٢ هفته رقابت و ١٠٠ میلیون تومان جایزه در هکاتون فنی جوانه و دیوار

پنج‌شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هکاتون برنامه‌نویسی شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه جوانه با همراهی شرکت دیوار با هدف برطرف‌کردن مسائل دیوار دو بخش املاک و سلامت پلتفرم، در ۲۰ بهمن ماه برگزار خواهد ‌شد.
تبلیغات

در این هکاتون، برنامه‌نویسان متخصص می‌توانند با به‌کار‌‌گیری دیتای ارائه‌شده‌ی دیوار، راه‌حل‌های خود را برای حل چالش‌هایی مطرح شده ارائه کنند. ثبت‌نام این رویداد از ۲ تا ۱۴ بهمن انجام می‌شود و دو جایزه جمعا به ‌ارزش یک‌صدمیلیون تومان برای ایده‌ها و راه‌حل‌های برتر برنامه‌نویسان در نظر گرفته شده است. ثبت‌نام‌کنندگان با‌‌‌توجه‌‌به تخصصشان در این رویداد پذیرش می‌شوند و برگزارکنندگان محدودیتی برای شرکت در این‌ هکاتون به‌صورت انفرادی یا تیمی مطرح نکرده‌اند.

این رویداد فقط ویژه جامعه‌ی مهندسی نرم‌افزار ازجمله مهندسان و دانشمندان داده، برنامه‌نویسان، معماران نرم‌افزار و افراد متخصص در زمینه‌های مرتبط است و افراد دیگر امکان شرکت در این رویداد را نخواهند داشت. شرکت‌کنندگان نهایتاً تا اول اسفند مهلت دارند تا راه‌حل‌های خود را ارسال کنند. افتتاحیه این برنامه در ۲۰ بهمن و اختتامیه آن در ۴ اسفند با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به‌صورت حضوری و در فضای آمفی‌تئاتر و رویدادهای این سازمان برگزار خواهد شد.

مسائلی که در این هکاتون ارائه می‌شود، عبارت‌اند از:

  • تشخیص آگهی‌های تقلبی و تکراری در بخش املاک
  • تشخیص پیام‌های مزاحمت و غیرمرتبط در بخش چت در بخش سلامت پلتفرم

فرایند برگزاری رویداد

در روز افتتاحیه و بعد از پذیرش شرکت‌کنندگان و معرفی کلی رویداد و حوزه‌های رقابت، داده‌های مربوط به مسابقه که دیوار در قالب دیتاست‌ تهیه کرده، به برنامه‌نویسان ارائه می‌شود. سپس افراد می‌توانند به‌صورت انفرادی یا تیمی روی راهکارهایی برای حل چالش‌های معرفی‌شده (شناسایی داده‌های غیرمرتبط در هر بخش) کار و در مدت‌زمان ۲ هفته با همدیگر رقابت کنند.

در انتهای رویداد، افراد باید راهکارها و کد‌های خود را در سیستم ارزیابی ثبت کنند تا در فرایند داوری کد‌ها و خروجی‌های مرتبط بررسی شوند. درنهایت، به‌صورت جداگانه در هر بخش به بهترین راه‌حل ارائه‌شده با بیشترین درصد شناسایی، جایزه‌ای به مبلغ ۵۰ میلیون تومان ارائه خواهد شد.

ثبت‌نام در این رویداد ازطریق این لینک امکان‌پذیر است: https://event.javane.vc

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات