خرید کرم ضد آفتاب از سایت شاواز

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
حتماً همه شما از تأثیر عمیق و کاربرد گسترده کرم‌های ضد آفتاب در جهان امروزی آگاه هستید؛ اما سؤال اینجا است که چه برندی می‌تواند مناسب مصرف روزانه کرم ضد آفتاب باشد؟
تبلیغات

هدف ما در این مقاله که توسط فروشگاه اینترنتی شاواز تهیه شده، دقیقاً پاسخ به همین سؤال و معرفی برندهای خوب کرم ضد آفتاب است.

کرم ضد آفتاب

کرم‌های ضد آفتاب جهت محافظت از پوست دربرابر عوامل مضر و آسیب‌رسان آفتاب و نور به مصرف می‌رسند. آن‌ها به جلوگیری از آفتاب‌سوختگی و پیری زودرس (مانند چین‌وچروک) کمک می‌کنند. کرم‌های ضد آفتاب همچنین به کاهش خطر سرطان پوست و همین‌طور واکنش‌های پوستی مانند آفتاب‌سوختگی (حساسیت به خورشید) ناشی از برخی داروها (از جمله تتراسایکلین‌ها، داروهای سولفا، فنوتیازین‌ها مانند کلرپرومازین) کمک می‌کنند. اشعه ماوراءبنفش (UV)، از رسیدن آن به لایه‌های عمیق‌تر پوست یا با انعکاس اشعه جلوگیری می‌کند. البته کرم‌های ضد آفتاب نمی‌توانند دربرابر تمام اشعه‌های خورشید محافظت‌کننده باشند. انواع مختلفی از ضد آفتاب‌ها در اشکال مختلف (مانند کرم، لوسیون، ژل، استیک، اسپری، بالم لب) موجود است.

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب

کرم‌های ضد آفتاب فقط برای پوست استفاده می‌شوند. جهت استفاده باید همه راهنمایی‌های موجود روی بسته‌بندی محصول را دنبال کنید. کرم ضد آفتاب را 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن درمعرض آفتاب به‌طور کامل به تمام قسمت‌های پوست که درمعرض آفتاب هستند بمالید.

به‌عنوان یک راهنمای کلی، از 30 گرم برای پوشاندن کل بدن خود استفاده کنید. اگر برای مدت طولانی بیرون هستید، هر 2 ساعت یک‌بار ضد آفتاب بزنید. هنگام استفاده از کرم ضد آفتاب روی صورت، مراقب باشید و از تماس آن با چشم‌های خود خودداری کنید. اگر کرم ضد آفتاب وارد چشم‌هایتان شد، آن را کاملاً با آب بشویید.

چند نکته مهم هنگام استفاده از کرم ضد آفتاب

  • کرم را بااحتیاط مصرف کنید یا از مصرف آن روی پوست تحریک‌شده خودداری کنید.
  • از کرم ضد آفتاب برای نوزادان کمتر از 6 ماه استفاده نکنید؛ مگر اینکه با تجویز پزشک باشد. بهترین کار این است که نوزادان در خارج از منزل از نور خورشید دور بمانند و از لباس‌های محافظ (مانند کلاه، پیراهن آستین بلند و...) استفاده کنند.
  • اگر دچار آفتاب‌سوختگی شدید هستید، یا اگر فکر می‌کنید ممکن است مشکل پزشکی جدی داشته باشید، فوراً به‌دنبال مراقبت‌های پزشکی باشید.

برندهای خوب و محبوب کرم ضد آفتاب

امروزه در بازار انواع مختلفی از کرم‌های ضد آفتاب عرضه می‌شود. توصیه ما به شما استفاده از برندهای معتبر و باکیفیتی چون مای و پریم است.

کرم ضد آفتاب مای

کرم ضد آفتاب مای دارای بافت سبکی بوده و باعث ایجاد سنگینی روی پوست نمی‌شود. قابل‌استفاده برای سنین 12 به بالا بوده و دارای انواع رنگی و بی‌رنگ است. عدد SPF این کرم متفاوت بوده و می‌توانید آن را انتخاب کنید.

برند مای به‌عنوان یک برند آرایشی از دیرباز موجود بوده است و طی سال‌ها، موفقیت و محبوبیت بسیاری به دلیل کیفیت و کاربرد مناسب از سوی مصرف‌کنندگان دریافت کرده است.

کرم ضد آفتاب پریم

کرم ضد آفتاب پریم بافت سبک و پوشش دهی خوبی دارد که برای پوست‌های نسبتاً چرب توصیه می‌شود. استفاده از این کرم چربي پوست شما را كنترل می‌کند.

برند پریم یکی از مرغوب­ترین کیفیت­های حاضر در عرصه آرایشی را از آن خود کرده است، از دلایل شهرت و محبوبیت این برند کیفیت و کارایی محصولات آن است که در صورت استفاده نه‌تنها زیان‌آور نخواهد بود بلکه اثر بهبود بخشی دارد.

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب بدون شک یکی از مؤثرترین راه‌ها برای محافظت از پوست شما دربرابر آسیب‌های خورشید است.

  • کرم ضد آفتاب به جلوگیری از آفتاب‌سوختگی کمک می‌کند. متأسفانه، بسیاری از ما می‌دانیم که آفتاب‌سوختگی چقدر می‌تواند دردناک باشد. کرم ضد آفتاب محصول مهمی برای کمک به محافظت از پوست شما دربرابر سوختگی است. عدد فاکتور محافظت دربرابر آفتاب (SPF) نشان‌دهنده میزان محافظتی است که یک کرم ضد آفتاب در صورت استفاده صحیح از آن ارائه می‌دهد. اگر پوست بدون ضد آفتاب در عرض 1 دقیقه می‌سوزد، یک کرم ضد آفتاب با SPF 50 به این معنی است که 50 دقیقه طول می‌کشد تا همان پوست بسوزد.
  • کرم ضد آفتاب سرطان پوست را کاهش می‌دهد. نشان داده شده است که کرم ضد آفتاب احتمال ابتلا به سرطان‌های پوست مانند ملانوما و کارسینوم سلول سنگفرشی (SCC) را کاهش می‌دهد و همچنین لکه‌های خورشیدی که می‌توانند پیش ساز سرطان‌های پوست باشند را بهبود می‌بخشد.
  • کرم ضد آفتاب به بدن شما کمک می‌کند از خود دربرابر تهدیدات دیگر محافظت کند. هنگامی که پوست ما درمقابل قرار گرفتن درمعرض اشعه ماوراءبنفش آسیب می‌بیند، سلول‌های ما در شناسایی و حمله به تهدیدات سیستم ایمنی کمتر مؤثر می‌شوند. این کار بدن‌ ما را برای مبارزه با بیماری سخت‌تر می‌کند و توانایی طبیعی بدن برای درمان خود را کاهش می‌دهد. استفاده منظم از کرم ضد آفتاب در وهله اول به محافظت از پوست دربرابر آسیب اشعه ماوراءبنفش کمک می‌کند تا بتوانیم سیستم ایمنی خود را در بهترین حالت حفظ کنیم.
  • کرم ضد آفتاب یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش پیری زودرس است. استفاده از کرم‌های ضد آفتاب با کمک به حفظ بافت پوست و کاهش ایجاد جوش‌ها، رگ‌های خونی کوچک قابل‌مشاهده، مناطق رنگدانه دار مانند کک و مک و خطوط ریز، مؤثرترین راه برای جلوگیری از پیری در نظر گرفته می‌شود. شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از کرم ضد آفتاب بعد از مرطوب‌کننده و قبل از آرایش خود، آن را در برنامه زیبایی صبحگاهی خود قرار دهید. در حال حاضر بسیاری از ضد آفتاب‌های صورت با کیفیت بالا در بازار وجود دارد که به‌طور خاص برای لایه‌برداری زیر فونداسیون شما ساخته شده‌اند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات