طراحی لوگو با موبایل و کسب درآمد با آرمکده

چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
طراحی لوگو با موبایل یکی از راه‌هایی است که می‌توانید از آن طریق درآمد فوق‌العاده ای بدست آورید.
تبلیغات

ازآنجاکه لوگو اولین نشانه از برند یا کسب‌و‌کار شما است، ساخت درست و صحیح آن می‌تواند در میزان فروش شما بسیار تأثیرگذار باشد. معمولاً افراد به‌منظور طراحی برای لوگو به شرکت‌ها یا افراد گرافیست مراجعه می‌کنند و آن‌ها با کمک نرم‌افزارها و کامپیوتر لوگو شما را طراحی می‌کنند؛ اما امروزه یکی از راه‌های ساده و در‌عین‌حال حرفه ای، طراحی لوگو با موبایل است.

طراحی لوگو در خانه و درآمدزایی

یکی از راه‌های درآمدزایی برای شما که تمایل به کار در خانه دارید، طراحی لوگو است؛ زیرا برای انجام آن نیاز به سرمایه خاصی نخواهید داشت. البته ازآنجاکه این کار زیر شاخه گرافیک است، به‌منظور انجام آن باید در این زمینه تخصص و از همه مهم‌تر ذوق و استعداد ویژه‌ای برای انجام آن داشته باشید. حال چگونه و با چه وسیله‌ای می‌توان این کار را انجام داد؟

یک کامپیوتر ساده و کمی استعداد کار شما را راه خواهد انداخت؛ اما جالب اینجا است امروزه بسیاری از افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، تنها با استفاده از موبایل در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

طراحی لوگو با موبایل

امروزه، طراحی لوگو با موبایل به یکی از روش‌های این کار تبدیل شده و شما به‌عنوان یک درخواست‌کننده که شاید تازه‌کار و حرفه خود را شروع کرده‌اید، می‌توانید از این طریق کمی صرفه‌جویی کنید. البته باید بدانید که لوگوهای خاص و حرفه‌ای که کار سنگینی روی آن‌ها انجام شده، قطعاً به کامپیوتر و نرم‌افزارهای خاص رایانه‌ای نیاز دارد.

طراحی لوگو با موبایل یکی از راه‌های ساده است که حتی خود شما نیز می‌توانید این کار را به‌سادگی انجام دهید و شاید در این زمینه چنان پیشرفتی داشته باشید که بتوانید از این راه درآمد نیز کسب کنید. البته در‌صورتی‌که تمایل دارید لوگویی حرفه‌ای داشته باشید، باید بیشتر هزینه کنید و این کار را برعهده افراد حرفه‌ای‌تر بگذارید.

نرم‌افزارهای طراحی لوگو با موبایل و مزایای آن

به‌منظور انجام طراحی لوگو با موبایل، باید نرم‌افزارهای خاصی روی گوشی نصب کنید؛ البته باید بدانید که امکانات این برنامه‌ها از برنامه‌های کامپیوتری مخصوص این کار قطعاً کمتر است. این برنامه‌ها مزایایی دارند که می‌توان به مواردی همچون حجم پایین، نصب آسان، سرعت بیشتر در کار، داشتن قالب‌های آماده، انجام ویرایش ساده و سریع، داشتن افکت‌های خاص اشاره داشت.

کسب درآمد با کمک طراحی لوگو با موبایل

با توجه به اینکه برخی از افراد در زمینه طراحی لوگو یا بهتر بگوییم گرافیک ذوق و استعداد لازم را دارند و تمایل به انجام این کار دارند اما سرمایه لازم را ندارند، می‌توان گفت ازطریق موبایل نیز می‌توانند این کار را انجام دهند و صد البته به درآمد نیز دست پیدا کنند.

دنیای دیجیتال امروزه در‌عین‌حال که پیشرفت‌هایی کرده‌اند، کار را نیز به‌نوعی ساده‌تر کرده و امکانات اولیه و ساده‌ای برای حتی حرفه‌ای‌ترین کارها دراختیار شما قرار داده و برای استفاده از آن، تنها کافی است به ترس خود غالب شوید و قدم در این راه بگذارید.

درست است که اول باید برای دیدن آموزش‌های لازم و یادگیری راه‌و‌رسم آن کمی هزینه کنید؛ اما مطمئن باشید که به‌سرعت نه‌تنها هزینه‌کرد شما به‌جای خود باز خواهد گشت؛ بلکه درآمدی باورنکردنی از این راه خواهید داشت. شاید تنها به دیدن یک دوره طراحی با گوشی و یادگیری اصول اولیه نیاز داشته باشید.

گرافیک دیجیتال با گوشی

به‌منظور طراحی لوگو با موبایل، باید اول یاد بگیرید که با گوشی چگونه گرافیک دیجیتال انجام دهید که شاید دیدن یک دوره ساده و کوتاه‌مدت درکنار هوش و استعداد شما برای موفقیت در این راه کفایت کند. باید بگوییم که طراحی لوگو با موبایل شباهت زیادی به طراحی لوگو در فتوشاپ دارد و اگر قبلاً این کار را در فتوشاپ انجام داده باشید، به‌سهولت می‌توانید با موبایل نیز آن را فرا بگیرید و انجام دهید. البته قطعاً طراحی لوگو با گوشی درمقایسه‌با فتوشاپ کیفیت کمتری دارد.

طراحی لوگو با گوشی و کسب درآمد

باید بدانید که طراحی لوگو با موبایل این امکان را برایتان فراهم خواهد کرد تا طرح مدنظر خود را آن‌گونه که تمایل دارید، پیاده‌سازی کنید. نرم‌افزارهای طراحی لوگو را در موبایل خود نصب و با آن کار کنید. استفاده از این برنامه‌ها چندان مشکل نیست؛ البته برخی از آن‌ها که کمی حرفه‌ای‌تر هستند، شاید به کمی آموزش نیاز داشته باشند.

پس از اندکی کار و پیشرفت شاید خودتان هم باور نکنید و زمانی برسد که به خودتان می‌آیید و می‌بینید با کمک همان موبایل ساده که همیشه و همه‌جا همراه شما است، چه درآمدی به‌دست آورده‌اید و روزبه‌روز درزمینه طراحی‌های مختلف ازجمله طراحی لوگو پیشرفت و کارهایی ارائه می‌کنید که شاید برای برخی از افراد باورپذیر نباشد که با موبایل انجام شده است.

شاید در شروع تنها از چند اپلیکیشن ساده برای این کار استفاده و طرح‌های ساده‌ای را ارائه کنید؛ اما کم‌کم با کمک کمی خود‌باوری و صد‌البته استعداد می‌توانید در این زمینه پیشرفت‌هایی کنید و به جایی برسید که شما را به‌عنوان طراح لوگو حرفه‌ای بشناسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات