هوما پلی اپلیکیشنی برای سرگرمی

سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از دو سال بی‌خبری از هوما، این شرکت بازگشتی پر سرو صدا در حوزه پلتفرم‌های تلویزیونی داشته است.
تبلیغات

تیم خوش فکر و پرتلاش هوما، با ادامه توسعه پلتفرم نرم‌افزاری–سخت‌افزاری خود توانسته امکانات جذاب جدیدی پیش روی مخاطب خود قرار دهد. حاصل همکاری هوما برندهای نام‌آشنایی مانند اسنوا، دوو، و پارس منجر به ارائه تلویزیون‌های هوشمند هومایی به بازار شده است.

در این مدت هوما با به‌روزرسانی پلتفرم و ایجاد سرویس‌های اختصاصی، مزیت‌های رقابتی جذابی به وجود آورده است. از مهم‌ترین این سرویس‌ها می‌توان به دستیار صوتی هوشمند هوما، استور اختصاصی هوما با مجموعه‌ای از نرم‌افزار و بازی‌های مناسب‌سازی شده برای تلویزیون و هوماپلی با انبوهی از محتوای صوتی و تصویری جذاب اشاره کرد.

هوما

معرفی هوما پلی:

هوماپلی یکی از سرویس‌های ویژه توسعه داده شده توسط هوما است. این برنامه بستری برای پخش محتوای صوتی و تصویری در هوما است. شما می‌تواند ساعت‌ها در هوما پلی بچرخید و از هزاران محتوای موجود در این برنامه استفاده کنید. هوما پلی با دسته‌بندی‌های متنوع، به شما کمک می‌کند تا محتوای مورد نظر خود را به‌سادگی انتخاب کنید. این دسته‌بندی‌ها شامل کتاب صوتی، موسیقی، آشپزی، آموزشی و... است.

با هوما پلی، در طی فعالیت‌های روزانه خود، با تلویزیون، موسیقی پخش کنید، کتاب‌های خود را صوتی بشنوید و حتی پاکست‌های جذاب را با خانواده گوش کنید. و البته می‌توانید فیلم‌های سرگرمی، مستند و... را نیز به‌راحتی ببینید.

هوما پلی بستری برای حضور توسعه‌دهندهای محتوای ایرانی روی تلویزيون است. در این سرویس شرکت‌های تولید محتوا، خصوصا ارائه‌دهنده محتوای صوتی و تصویری روی تلفن‌های هوشمند، می‌توانند بدون نیاز به توسعه اپلیکیشن تلویزيون، محتوای خود را دراختیار کاربران هوما قرار دهند. گفتنی است هوماپلی با توسعه روندی ساده برای پرداخت کاربران، امکان قابلیت پرداخت درون‌برنامه‌ای برای محتوای غیررایگان را نیز دارد. بدین‌ترتیب هوماپلی آماده همکاری با مجموعه‌های ارائه‌دهنده محتوا است.

هوما

علاوه‌براین، هوما با ارائه یک پنل مدیریتی به تولیدکنندگان محتوا، امکان مدیریت محتوا خود را دارند. در این پنل می‌توانند فصل‌ها و قسمت‌های محتلف برای محتوا تعریف کرده و همیشه آخرین محتواها را به مخاطبان خود عرضه کند. همچنین در پایان هر ماه درآمد ناشی از فروش محتوا را دريافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات