جشنواره سیبِ شانس شهر فافا

پنج‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
هفت محصول شگفت‌انگیز اپل، ده قرعه‌کشی 5 میلیونی و 24 میلیون تومان کد تخفیف، در جشنواره سیبِ شانس شهر فافا.
تبلیغات

جشنواره بزرگ «سیبِ شانس» فروشگاه اینترنتی شهر فافا با صدها جایزه شگفت‌انگیز شروع شد.

تجربه یک خرید فوق‌العاده با تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه و همچنین شانس برنده شدن هفت محصول جدید اپل، شامل آی مک پرو 24 اینچ سری M1، مک بوک پرو 13 اینچ سری M1، آیپد پرو سری M1، گوشی آیفون 13، اپل واچ سری 7، ایرپاد 3 و مجیک موس اپل، به همراه ده‌ها جایزه 5 میلیون تومانی و دوازده کد تخفیف 2 میلیون تومانی، تنها در جشنواره سیبِ شانس شهر فافا.

چرا سیب شانس؟

باور کنید یا نه، شانس کارگردان نمایش زندگی‌ همه‌ی ما است!

شانس، این کارگردان حرفه‌ای، در زندگی ما هرطور که خودش بخواهد سر و کله‌اش پیدا می‌شود و قابل پیش‌بینی نیست اما وقتی که پیدایش شد باید دو دستی به سر و کله‌اش چسبید!

جشنواره «سیبِ شانس» شهر فافا، نمونه ارتقاء یافته جشنواره «صد دانه یاقوت» شهر فافاست که برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌شود.

یک جشنواره‌ی‌ همه‌سر برد که در آن به مهمانی سیب‌چینی شهر فافا دعوتید تا مسابقه دهید، تخفیف بگیرید، خرید کنید، سیب جمع کنید و جایزه ببرید!

در سیبِ شانس شهر فافا که از اول بهمن 1400 آغاز شده و تا ۲۵ فروردین 1401 ادامه دارد، فرصت دارید با تخفیف خرید کنید و سیبِ امتیاز بگیرید! یا با معرفی شهر فافا به دوستانتان به ازای خرید آن‌ها هم سبد سیب‌های خود را سنگین‌تر کنید.

بیایید که جشنواره‌ی سیبِ شانس شهر فافا، سیبِ شانس شما خواهد شد!

درباره سیبِ شانس

در «سیبِ شانس شهر فافا» ده‌ها‌ دسته‌بندی کالایی با تخفیف‌های شگفت‌انگیز و مناسب‌ترین قیمت‌ها برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است. با توجه به تنوع کالا با قیمت‌های متنوع و کاربری گوناگون آن‌ها پیش‌بینی می‌شود پرطرفدارترین کالاهای این جشنواره لپ تاپ، گوشی موبایل و تبلت، کالاهای گیمینگ، لوازم خانگی و انواع هارد و SSD باشند.

فافا

بزرگ‌ترین جایزه دیجیتال ایران برای یک نفر

و اما جایزه اصلی این جشنواره، هفت محصول شگفت‌انگیز و جدید اپل، از ایر پاد گرفته تا آی مک برای یک نفر است. نماد سیب در این جشنواره نشان‌دهنده میزان شانس شما است، «هرکه سیبش بیش، شانسش بیشتر.»

همین الان با عضویت در شهر فافا، به‌راحتی می‌توانید 10 شانس جلو بیفتید و با هر 100 هزارتومان خرید از فروشگاه اینترنتی شهر فافا نیز، یک سیب هدیه بگیرید.

جالبه بدونید بدون خرید هم میشه سیب جمع کرد.

کافی است لینک این جشنواره هیجان‌انگیز را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا هم به آن‌ها شانس دهید و هم به ازای هر یک میلیون تومان خریدشان از شهر فافا، یک سیب شانس به دست آورید. علاوه بر آن با ثبت دیدگاه روی کالاهایی که قبلاً از شهر فافا خریداری کرده‌اید هم، می‌توانید سیبِ شانس هدیه بگیرید.

شهر قاقا

هر هفته یک کد تخفیف 2 میلیون تومانی برای خرید از شهر فافا بین شرکت‌کنندگان جشنواره قرعه‌کشی می‌شود. همچنین در طول جشنواره هر هفته یک مسابقه با جایزه 5 میلیون تومانی بین دنبال‌کنندگان اینستاگرام فروشگاه اینترنتی شهر فافا برگزار می‌شود. همین الان صفحه اینستاگرام شهر فافا به آدرس @fafaitnet را دنبال کنید و در مسابقات هفتگی شرکت کنید.

فرصت خرید برای تمام سلیقه‌ها

این جشنواره بهترین فرصت برای شما دانشجویان، گیمرها، افراد دورکار و خانواده‌‌ها است. تا اگر قصد خرید کالاهایی مثل گوشی موبایل، لپ تاپ‌های دانشجویی و مهندسی، تبلت مخصوص کودک و نوجوان، کامپیوتر و لوازم گیمینگ، هارد و حافظه SSD، تلویزیون و لوازم خانگی و... را دارید، با خرید از شهر فافا و شرکت در جشنواره سیبِ شانس شهر فافا، با یک تیر، دو نشان بزنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات