نگاهی به محصولات سیلیکون کابل یاقوت

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت سیلیکون کابل یاقوت به‌عنوان یکی از برترین تولیدکننده‌های انواع سیم و کابل فعالیت می­‌کند. این شرکت همواره در تلاش برای بهبود کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان است.
تبلیغات

سیم و کابل نسوز

وقتی از سیم نسوز یا کابل نسوز صحبت می­‌کنیم اکثر افراد فکر می­‌کنند که این محصولات به دلیل نامی که روی آن‌ها گذاشته شده تحت هیچ شرایطی آتش نمی‌­گیرند و کاملاً نسوز هستند. در واقع این دو محصول دربرابر گرما و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به‌همین‌دلیل، در مکان‌هایی که درمعرض دمای بالا هستند، استفاده می‌­شوند. این محصولات تأثیر زیادی در کاهش خسارات دارند و از همین رو کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند. از کاربردهای آن‌ها می‌توان به استفاده در صنایع فولاد سازی، خودروسازی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، سیستم‌های اعلام حریق، ساختار موتورها و ژنراتورها، سیم‌کشی مکان‌های حساسی مانند بیمارستان‌ها و... اشاره کرد. کابل‌های ابزار دقیق نسوز، جرقه‌زن نسوز، قدرت نسوز، فشار قوی نسوز و اعلام حریق نسوز را می­‌توانیم به‌عنوان انواع کابل‌های نسوز نام ببریم.

سیم و کابل‌های سیلیکونی

جنس این دسته از سیم‌ها و کابل‌ها از سیلیکون است و سیلیکون باعث استحکام آن‌ها دربرابر دما می‌شود. علاوه بر این، سیم سیلیکونی دربرابر مواد سوختی و اسید از خود مقاومت نشان می‌دهد. درست است که استفاده از این سیم‌های نسوز هزینه بیشتری را بر دوش شما می‌­گذارد اما مقاومت دربرابر دمای بالا و حریق از خسارات جانی و مالی جلوگیری می‌­کند. کابل سیلیکونی نیز از مزایای زیادی برخوردار است که استفاده از آن را به صرفه می­کند. کم دود بودن، مقاومت دربرابر روغن‌ها، جریان الکتریکی با ولتاژ بالا، رطوبت بالا، انعطاف پذیری، عدم برخورداری از گازهای اسیدی و... از جمله مزایای این کابل‌ها هستند.

کابل ابزار دقیق

کابل ابزار دقیق در کنترل و انتقال درست سیگنال‌ها نقش مؤثری دارد و این کابل با استقامت دربرابر نویز و عدم تأثیر از کابل‌های مجاور باعث انتقال سیگنال‌ها و درنتیجه کنترل سیستم‌های الکتریکی می­­‌شود. این ویژگی‌ها باعث اجرای صحیح دستورالعمل‌های دستگاه می‌شود. به‌طور کلی از این دسته از کابل‌ها در سیستم‌های کنترل و پردازش استفاده می‌­شوند.

کابل اعلام حریق

کابل اعلام حریق توانایی تحمل حرارت بالا را دارد و در زمان آتش سوزی باعث می‌شود که مدار به فعالیت خود ادامه دهد. استفاده از کابل اطفا حریق در آژیرها و سیستم‌های روشنایی ضروری است.

کابل کنترل

کابل کنترل، وظیفه دریافت و انتقال سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال و در پی آن حفاظت و اندازه‌گیری را دارد. به این دسته از کابل‌ها، کابل فرمان نیز می­‌گویند. ولتاژ این کابل‌ها از نوع ولتاژ پایین و دلیل آن کاهش دقت در هنگام استفاده از ولتاژ بالا است.

کابل وایر شمع

کابل وایر شمع یکی از ضروری‌ترین قطعات اتومبیل است. وایر شمع با جرقه زدن، انرژی مورد نیاز برای موتور را تأمین می­‌کند و باعث انتقال برق می‌شود. این کابل به دلیل جرقه زدن و نقش اساسی که در خودرو دارد باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

قیمت کابل یاقوت

مانند هر محصول دیگری، عوامل مختلفی بر قیمت کابل یاقوت مؤثر هستند. از جمله این عوامل می‌توان به سطح مقطع، مقدار پوشش سیلیکونی، نوع کابل، اندازه کابل و... اشاره کرد. شما می‌­توانید با مراجعه به سایت این شرکت از قیمت محصولات با کیفیت آن مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات