خودتان، شماره ۹۱۲ بخرید. مراحل تهیه این پیش‌شماره شامل موارد زیر است:

انتخاب شماره

تماس با فروشنده و هماهنگی برای تحویل سیم‌کارت

پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت و تعیین اقساط ماهیانه و تعداد آن‌ها

بستن قرارداد (ارائه کارت ملی)

تحویل سیم‌کارت

مراحلِ بسیار ساده‌ای است، اینطور فکر نمی‌کنید؟ حال باید به کد و نوع رندی شماره موردنظرتان فکر کنید. در فکروخیال‌هایتان به اعتبار خط کد ۱ فکر کرده‌اید یا ۲؟ نوع رندی هزاری از اول یا سه پله؟

با خریدسیم کارت 912 همراه اول به صورت قسطی، دست شما برای انتخاب کد، باز است. فرقی نمی‌کند نوع صفر را بخواهید یا کم‌کارکرد. همچنین خرید خطوط صفر و بی‌نام از جمله مزیت‌های اقساطی خریدن است، بنابراین با خیال راحت و بدون محدودیت به شماره دلخواهتان فکر کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات