خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارزپایا

جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 13 دقیقه
خرید و فروش ارز دیجیتال، یکی از زمینه‌هایی است که به مردم کمک می‌کند تا نه‌تنها ارزش سرمایه خود را حفظ کنند، بلکه آن را افزایش نیز بدهند.
تبلیغات

هرچند راه‌های زیادی برای خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران وجود دارد و صرافی‌های ایرانی امکان سرمایه‌گذاری در این بازار را برای ایرانیان تسهیل کرده‌اند، اما وارد شدن در این مسیر، بدون دانش و آگاهی لازم، نتیجه‌ای جز از دست دادن سرمایه و گرفتار شدن در «تله جبران» نخواهد داشت.

تله جبران نام حالتی است که سرمایه‌گذار برای جبران ضررهای خود، سرمایه بیشتری را وارد بازار می‌کند و با تصمیم‌گیری‌های احساسی، باعث ضرر بیشتر می‌شود؛ بنابراین، بهتر است قبل از اقدام به سرمایه‌گذاری در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال، کمی آن‌ را بررسی کرده و از گذشته و آینده‌ای که برای آن پیش‌بینی می‌شود باخبر شوید. همچنین شناخت بسترهای مناسب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، می‌تواند به شما کمک کند که بدون نگرانی و به‌سادگی به سرمایه‌گذاری در این زمینه بپردازید. با ما همراه باشید تا در این مقاله، ارزهای دیجیتال شاخص را بررسی کرده و از شرایط خرید و فروش آن‌ها در صرافی ارزپایا مطلع شویم.

خرید ارز دیجیتال از ارزپایا

بسیاری از افراد معتقدند که ارزهای دیجیتال در آینده، جایگزین پول امروزی خواهند شد. اگر این پیش‌بینی حتی یک درصد هم درست باشد، منطقی است که مقداری از سرمایه کنونی خود را به این بازار اختصاص دهید. اگر به‌دنبال بستر امنی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌گردید؛ صرافی ارزپایا، با دراختیار گذاشتن کیف پول اختصاصی و ایجاد پروتکل‌های امنیتی مناسب، می‌تواند برای شما یکی از امن‌ترین گزینه‌ها در میان صرافی‌های ایرانی محسوب ‌شود.

فرایند خرید ارز دیجیتال از ارزپایا، فرایند پیچیده‌ای نیست. کافی است به وب‌سایت ارزپایا به آدرس https://arzpaya.com رفته و روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید. مراحل ثبت نام، همراه با توضیحات کافی و به‌صورت مرحله‌به‌مرحله، به شما نمایش داده خواهد شد. اگر در فرایند ثبت‌نام یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ارزپایا به مشکل برخوردید، می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته از خدمات پشتیبانی این صرافی استفاده کنید.

ویژگی‌های صرافی ارزپایا چیست؟

زمانی که وارد پنل کاربری خود در وب‌سایت صرافی ارزپایا شوید، خواهید دید که برای خرید ارز دیجیتال از ارزپایا، دو روش در نظر گرفته شده است: «خرید و فروش حرفه‌ای» و «خرید و فروش آسان».

صرافی ارزپایا، تریدرهای حرفه‌ای ارزهای دیجیتال را فراموش نکرده و امکانات ویژه‌ای برایشان در نظر گرفته است. امکان استفاده از اندیکاتورهای مختلف به‌منظور کمک به تحلیل تکنیکال، ابزار کشیدن خط روند و مشخص‌کردن محدوده‌های عرضه و تقاضا، نمایش نمودار بازارهای جهانی در کنار بازار ارزپایا، امکان معامله با تتر و ثبت سفارش در قیمت دلخواه چند نمونه از امکانات بخش خرید و فروش حرفه‌ای هستند.

در قسمت خرید و فروش آسان نیز کاربران می‌توانند بدون درگیرشدن در پیچیدگی‌های خرید حرفه‌ای و با مناسب‌ترین قیمت، خرید خود را انجام دهند. در این قسمت، یک فرم برای خرید و یک فرم برای فروش موجود است. برای خرید، فقط کافی است مقدار ارز دیجیتال درخواستی را در قسمت «مقدار» وارد کنید. صرافی باتوجه ‌به سفارش‌های فروش موجود، قیمت ارز دیجیتال موردنظر را به تومان محاسبه کرده و نمایش می‌دهد.

دو نکته مهم در مورد صرافی ارزپایا

نخستین نکته قابل‌توجه در مورد صرافی ارزپایا، «واسطه بودن» این صرافی در خرید و فروش است. ارزپایا ارزهای دیجیتال را قیمت‌گذاری نمی‌کند. در واقع، این صرافی، ارز دیجیتال را به کاربران خود نمی‌فروشد؛ بلکه صرفاً به‌عنوان واسطه، ارزهای دیجیتال را از فروشنده به خریدار منتقل می‌کند.

برای مثال، اگر بخواهید در بخش خرید و فروش آسان، یک بیت کوین بخرید، ارزپایا به اندازه یک بیت کوین از سفارش‌های فروش موجود در لیست سفارش‌ها را جمع‌آوری کرده و متوسط قیمت پیشنهادی فروشندگان را به‌عنوان قیمت بیت کوین شما محاسبه می‌کند. اگر قیمت نمایش داده شده را تأیید کنید؛ خرید شما بلافاصله انجام خواهد شد.

نکته دوم، کارمزد کم معاملات در این صرافی است. صرافی ارزپایا، به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. کارمزد معاملات در این صرافی از بسیاری از همتایان خود کمتر بوده و سرعت بالای انجام معاملات و واریز و برداشت وجه ریالی، از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

در ادامه این مقاله، تعدادی از ارزهای موجود در صرافی ارزپایا را بررسی خواهیم کرد. شناخت ارزهای دیجیتال، کاربرد و ویژگی‌های آن‌ها، به شما در تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در این بازار کمک خواهد کرد.

خرید بیت کوین از ارزپایا

خرید بیت کوین

پس از آشنایی کلی با صرافی ارزپایا، نوبت به بررسی ارزهای دیجیتال می‌رسد. اگر نگاهی واقع‌بینانه به بازار ارزهای دیجیتال نداشته باشید، ممکن است با هر کاهش یا افزایش قیمت، تصمیمات احساسی گرفته و سرمایه خود را درمعرض خطر قرار دهید. پس قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، ارز موردنظر خود را از تمام جهات بررسی کنید.

بیت کوین (Bitcoin) به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال، طرفداران زیادی در بین فعالان کریپتوکارنسی دارد. این ارز، با به میدان آمدن ارزهای جدید و کاربردی‌تر، هنوز جایگاه خود را از دست نداده و همچنان پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که اگرچه بیت کوین، پیش‌تر خود را به‌عنوان پول آینده معرفی کرده بود، اما با وجود ارزهایی مانند اتریوم به هدف خود نخواهد رسید؛ بلکه به جایگاهی بالاتر از آن دست خواهد یافت‌! آن‌ها بیت کوین را به‌مثابه طلای آینده می‌دانند و معتقدند در آینده‌ای نه چندان دور، انسان‌ها برای ذخیره ارزش سرمایه، به جای خرید طلا به خرید بیت کوین روی خواهند آورد. چنان‌که امروزه هم شاهد تمایل مردم به خرید بیت کوین و سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت روی این ارز دیجیتال هستیم.

آیا محبوبیت بیت کوین همیشگی خواهد بود؟

بیت کوین، به دلیل مقیاس‌پذیری کم و کارمزد بالایی که دارد، چندان برای معاملات روزمره مناسب نیست و بهتر است به جای آن از ارزهایی مانند ترون یا بیت کوین‌کش استفاده شود. اما این قضیه، چیزی از ارزش‌های بیت کوین کم نکرده است! این ارز، همچنان در صدر جدول رمزارزهای ارزشمند دنیا قرار گرفته و می‌تواند تا سال‌ها جایگاه خود را حفظ کند. البته این نکته را مدنظر داشته باشید که اتریوم، رقیب سرسختی برای بیت کوین محسوب می‌شود و اگر بتواند از نظر ارزش بازار به بیت کوین برسد، پدیده‌ای رخ خواهد داد که به آن «فلیپنینگ (flippening)» می‌گویند.

برای خرید بیت کوین از ارزپایا، کافی است به پنل کاربری خود در وب‌سایت صرافی ارزپایا رفته و خرید خود را از قسمت خرید و فروش آسان یا حرفه‌ای انجام دهید. در پنل سمت چپ صفحه، با انتخاب بیت کوین می‌توانید مقدار بیت کوین موردنظر خود را وارد کرده و هزینه آن را مشاهده کنید. همچنین با واردکردن مقدار پولی که برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌اید نیز می‌توانید مقدار بیت کوین قابل خرید را مشاهده کنید.

خرید تتر از ارزپایا

خرید تتر ارزپایا

تتر با ارزهای دیجیتال دیگر تفاوت دارد. این رمزارز که با علامت اختصاری USDT در صرافی‌ها شناخته می‌شود، یک «استیبل کوین (Stable coin)» است. قیمت استیبل کوین‌ها همواره با قیمت یک ارز فیات برابر است. قیمت تتر نیز همواره معادل یک دلار آمریکا محاسبه می‌شود. با خرید تتر از ارزپایا، می‌توانید معاملاتتان را به جای تومان، براساس تتر انجام دهید. در این صورت، تأثیر نوسانات قیمت دلار بر معاملاتتان کمتر خواهد بود.

اگر به قسمت خرید و فروش آسان در صرافی ارزپایا مراجعه کنید، می‌توانید با انتخاب گزینه «بازار تتر» ارزهای جفت‌شده با تتر را مشاهده کنید. تمام ارزهای موجود در صرافی ارزپایا را می‌توان به جای تومان، با تتر نیز معامله کرد. کافی است ارز موردنظر خود را در لیست بازار تتر انتخاب کنید و از موجودی تتر خود برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنید.

همچنین می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را فروخته و آن‌ها را تبدیل به تتر کنید. با توجه به تورم زیاد و افزایش لحظه به لحظه قیمت دلار، نگه‌داشتن تتر در کیف پول ارزپایا، بهتر از نگه‌داشتن تومان است و شما را از کاهش ارزش سرمایه به دلیل تورم مصون نگه می‌دارد.

مزایای معامله با تتر چیست؟

شاید همبستگی قیمت تتر با دلار، این تصور را ایجاد کند که تتر توسط دولت‌ها یا بانک‌های آمریکایی به وجود آمده است، اما این طور نیست. آلت کوین تتر، توسط شرکتی در هنگ‌کنگ با نام Tether Limited ایجاد شد. این رمزارز نیز مانند دیگر ارزهای دیجیتال، کاملاً مستقل از دولت‌ها عمل می‌کند. رمزارز تتر، در واقع دلار آمریکا را به درون تکنولوژی ارزهای دیجیتال آورده و با این کار، علاوه بر تسهیل معاملات رمزارزها، انجام بسیاری از تجارت‌های جهانی را نیز تسهیل کرده است.

معامله‌گران با استفاده از تتر می‌توانند بدون نگرانی از تغییر قیمت این ارز دیجیتال، معامله خود را انجام داده و ارزش دلاری کالا یا خدمات را به‌صورت تتر به حساب طرف مقابل واریز کنند. علاوه بر این، معاملات ارزهای دیجیتال نیز اکثرا با رمزارز تتر جفت می‌شوند. جفت شدن ارزها با تتر، به معنای این است که ارزهای دیجیتال را می‌توان با تتر خرید و در هنگام فروش نیز آن‌ها را تبدیل به تتر کرد. در واقع، تتر، همان دلار دنیای ارزهای دیجیتال است.

خرید اتریوم از ارزپایا

فعالان حوزه ارزهای دیجیتال، اتریوم (Ethereum) را به‌عنوان ملکه ارزهای دیجیتال می‌شناسند. این رمزارز، پس از بیت کوین قدرتمندترین ارز دیجیتال دنیا محسوب می‌شود و در حال حاضر، محبوبیت زیادی در بین سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال دارد. اتریوم با به‌کارگیری «قراردادهای هوشمند» امکان توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (Dspps) و پلتفرم‌های دیگر ارزهای دیجیتال را با استفاده از این قراردادها فراهم کرده است.

قراردادهای هوشمند اتریوم، نه ‌تنها معاملات مالی را به‌صورت غیرمتمرکز انجام می‌دهند، بلکه شما می‌توانید هرگونه معامله و قراردادی را در این پلتفرم، بدون نیاز به شخص یا نهاد واسطه‌ای ایجاد کنید. این قراردادها، با استفاده از زبان برنامه‌نویسی، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را دریافت کرده و آن‌ها را اجرا می‌کنند.

یک مثال کاربردی برای قراردادهای هوشمند

برای مثال، اگر بخواهید یک محتوای متنی برای وب‌سایت خود سفارش دهید، می‌توانید مقدار مشخصی ارز اتر را وارد یک قرارداد هوشمند کرده و شروط لازم (تعداد کلمات، تصاویر، زمان تحویل و غیره) را در قرارداد ذکر کنید. اگر تولیدکننده محتوا بتواند تمام شروط ذکرشده در قرارداد را برآورده کند، اتر موجود در قرارداد به حسابش واریز خواهد شد، در غیر این صورت، قرارداد فسخ شده و اترها به حساب شما بازمی‌گردند.

اما قابلیت‌های اتریوم بسیار بیشتر از مثال ساده بالا است. توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها می‌توانند با استفاده از قراردادهای هوشمند و ماشین مجازی اتریوم (EVM) بازی‌ها و اپلیکیشن‌های متنوعی بسازند و از خلاقیت خود در راستای توسعه پلتفرم استفاده کنند.

این ویژگی‌ها، باعث شده که افراد بسیاری به سرمایه‌گذاری روی این رمزارز ترغیب شوند و اتریوم را از صرافی‌های مختلف خریداری کنند. صرافی ارزپایا نیز اتریوم را در لیست ارزهای خود قرار داده است. شما می‌توانید برای خرید اتریوم از ارزپایا، مطابق آنچه پیش‌تر توضیح دادیم، وارد پنل کاربری خود در وب‌سایت ارزپایا شده و خریدتان را انجام دهید.

اگر قصد خرید اتریوم از ارزپایا را دارید و می‌خواهید پرداخت خود را به تومان انجام دهید، در قسمت بازار تومان، گزینه اتریوم/تومان را انتخاب کنید. اما اگر قصد خرید اتریوم با تتر از ارزپایا را دارید، باید از قسمت بازار تتر، گزینه اتریوم/تتر را انتخاب کنید.

کمی تخصصی‌تر درباره اتریوم!

چیزی که در مورد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال حائز اهمیت است، میزان کاربردی بودن یک پلتفرم است. باتوجه ‌به نکاتی که در مورد اتریوم ذکر شد، مشخص می‌شود که بلاک چین اتریوم و رمزارز بومی آن، اتر، در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار پرکاربرد است. بسیاری از پلتفرم‌های دیگر ارزهای دیجیتال بر بلاک چین اتریوم ساخته شده و از اتر در برنامه‌های خود استفاده می‌کنند. بنابراین، اکثر تحلیل‌گران حوزه ارزهای دیجیتال، آینده اتریوم را بسیار روشن پیش‌بینی می‌کنند.

تیم توسعه‌دهنده اتریوم اعلام کرده است که در نیمه اول سال 2022، الگوریتم اجماع اتریوم را از گواه اثبات کار به گواه اثبات سهام تغییر خواهد داد. این تغییر، به معنی این است که برای ماین اتریوم دیگر نیازی به ماینرهای قدرتمند نخواهد بود. به‌جای ماینرها، اعتبارسنجان (validators) وظیفه تأیید تراکنش‌ها را برعهده خواهند گرفت. بدین‌ترتیب؛ با سهام‌گذاری (Staking) اتریوم، می‌توان در فرایند ماین این رمزارز شرکت کرد. اتریوم، این کار را در راستای افزایش مقیاس‌پذیری و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی انجام می‌دهد و معتقد است این موضوع، باعث افزایش شدید قیمت اتریوم خواهد شد.

خرید شیبا از ارزپایا

ارزپایا فقط ارائه‌دهنده ارزهای بزرگی مانند بیت کوین و اتریوم نیست، بلکه میم کوین‌های کوچک را نیز می‌توانید در این صرافی پیدا کنید. رمزارز شیبا یا شیبا اینو (Shiba inu)، یکی از این میم کوین‌ها است. پس از حمایت‌های ایلان ماسک و رشد پرسروصدای دوج کوین، شیبا اینو، با هدف شکست دادن دوج به وجود آمد. این میم کوین که با عکس یک سگ شکاری به بازار کریپتو وارد شده، خود را به‌عنوان شکارچی دوج معرفی می‌کند.

برای خرید شیبا از ارزپایا، کافی است به پنل کاربری خود در وب‌سایت این صرافی مراجعه کرده و در بازار تتر یا تومان، رمزارز شیبا را انتخاب کنید. سپس، باید مقدار رمزارز شیبا یا مقدار پولی که برای خرید آن در نظر گرفته‌اید را وارد کنید. اگر بخواهید به شیوه آسان خرید کنید، هزینه شیبا با توجه به سفارشات فروش موجود برای شیبا، محاسبه خواهد شد.

در قسمت خرید حرفه‌ای نیز می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و منتظر بمانید تا فروشنده‌ای ارزهای شیبای خود را با قیمت مدنظرتان به شما بفروشد. با توجه به اینکه صرافی ارزپایا دارای بازار بزرگ و فعالی است، اگر قیمت معقولی برای خرید یا فروشتان انتخاب کرده باشید، پرشدن سفارش‌های شما مدت زیادی طول نمی‌کشد.

آنچه که حتماً باید در مورد شیبا بدانید!

درباره میم کوین‌هایی چون شیبا، میزان کاربردی بودن پلتفرم یا ارزشی که ارز دیجیتال به جامعه کریپتوکارنسی اضافه می‌کند، چندان اهمیتی ندارد، بلکه چیزی که باعث افزایش یا کاهش قیمت آن‌ها می‌شود؛ جوی است که در مدت ‌زمان محدودی در بین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به راه می‌افتد و پس از چندی فروکش می‌کند.

بنابراین، بهتر است چندان نگاه طولانی‌مدتی به این نوع از ارزهای دیجیتال نداشته باشید. البته در دنیای ارزهای دیجیتال هیچ‌چیز بعید نیست! برای مثال، رمزارز شیبا، توانست توجه و حمایت تعدادی از سرمایه‌گذاران و سلبریتی‌ها را به خود جلب کند و خود را در جمع 10 رمزارز بزرگ دنیا قرار دهد!

رمزارز شیبا، روی پلتفرم اتریوم راه‌اندازی شده و می‌توان از آن برای تراکنش‌های سریع و ارزان استفاده کرد. قیمت هر شیبا بسیار ارزان است، به‌طوری که با یک دلار، می‌توانید حدود 25788 عدد شیبا بخرید. کارمزد شبکه آن ناچیز است و مقیاس‌پذیری خوبی نیز دارد. به‌همین‌دلیل، در پلتفرم‌های مختلف برای پاداش دادن از آن استفاده می‌کنند.

نکته آخر این‌که رمزارز شیبا اینو، قابلیت ماین کردن ندارد. این یعنی، این ارز را از هیچ روش دیگری به غیر از خرید شیبا از صرافی‌ها نمی‌توان به دست آورد. صرافی ارزپایا، صرافی مطمئن و امنی برای خرید میم کوین‌های بامزه‌ای مانند شیبا اینو است.

خرید ترون از ارزپایا

رمزارز ترون (Teron)، برای خدمت به تولیدکنندگان محتوا به وجود آمده است. این پلتفرم، زمینه را برای اشتراک‌گذاری بدون واسطه محتواهای سرگرم‌کننده فراهم می‌کندآورده است. در این پلتفرم، تولید‌کنندگان محتوا می‌توانند بدون نیاز به واسطه‌ها، محتوای خود را به مشتریان بفروشند. ازآنجاکه اینترنت نیز بستری برای اشتراک‌گذاری محتوا است، ترون خود را اینترنت آینده می‌داند. این پلتفرم در نظر دارد اینترنتی گسترده و غیرمتمرکز را به جهان ارائه دهد.

ترون با نام اختصاری TRX، توسط «جاستین سان (Justin Sun )» روی بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شد. اما پس از مدتی، بنیان‌گذاران ترون، نداشتن بلاک چین اختصاصی را در شان ارزی که می‌خواست اینترنت آینده باشد ندیدند! بنابراین، در سال 2018، بلاک چین اختصاصی ترون طراحی شد و این ارز از یک توکن به یک کوین تبدیل شد.

جاستین سان، پدید‌آورنده ترون، چندی پیش از مدیریت این پلتفرم استعفا داد و تصمیم گرفت اداره ترون را به جامعه ترون و طرف‌دارانش واگذار کند. این تصمیم، آینده ترون را تحت تأثیر قرار خواهد داد. اما فهمیدن این‌که ترون با این تصمیم قوی‌تر خواهد شد یا از بین خواهد رفت را فقط گذر زمان می‌تواند مشخص کند.

این روزها افراد زیادی به سرمایه‌گذاری در ترون علاقه‌مند شده‌اند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، می‌توانید به‌راحتی رمزارز ترون را در صرافی ارزپایا خریداری کنید. برای خرید ترون از ارزپایا، می‌توانید با استفاده از موجودی تتر یا تومان خود ترون را از بازار ارزپایا خریداری کنید. امکان ترید حرفه‌ای در قسمت خرید و فروش حرفه‌ای و امکان خرید آسان در قسمت خرید و فروش آسان برای رمزارز ترون نیز وجود دارد.

نقاط مثبت ارز ترون

ترون، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که باعث شده این رمزارز از محبوبیت خاصی بین هوادارانش بهره‌مند باشد. در ادامه، به چند نمونه از این ویژگی‌های می‌پردازیم:

مقیاس‌پذیری فوق‌العاده: سرعت انجام تراکنش‌ها در پلتفرم ترون بسیار بالا است. این ارز می‌تواند 2000 تراکنش در ثانیه انجام دهد درحالی‌که بیت کوین فقط 7 تراکنش و اتریوم 15 تراکنش در ثانیه انجام می‌دهند. سرعت بالا، در دنیای سریع و روبه‌رشد ارزهای دیجیتال، چالش بزرگی است که پلتفرم ترون به‌خوبی از عهده آن برآمده است.

کارمزد تراکنش پایین: کارمزد تراکنش‌ها در ترون به‌قدری کم است که می‌توان آن را صفر در نظر گرفت. سرعت بالا و قیمت بسیار کم کارمزد تراکنش‌ها، باعث شده که افراد زیادی از این پلتفرم برای انجام معاملات خود استفاده کنند. استفاده کردن از یک پلتفرم به منزله افزایش کاربران آن و درنتیجه افزایش قیمت ارز دیجیتال منتصب به آن پلتفرم است. درنتیجه رمزارز ترون، تاکنون رشد قیمتی بسیار خوبی داشته و پتانسیل رشد در آینده را نیز دارد.

سخن آخر

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ارزپایا، به دلیل سادگی مراحل احراز هویت، پشتیبانی تمام‌وقت و سرعت در انجام تراکنش‌ها از پیچیدگی فرایند سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال کاسته است. کار کردن با این صرافی تجربه متفاوت و ارزشمندی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای شما به ارمغان خواهد آورد و به افزایش کیفیت تجربه کاربری شما کمک می‌کند.

در هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال، این نکته را مدنظر داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال بازار پرنوسانی است و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را با قطعیت پیش‌بینی کند؛ بنابراین، بهتر است با مقدار سرمایه‌ای وارد این بازار شوید که از دست‌دادن آن آسیب جبران‌ناپذیری به اقتصاد شما و خانواده‌تان وارد نکند.

با یادگیری اصول مدیریت سرمایه و اجتناب از تصمیم‌گیری‌های شتاب‌زده، می‌توانید سود خود را از بازار داغ ارزهای دیجیتال به دست آورید. صرافی ارزپایا نیز در کنار شما خواهد بود تا مسیر معامله‌گری را برایتان هموار کرده و بستر امنی برای شما در این زمینه ایجاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات