لمینت دندان در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی

چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
لمینت دندان از بهترین روش‌های دندانپزشکی زیبایی به حساب آمده که روشی مناسب برای از بین بردن بسیاری از نقص‌های دندانی است. در دندانپزشکی دکتر سعید کریمی، لمینت دندان با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب انجام می‌گردد.
تبلیغات

لمینت دندان از روش‌های دندانپزشکی زیبایی بوده که کارایی ترمیمی نیز دارد، لمینت‌های مورد استفاده در دو دسته کامپوزیتی و سرامیکی هستند. فرایند درمان لمینت در مراحل مختلف باید به دقت انجام گیرد تا دندان‌هایی زیبا برای فرد فراهم گردد.

انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران برای درمان‌های زیبایی دندان نظیر لمینت کردن دندان‌ها و... برای بدست آوردن دندان‌های زیبا و فراهم کردن لبخندی زیبا و دلنشین از اهمیت بالایی برخوردار است. دکتر سعید کریمی متخصص کاشت دندان و دندانپزشکی زیبایی، از بروزترین روش‌های درمانی برای درمان‌های مختلف دندانپزشکی استفاده می‌کنند. بکار بردن لمینت‌های با کیفیت می‌تواند طول عمر بیشتری برای استفاده لمینت فراهم آورد.

لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان که به ونیر نیز موسوم است، بصورت یک پوسته بسیار نازک روی دندان‌ها قرار گرفته و ظاهر لبخند افراد را ترمیم می‌سازد. جنس لمینت می‌تواند در دو نوع کامپوزیتی و سرامیکی برای دندان‌های فرد انتخاب گردد که تفاوت‌های جنس، منجر به تفاوت در کیفیت و زیبایی لمینت شده است. با استفاده از لمینت می‌توان دندان‌های ردیف و زیبا را برای فرد مهیا نمود.

بسیاری از عیوب دندانی را می‌توان با استفاده از لمینت، برطرف نمود. شکستگی‌های دندانی، تغییر رنگ دندان‌ها و اصلاح طول تاج دندان از جمله مهم ترین کاربردهای بکار بردن لمینت است. برای لمینت کردن دندان‌ها، ابتدا دندانپزشک اقدام به قالب گیری از دندان‌ها می‌کند. معمولاً برای نصب لمینت میزانی دندان نیاز به تراش نیز دارد که میزان تراش دندان در لمینت‌های سرامیکی کمی بیشتر است. پس از قالب گیری، لمینت در لابراتوار ساخته می‌گردد. بکار بردن جدیدترین تکنولوژی‌ها در ساخت لمینت دندان می‌تواند لمینت‌هایی سه بعدی و زیبا برای دندان‌های فرد را فراهم سازد.

لمینت دندان

اگر افراد دچار بیماری‌های دهان و دندان باشند، برای لمینت کردن باید ابتدا درمان مناسب برای نقص‌های دندانی آن‌ها در نظر گرفته شود، به‌عنوان مثال افرادی که دندان‌های پوسیده دارند، قبل از درمان باید درمان مناسب برای از بین بردن پوسیدگی‌ها در مورد آن‌ها انتخاب گردد، سپس درمان لمینت روی دندان‌های آن‌ها صورت گیرد. برخی از افراد هم هستند که دچار عادت‌های نامناسب نظیر دندان قروچه هستند، در مورد این افراد نیز ممکن است فشار وارده به لمینت باعث کنده شده و عدم کارایی مناسب لمینت گردد. بنابراین باید درمان‌های مناسب برای رفع این عادت‌ها در نظر گرفته شود.

انواع لمینت دندان

دو نوع کلی لمینت‌های مورد استفاده، لمینت سرامیکی و کامپوزیتی است. هر دو این لمینت‌ها دارای ضخامت کم بوده و تفاوت‌هایی از نظر استحکام دارند. به‌طور کلی لمینت سرامیکی از استحکام بالاتری در مقایسه با لمینت کامپوزیتی برخوردار است. اما نوع کامپوزیتی برای درمان نیاز کمتری به تراش دندان دارد. با این وجود استحکام و زیبایی لمینت سرامیکی به مراتب بالاتر است.

لمینت دندان

از نظر قیمت، نوع سرامیکی قیمت بالاتری در مقایسه با نوع کامپوزیتی دارد. اگر برای انتخاب نوع لمینت دچار تردید هستید، این امر را به عهده دندانپزشک بگذارید. از دندانپزشک خود بخواهید که لمینت زیبا را با بالاترین کیفیت ممکن برای دندان‌های شما بکار برد. توجه داشته باشید که به کار بردن لمینت با کیفیت بالا می‌تواند طول عمر بالای استفاده از آن را برای شما فراهم سازد.

کاربرد لمینت دندان

لمینت دندان را می‌توان برای رفع بسیاری از نقص‌های دندانی به کار برد، تغییر شکل‌ها ناموزون، تغییر رنگ‌ها و بسیاری دیگر از موارد را می‌توان به‌راحتی با لمینت برطرف نمود. برخی از مهم ترین کاربردهای لمینت‌های دندانی به شرح زیر است:

  • پنهان کردن شکستگی‌ها و ترک‌های دندانی
  • فراهم کردن دندان‌های منظم و ردیف برای افراد
  • سفید و درخشان ساختن دندان‌ها، در مواردی که نمی‌توان با سفید کردن به روش معمول، دندان‌های سفید و درخشان برای فرد فراهم نمود می‌توان با استفاده از لمینت‌های دندانی این نقص را برطرف ساخت.
  • اصلاح طول تاج دندان، دندان‌های بلندتر، چهره افراد را جوانتر نشان می‌دهد. با لمینت کردن می‌توان به‌راحتی طول تاج دندان‌ها را اصلاح کرد.
  • از بین بردن فواصل بین دندانی
  • و...

مناسب بودن لمینت برای دندان‌های شما بسته به نظر دندانپزشک است، اگر لمینت برای شما کارایی نداشته باشد باید روش درمانی دیگر برای دندان‌های شما انتخاب شود.

قیمت لمینت دندان

انتخاب نوع لمینت، درمان‌های تکمیلی برای دندان‌ها، تجربه و تخصص دندانپزشک از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت لمینت دندان است. قیمت لمینت کردن دندان‌ها براساس تعداد واحد لمینت مورد استفاده تعیین می‌گردد. لمینت‌های سرامیکی معمولاً از قیمت بالاتری در مقایسه با لمینت کامپوزیتی برخوردار است. با این وجود تعرفه خود واحد دندانپزشکی از مهم‌ترین فاکتورهای در تعیین قیمت لمینت دندانی است. برای استعلام قیمت و به دست آوردن هزینه‌ها بهتر است با خود واحد دندانپزشکی تماس بگیرید.

لمینت دندان در مرکزی معتبر

برای درمان لمینت باید مرکزی معتبر در این زمینه را بیابید، ارائه خدمات تکمیلی و بالاترین کیفیت از جمله مزایای لمینت دندان در یک مرکز معتبر است. بهترین جنس لمینت باید برای افراد ارائه گردد. هزینه لمینت کردن مناسب، ارائه خدمات توسط پرسنل مجرب، درمان در محیطی آرامش بخش و زیبا، همه از عوامل درمان در مرکزی معتبر برای لمینت کردن است.

دندانپزشکی دکتر سعید کریمی، درمان لمینت دندان را با بالاترین کیفیت و بهترین مواد ممکن انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت www.drskarimi.com مراجعه کنید یا با شماره تماس‌های 88884546 , 88888590-021 تماس بگیرید.

با لمینت کردن دندان‌ها، لبخندی زیبا برای خود فراهم آورید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات