کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی توسط نوین هاب منتشر شد

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امروزه کانال‌های رسانه‌های اجتماعی به سرعت به بخش جدایی‌ناپذیر از استراتژی‌های توسعه کسب‌و‌کار تبدیل شده‌اند.
تبلیغات

به دلیل اهمیت حضور در شبکه‌های اجتماعی و مسئله‌ی برندینگ در این فضا، تیم نوین هاب مجموعه‌ای از اصول و قواعد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را برای شما جمع آوری کرده است. این کتاب شامل مضامین پایه و اساسی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است و به گونه‌ای طراحی شده که راهنمای عملکرد شما در رسانه‌های اجتماعی باشد. علاوه بر این مطالب این کتاب به گونه‌ای تدوین شده که به بهبود درک شما از نحوه حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بینجامد.

سرفصل‌هایی که در این کتاب مطالعه می‌کنید:

  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چیست
  • مزایای استفاده از شبکه‌های اجتماعی
  • 5 رکن اصلی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • مزایا و معایب تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • استراتژی شبکه‌های اجتماعی
  • راهنمای ایجاد یک برنامه بازاریابی
  • نحوه تکمیل اطلاعات کاربری
  • از چه لحن و صدای بازاریابی استفاده کنم؟
  • نحوه ایجاد استراتژی انتشار محتوا
  • چه طور تجزیه و تحلیل کنیم؟
  • نوشتن استراتژی محتوا در شبکه‌های اجتماعی
  • تنظیم تقویم محتوایی
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به منظور رشد
  • اهمیت اینگیجمنت در شبکه‌های اجتماعی

مطالعه این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

  • کارفرمایان و کسب‌وکارهای نوپا که در زمینه شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند
  • کارفرمایان و مدیران شرکت‌های کوچک و متوسط
  • مسئولان بخش بازاریابی شرکت‌های تجاری
  • استراتژیست‌ها و تولید‌کنندگان محتوا در شبکه‌های اجتماعی
  • افرادی که قصد دارند به صورت حرفه‌ای در بازار رقابت شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند

بازاریابی به بیانی یک فلسفه تجاری است که در صورت شناخت و تأمین نیاز مشتری دستیابی به اهداف تجاری را آسان‌تر خواهد کرد. همچنین به بیان فیلیپ کاتلر،‌پدر بازرگانی نوین در بازاریابی باید نیازها و خواسته‌های تأمین نشده را تشخیص دهیم، بازار آن‌ها را تعریف کنیم، حجم این بازار را تخمین بزنیم و سود بالقوه‌اش را برآورد کنیم. در حقیقت این کتاب دو دستاورد کلیدی برای شما دارد:

  • دانش و درک فرایند توسعه برنامه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • تدوین استراتژی برنامه بازاریابی که قابلیت اجرا داشته باشد و در گذر زمان میزان موفقیت آن قابل ارزیابی باشد.

جهت دانلود رایگان کتاب روی لینک روبه‌رو کلیک کنید: بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

در واقع بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، روشی قدرتمند برای کسب‌و‌کارها، برای دستیابی به مشتریان بالقوه است چراکه اکثریت مخاطبان و کاربران در حال حاضر ازطریق رسانه‌های اجتماعی با برندها در تعامل هستند. برای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی باید یک راهنمای کلی را در پیش بگیرید:

اهدافی را تعیین کنید که برای کسب‌و‌کار شما منطقی باشد، سپس مخاطبان هدف خود را بشناسید و KPI یا همان شاخص کلیدی عملکرد خود را تعریف کنید،‌ محتوای جذاب ایجاد کنید و در بازه‌های زمانی منظم که کاربران بیشترین فعالیت را در شبکه‌های اجتماعی دارند، محتوای خود را منتشر کنید. یکی دیگر از فاکتورهایی که در استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی باید در نظر بگیرید این است که آگاهی از برند را افزایش دهید. میزان تعامل خود با کاربران و مخاطبان را افزایش دهید، به نظرات آن‌ها پاسخ دهید و نتایج رفتار کاربران را با استفاده از ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی و سوشال لیسنینگ آنالیز و بررسی کنید.

مفهوم بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در طول سال‌ها تکامل پیدا کرده است در گذشته تنها هدف استفاده از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، ایجاد ترافیک در وب‌سایت بود اما امروز به فضایی فراتر از تولید محتوا تبدیل شده است. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی درها را به روی ابزارها و تاکتیک‌هایی باز می‌کند که جذب مخاطب جدید برای کسب‌وکارتان را آسان می‌کند.

اگر قصد دارید تبلیغات اینستاگرام و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را شروع کنید، توصیه می‌کنیم حتماً کتاب بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را مطالعه کنید. کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با رویکردی نوین و قابل اجرا، مسیر شما را برای رسیدن به اهداف تجاری و کسب درآمد از فضای سوشال مدیا هموار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات