خرید یوسی پابجی موبایل از زنکسی شاپ

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
زنکسی شاپ: یوسی پابجی موبایل ارزان خواهد شد!
تبلیغات

یکی از دغدغه‌های همیشگی پابجی پلیران قیمت بالای الایت پس بوده است. بعد از آن Tencent دست روی دست نذاشت و قیمت الایت را به نصف کاهش داد؛ اما همچنان قیمت دلار و به تبع آن قیمت یوسی پابجی موبایل رضایت بخش نیست.

حدود یکماه پیش قیمت پک 690 یوسی بیش از 300 هزار تومان بود اما اکنون پس از گذشت یک‌ماه با افت ده درصدی با قیمت ۲۷۱ هزار تومان در وب‌سایت زنکسی شاپ قابل سفارش است. به‌طور کل قیمت تمام بسته‌ها ۱۰ درصد ارزان‌تر شده است.

پیش‌بینی‌ها در مورد آینده قیمت یوسی پابجی موبایل خبر از کاهش قیمت آن می‌دهد!

اما در این میان تنسنت بسته‌های یکبارمصرفی را موجود کرده که با خرید آن‌ها تعداد یوسی بیشتری دریافت می‌کنید که بسیار بصرفه هستند؛ اما به صورت همیشگی در میداس بای موجود نیستند و به صورت دوره‌‌ای در اواسط هر سیزن موجود می‌شوند.

آیا می‌شود یوسی رایگان دریافت کرد؟

هیچ چیز غیرممکن نیست! ما در قسمت زنکسی مگ وب‌سایت زنکسی شاپ راهکار ها و روش‌هایی معرفی کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم اگر به‌دنبال دریافت یوسی رایگان هستید این روش‌ها را امتحان کنید چراکه خیلی از کاربران توانسته‌اند از این روش یوسی دریافت کنند.

اما به‌طور کلی برای دریافت یوسی رایگان باید مدت زمان زیادی وقت صرف کنید تا بتوانید به مقدار دلخواه یوسی دریافت کنید اما بعضاً خیلی از کاربران به سراغ این روش‌ها نمی‌روند و مستقیم به سمت خرید یوسی می‌روند.

چرا باید یوسی ارزان شود؟

آمریکا سال‌ها است که با تحریم‌های متعدد ارزش پول ایران را کاهش داده و موجب شده خرید کالاهای دلاری با دشواری مواجه شود؛ اما اینک با مذاکراتی که در حال انجام است، قرار بر این است که تحریم‌ها لغو شود و تبعات آن کاهش قیمت دلار و کاهش قیمت یوسی است! این موضوع به قدری تأثیر گذاری است که حتی با شروع مذاکرات هم قیمت دلار دچار کاهش شد و نتیجه‌ی آن کاهش ده درصدی قیمت‌ها بود.

آیا خرید یوسی بدون واسطه ممکن است؟

همان‌طورکه گفتیم، هیچ چیز غیر ممکن نیست! مرجع اصلی خرید یوسی تمام دنیا وب‌سایت میداس بای است و ارز مورد استفاده برای خرید از این وب‌سایت، ریزر و پرداخت یورو و دلار با مسترکارت و پیپال است؛ اما سؤال اینجا است که واسطه‌ها چگونه عمل می‌کنند؟

تنها را ممکن ، ریزر است. واسطه ها با تهیه ریزر از خارج کشور می‌توانند در سایت میداس بای پرداخت انجام دهند.

به‌طور کلی پیشنهاد می‌کنیم برای خرید یوسی بدون واسطه تلاشی نکنید، چراکه مقدار ریزر موجود در بازار بسیار کم است و حتی واسطه‌ها هم بعضاً نمیتوانند به مقدار کافی آن را تأمین کنند. راه‌های دیگری هم برای خرید بدون واسطه وجود دارد ولی اصلاً بصرفه نخواهند بود و اگر از واسطه خرید کنید حتماً بصرفه‌تر خواهد بود چراکه این واسطه ها با تکنیک‌هایی خاص می‌توانند با قیمت پایین‌تری آن را برای شما فراهم کنند.

زنکسی شاپ با اخذ نمایندگی انحصاری ریزر و به پشتوانه‌ی منابع خود در خارج کشور قادر است ریزر را بدون واسطه وارد کشور کند و با ارزان‌ترین قیمت یوسی را عرضه کند. با وجود این ویژگی گویا شما در حال خرید از سایت اصلی پابجی هستید.

سایت خرید یوسی پابجی زنکسی شاپ

خرید یوسی نیازمند احراز هویت است؟

خرید یوسی برای مبالغ خاص نیازمند احراز هویت است. اغلب سایت‌ها به صورت دریافت مدارک هویتی صورت می‌گیرد اما زنکسی شاپ متفاوت عمل کرده و شما بعد از خریدهای بالای 400 هزار تومان فقط کافی است به تماس گرفته شده از سوی تیم احراز هویت پاسخ دهید و هویت خود را تأیید کنید. این روش جدید هنوز انحصاراً فقط در زنکسی شاپ اجرا می‌شود. چراکه ما می‌دانیم فراز و نشیب‌های ارسال مدارک گاهی کاربران را برای خرید یوسی مردد می‌کند و این روش ساده‌تر است اما پیش بینی می‌شود که سایر سایت‌ها هم به‌زودی از این روش استفاده کنند.

چرا باید احراز هویت انجام داد؟

کلاهبرداران اینترنتی که روزبه‌روز بیشتر می‌شوند با فریب افراد ناآگاه آن‌ها را تخلیه‌ی تلفنی کرده و با در دست داشتن اطلاعات حساب آن‌ها اقدام به تخلیه حساب آن‌ها می‌نمایند و بلافاصله با آن ارز اینترنتی یا به عبارتی رمز ارز خریداری می‌کنند تا ردی از خود به جای نگذارند و اگر سایت‌های فروش رمز ارز برای احراز هویت تمهیداتی نیندیشیده باشند، متهم اصلی در نظر گرفته می‌شوند.

یوسی پابجی موبایل هم یک رمز ارز به حساب می‌آید و لازم است سایت‌های فروشنده این محصول مجهز به سیستم احراز هویت باشند.

خرید یوسی از زنکسی شاپ

بعضاً کاربران به‌دنبال فروشگاهی هستند که قادر باشد ارزان‌ترین یوسی را ارائه دهد و سریع‌ترین واریز را داشته باشد که به آن اعتماد کنند و همیشه از آنجا خرید کنند.

زنکسی شاپ با سابقه‌ای دیرینه این شرایط را فراهم کرده است. کاربران روز افزون زنکس شاپ یا اصطلاحاً زنکسی بکس مدت‌ها است که از خدمات ما کمال رضایت را دارند.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید یوسی و بسته‌های یکبار مصرف با ارزان‌ترین تعرفه و سریع‌ترین واریز به صفحه خرید یوسی پابجی موبایل وب‌سایت زنکسی شاپ مراجعه کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای مطالعه سایر مطالب آموزشی، خبری و... به قسمت زنکسی مگ وب‌سایت زنکسی شاپ سری بزنید. ما در زنکسی شاپ سعی داریم علاوه بر ایجاد بستری امن برای خرید یوسی، مانند سایر رسانه‌های زومیت، گجت نیوز و دیجیاتو، زنکسی شاپ را به یک مرجع آموزشی کامل تبدیل کنیم.

همچنین پیشنهاد می‌شود در خبرنامه زنکسی شاپ عضو شوید تا از موجود شدن پک‌های یکبار مصرف و سایر اخبار مهم مطلع شوید!

برای هرگونه سؤال در مورد یوسی پابجی موبایل یا سایر موارد می‌توانید با شماره 09931877009 تماس حاصل کنید یا به پشتیبانی همیشه آنلاین وب‌سایت Zenxyshop.ir پیغام دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات