مدیریت پیج اینستاگرام، بهبود کسب و کار با معرفی وبسکو

یک‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
جهت پیشرفت یک کسب‌و‌کار، هر کسب‌و‌کار باید یک مدیریت پیج اینستاگرام خوب و یک وب‌سایت عالی داشته باشد. در این مقاله به معرفی وبسکو پرداخته‌ایم.
تبلیغات

اهمیت داشتن ادمین جهت مدیریت پیج اینستاگرام

در دوره‌ای که به آن عصر ارتباطات گفته می‌شود، برای معرفی یک کسب‌و‌کار نیاز به داشتن یک کانال خوب در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام بسیار مورد اهمیت است. یک پیج اینستاگرام پیشرفت نمی‌کند مگر آنکه محتوای تولیدی خوبی داشته باشد و مدیریت پیج اینستاگرام درست صورت گیرد. بااین‌‌حال تولید محتوا کاری حرفه‌ای و در برخی موارد پیچیده است، از قوانین مدیریت هشتگ، مدیریت متن سئو شده گرفته تا طراحی اختصاصی و حرفه‌ای تصاویر و ویدئو‌ها. این کار حرفه‌ای نیازمند افراد توانمند است و هر کسی نمی‌تواند برای خودش تولید محتوا یاد بگیرد چراکه این کار نیازمند تجربه و آموزش است. در این مقاله به معرفی گروه موفق طراحی سایت اصفهان (وبسکو) جهت پیشنهاد به شما خواهیم پرداخت.

ضرورت داشتن ادمین جهت مدیریت پیج اینستاگرام

بهترین روش برای افزایش قدرت کسب‌و‌کار، تبلیغات در پیج حرفه‌ای خودش در شبکه‌های اجتماعی است. بااین‌حال برای اینکه یک پیج حرفه‌ای داشته باشید، نیاز به یک ادمین جهت مدیریت پیج اینستاگرام دارید. یک ادمین خوب می‌داند که چه محتوایی تولید کند و در چه مواقعی آن را نشر دهد. نتیجه تمام این مسائل زیبایی پیج شما و جذب مشتریان بیشتر و در نهایت افزایش تعداد مشتریان شما است.

چه کسی را به‌عنوان ادمین پیج انتخاب کنم؟

در این مورد باید گفت که تعداد افرادی که متقاضی کار مدیریت پیج اینستاگرام باشند کم نیست. اما تعداد فرد یا افرادی که به صورت حرفه‌ای این‌ کار را انجام می‌دهند محدود است. شما باید در وهله اول افرادی را استخدام کنید که سابقه و رزومه خوبی در این مورد داشته باشند. نمونه کارهای آن‌ها را چک کنید. در مرحله بعدی به آن‌ها وظایفی را بسپارید تا برای شما انجام دهند تا از کیفیت کار مطمئن شوید. اما برای پیدا کردن ادمین اینستاگرام، ما به شما گروه وبسکو را پیشنهاد می‌دهیم. دلیل این انتخاب نیز همکاری قدیمی است که ما با آن‌ها بوده و از کیفیت کار آن‌ها مطمئن هستیم.

معرفی وبسکو جهت مدیریت پیج اینستاگرام

چرا گروه وبسکو برای مدیریت پیج اینستاگرام؟

مدیریت پیج اینستاگرام یک سوی ماجراست، سوی دیگر موارد دیگری است که می‌تواند به شما در پیشرفت کسب و کارتان کمک کند. یکی از مواردی که به بیزینس شما پرستیژ بیشتری می‌دهد، داشتن یک وب‌سایت خوب است. این گروه علاوه بر بخش اینستاگرام و وب‌سایت، شما را در هر موضوعی که برای پیشرفت یک کسب‌و‌کار لازم است همراهی می‌کند.

از مواردی که به این گروه برتری داده است مدیریت پیج اینستاگرام توسط یک تیم حرفه‌ای است و نه توسط یک فرد خاص. حسن این قضیه این است که یک ادمین به تنهایی می‌تواند دارای ضعف‌هایی در فرایند کارهایش باشد. تیم وبسکو در هر بخش، کارمندانی حرفه‌ای دارد. برای مثال در بخش ادمین اینستاگرامی، تولیدکننده‌ی محتوای متنی، تولیدکننده‌ی محتوای عکس و فیلم و همچنین متخصص دیجیتال مارکتینگ افراد متفاوت و حرفه‌ای هستند که در کنار هم کاری بسیار حرفه‌ای را صورت می‌دهند.

از دیگر مواردی که به این گروه برتری داده، به موارد زیر می‌توان اشاره نمود:

  • پشتیبانی رایگان شش ماهه از تمامی محصولات گروه
  • توانایی طراحی وب‌سایت جهت رشد بیشتر کسب‌و‌کار
  • قیمت‌های مناسب در کنار کیفیت کار بالا
  • سرعت بالا در کار کردن و زمانبندی دقیق

چرا برای کسب و کارتان باید سایت طراحی کنید؟

در واقع وب‌سایت یک شرکت هویت آن در فضای اینترنت است. درست است که پیج‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند برای شما بسیار مفید باشند، اما هویت یک کسب‌و‌کار اینترنتی وب‌سایت آن است. علاوه بر آن فروش محصولات در یک وب‌سایت با نماد اعتبار الکترونیکی و درگاه پرداخت بسیار قابل اعتمادتر از فروش محصول از هر طریق دیگری است. پس با تبلیغات بیزینس خود ازطریق وب‌سایت در کنار مدیریت پیج اینستاگرام خوب توسط یک تیم حرفه‌ای می‌تواند سود کسب‌و‌کار شما را چند برابر کند.

همان‌طورکه در بخش مدیریت پیج اینستاگرام هم گفته شد، تولید محتوا یکی از مسائلی است که در پیدا کردن و جذب مشتریان می‌تواند مفید واقع شود. مشابه همین قضیه در بخش وب‌سایت نیز وجود دارد. یک تولید محتوای خوب علاوه بر جذب مشتری باعث می‌شود که سایت شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد. به این مسئله سئو گفته می‌شود که در بخش بعد به آن خواهیم پرداخت.

سئو چیست و چرا ؟

شما هرچقدر هم که برای تبلیغات هزینه کنید، ممکن است بازدهی دلخواه خود را به دست نیاورید. اما یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری بلند مدت برای وب‌سایت و در کل کسب‌و‌کار مسئله سئو است. سئو به وب‌سایت‌ها کمک می‌کند که در صفحات اول موتورهای جستجو بخصوص گوگل قرار گیرد. این بهترین سرمایه‌گذاری برای هر سایت است و در بلند مدت حتی صد برابر بازدهی بیشتری نسبت به تبلیغات به شما ارائه می‌کند. دلیل این امر هم این است که این بار مشتری به‌دنبال شما است و نه شما به‌دنبال مشتری!

معرفی سئو جهت بهبود کسب‌و‌کار

دلیل معرفی گروه طراحی سایت اصفهان در بخش مدیریت پیج اینستاگرام نیز همین موارد است. این گروه حرفه‌ای توانایی مدیریت پیج اینستاگرام را در کنار طراحی وب‌سایت را دارا است. سفارش گرفتن از یک گروه حرفه یکپارچه می‌تواند به هماهنگی بیشتر وب‌سایت و پیج اینستاگرام شما ختم شود و این یک اتفاق زیبا برای هر کسب‌وکاری است؛ چراکه می‌توانند پیج و سایتشان را باهم رشد دهند و بعد از مدتی بیشترین تعداد مشتریان را پیدا کنند. این تیم در هر دو زمینه حرفه‌ای هستند.

جمع بندی

مدیریت پیج اینستاگرام در کنار یک وب‌سایت خوب و سئو شده می‌تواند هر کسب‌و‌کاری را تا چند برابر رشد دهند. با توجه به اینکه در عصر دیجیتال مارکتینگ قرار داریم، پیشرفت این دو بخش به یک کار حرفه‌ای تبدیل شده است و این کار حرفه‌ای یک تیم حرفه‌ای نیز نیاز دارد که ما در این مقاله به معرفی گروه وبسکو پرداخته‌ایم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات