خرید آنتی ویروس نود 32 از سایت رسمی ناد مارکت

شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
شما می‌توانید برای خرید آنتی ویروس نود 32 به وب‌سایت رسمی ناد مارکت مراجعه کنید.
تبلیغات

آنتی‌ویروس‌ها روی خط‌به‌خط کدها و دستورهایی اجرایی که روی دستگاه شما در ‌حال اجراست نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده کد خارج از نیاز (مثل جمع آوری و ارسال اطلاعات و فایل‌های شخصی یا ارسال اطلاعات مالی و حتی جمع‌آوری برخی کدهای سیستمی) آن‌ها را شناسایی و غیر فعال می‌کنند.

امروزه آنتی‌ویروس‌ها پیشرفت قابل‌توجهی کرده‌اند آن‌ها دیگر فقط نقش محافظتی از کاربران را ندارند و در زمینه های دیگری نیز گسترش یافته اند و قابلیتهایی بجز وظیفه ی اصلی آن‌ها که جلوگیری از ویروسی شدن و آلودگی های دیجیتال است به آن‌ها اضافه شده است آن‌ها می‌توانند جلوی پخش تبلیغات ناخواسته ای که برای مخاطبان نمایش داده می‌شود را بگیرند استفاده ی کودکان و نوجوانان را از اینترنت مدیریت کنند(جلوی دسترسی کودکان و نوجوانان را به محتوای نامناسب و سایت‌های غیر اخلاقی بگیرد زمان استفاده ی کودکان و نوجوانان از اینترنت و بازی‌های رایانه ایی را مدیریت کند مکان دقیق حضور کودکان و نوجوانان را به‌طور پیوسته به والدین گزارش کند نحوه‌ی استفاده‌ی آن‌ها از اینترنت و دستگاه مورد استفاده را به والدین گزارش کند در عین حال در صورت سرقت دستگاه تبلت یا گوشی تلفن همراه یا لپ تاپ مکان مورد نظر را به مالک دستگاه گزارش کند حتی در حالت خاموش و به صاحب دستگاه این امکان را بدهد تا اطلاعات روی سیستم را قفل یا از دسترس خارح و حتی پاک کند) این‌ها تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های جدیدی است که به آنتی‌ویروس‌ها اضافه شده است.

در صورتی که تمایل دارید این عملکردها را به ساده ترین شکل ممکن آموزش ببینید می‌توانید به سایت نادمارکت مراجعه کنید و تمامی این آموزش ها را به صورت تصویری و قدم به قدم دریافت کنید و حتی درصورتی که هر سؤالی داشته باشید می‌توانید به کارشناسان نادمارکت مراجعه کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

نتایج یک تحقیق که روی ۱۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه کلمبیا به عمل آمده نشان داده دانشجویان رشته‌های it علوم کامپیوتر که اطلاعات بیشتری از ویروس ها و سایر تهدیدات رایانه‌ای داشتند بیشترین مقدار استفاده از انواع آنتی‌ویروس‌ها را دارند، بیشتر آن‌ها در پاسخ به سؤال آیا درصورت نداشتن آنتی ویروس احساس نا امنی می‌کنید؟ پاسخ بله را انتخاب کردند.

راز داشتن یک زندگی سالم دیجیتال پیشگیری از آلودگی به ویروس‌ها و آلودگی‌های سیستمی و بدافزارهاست. امروزه ویروس‌ها دنیای عجیب پیچیده شلوغ و بی‌انتهایی دارند و حتی بیشتر مردم اسم انواع ویروس‌ها را نیز نشنیده‌اند درحالی‌که سیستم هایشان به آن‌ها آلوده هستند.

بهترین گزینه برای داشتن اطمینان از داشتن یک زندگی دیجیتال سالم فقط نصب یک محصول آنتی ویروس قدرتمند است.

در کشور عزیزمان ایران محصولات نود 32 پر مخاطب‌ترین محصول ضد ویروس مورد انتخاب کاربران است از این میان یکی از بهترین و کامل ترین نسخه های امنیتی ضد ویروس شرکت Eset محصول Eset internet security است، این محصول با توانایی صددرصدی خود در مقابله با ویروس ها و شناسایی تمامی تهدیدات اینترنتی یکی از بهترین و کامل ترین نسخه‌های انتخابی کاربران بوده است این محصول هم به‌صورت آنلاین و آفلاین از شما درمقابل تمامی تهدیدات اینترنتی محافظت کامل می‌کند.

آیا لازم است که حتماً ویندور خود را به آنتی ویروس و محصولات امنیتی مجهز کنیم؟

برای پاسخ به این سؤال باید به خودتان و تجربیاتتان مراجعه کنید، حتماً شما هم تجربه ی استفاده از رایانه ی شخصی خود بدون آنتی ویروس را داشته اید و طبق معمول با همان آلودگی های همیشگی و ویروسی شدن و کندی سیستم و گاها از دست دادن اطلاعات و در بعضی موارد اجبار به تعویض ویندوز و در مواردی آسیب های سخت‌افزاری مواجه شده‌اید دلیل تمام این مشکلات که فقط بخشی از آسیب های ایجاد شده توسط ویروس هاست نداشتن آنتی ویروس مناسب است، در صورتی که هم اکنون دچار این مشکلات هستید تنها با نصب یک آنتی ویروس اورجینال تمام این مشکلات برطرف می‌شوند.

چرا آنتی ویروس باید اورجینال باشد؟

جواب این سؤال بسیار ساده است چون آنتی‌ویروس‌های کرک شده و غیر اورجینال (دستکاری در نرم افزار) که به‌صورت مستقیم از سایت مرجع فعال نمی‌شوند هیچ توانایی در مقابله با ویروس ها ندارند در اصل آن‌ها هیچ کاری نمی‌کنند.

ویژگی‌های خرید آنتی ویروس اورجینال چیست؟

  • آنتی ویروس اورجینال توسط لایسنس اصلی و آپدیت از سایت مبدا ایست بدون واسطه فعال می‌شود.
  • قابلیت نصب مجدد پس از تعویض ویندوزبه دفعات را دارند.
  • شما می‌توانید بدون نیاز به فایل نصبی دیگر و بدون نیاز به فعال‌سازی کرک یا پچ آن‌ها را بصورت کاملاً مستقیم فعال کنید.
  • محصول 365 روز کامل است و فروشنده گارانتی کارکرد تا روز آخر را بدون چونو چرا به شما می‌دهد.

چرا آنتی ویروس نود 32؟

محصولات شرکت Eset از جمله محصول ( اینترنت سکیوریتی ) Internet security به دلیل سرعت بالا پشتیبانی همه جانبه از منابع سیستم و جلوگیری از ورود قویترین ویروس ها به سیستم، پشتیبانی از امنیت پرداخت وجود امکانات مختلف از جمله پرنتال کنترل توانایی مقابله با انواع هک به صورت هوشمند و کشف و مقابله با قویترین باج افزارها به اصلی‌ترین انتخاب کاربران مبدل شده است.

محصول Internet security بارها توانسته معتبرترین جایزه های جهانی کیفیتی را در بین تمام محصولات امنیتی دنیا بدست بیاورد، یکی از مهم‌ترین ویژگیهای محصولات نود32 سبکی بی‌نظیر آن‌ها و عدم کاهش سرعت پردازش سیستم و پایین نیاوردن سرعت سیستم‌های قدیمی‌تر است.

ناد مارکت

کدام ورژن از محصولات nod32 را انتخاب کنم؟

اگر بخواهیم به خلاصه‌ترین شکل ممکن به این سؤال پاسخ دهیم باید بگویم که نسخه‌ی پایه محصول امنیتی شرکت eset همان محصول آنتی ویروس نود nod32 است. این نسخه امکانات حفاظتی مناسبی دارد اما اگر شما کاربر اینترنت هستید توصیه ما به شما انتخاب محصول اینترنت سکیوریتی (آخرین ورژن اینترنت سکیوریتی ) است این نسخه علاوه بر داشتن امکانات نسخه‌ی کامل آنتی ویروس امکانات امنیتی مربوط به استفاد از اینترنت را نیز دارا است، در حقیقت کامل ترین ورژن محصولات شرکت ایست همان نسخه‌ی اینترنت سکیوریتی است، که در سراسر دنیا و کشورمان پر مخاطب ترین محصول ضد ویروس است.

خبر خوب

شما با خرید لایسنس نود 32 از سایت رسمی نامارکت تنها با یک لایسنس اورجینال می‌توانید آخرین نسخه‌ی هر کدام از محصولات نود 32 را به انتخاب خود فعال کنید فرقی نمی‌کند شما می‌توانید نسخه‌ی آنتی ویروس، اینترنت سکیوریتی یا اسمارت سکیوریتی را فعال کنید، توجه کنید که در سایت تخصصی و رسمی نادمارکت همیشه آخرین نسخه‌ی اورجینال محصول ارائه می‌شود.

چرا آنتی ویروس روی سیستم نصب ندارید؟

این سؤالی بود که ما از بسیاری از کاربران پرسیدیم، اما جواب آن‌ها:

1.ما نمی توانیم محصول را نصب کنیم، نصب آنتی ویروس برای ما سخت است.

- در نادمارکت تمام آموزش های نصب به‌طور تصویری و گام به گام به ساده ترین وجه ممکن توضیح داده شده است، در صورت تمایل می‌توانید از خدمات نصب از راه دور رایگان یا پشتیبانی تلفنی استفاده کنید.

2.قبلا محصولاتی از فروشگاه‌ها تهیه کرده ایم اما مشکل ویروسی بودن ویندوزمان برطرف نشده است.

- باید پاسخ بدهیم که متأسفانه محصولی که تهیه کرده‌اید اورجینال نبوده و کرک شده است این محصولات توانایی حذف ویروس ها را ندارند. محصولات ناد مارکت همگی اورجینال بوده و 100% گارانتی دارند.

3.قبلا لایسنس خریدم اما پس از یکی دوماه دیگر کار نکردند و سایت فروشنده نیز پاسخگو نبوده.

- متأسفانه به احتمال زیاد به شما لایسنس رایگان نود 32 فروخته‌اند. این لایسنس ها تنها یکی دوماه فعال می‌مانند در ناد مارکت محصولات 365 روز کامل هستند و گارانتی کارکرد و بازگشت وجه تا 365 روز دارند.

۴.پس از تعویض ویندوز دیگر آنتی ویروس کار نکرد.

بعضی از فروشندگان محصولات یکبار نصب که از قیمت پایین تری برخوردارند را به جای محصولات اصلی می‌فروشند، در صورت خرید محصول از نادمارکت می‌توانید به دفعات پس از تعویض ویندوز همان محصول قبل را فعال کنید.

۵.آنتی‌ویروس‌ها گران هستند

در صورتی که به هزینه‌هایی که پس از مواجهه با ویروس و آلودگی های سیستم روبه‌رو خواهید شد توجه کنید میبینید که خریدن یک آنتی ویروس معتبر از یک جای معتبر بسیار به صرفه‌تر و مناسبتر است، پس همین امروز به فکر امنیت سیستم خود و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی باشید.

به دلیل تمام ویژگی‌های بالا و تجربه ی چند ساله‌ی فروش محصولات امنیتی و رضایت صد درصدی مشتریان نادمارکت و قیمت مناسب و آموزش کامل تصویری مراحل خرید و نصب محصولات، یکی از ساده ترین، امن ترین و معتبرترین راه‌های خرید آنتی ویروس و محصولات امنیتی سایت نادمارکت است علاوه بر این ویژگی‌ها نادمارکت پشتیبانی شبانه روزی دارد.

ناد مارکت

محصولات امنیتی ایست شما را درمقابل انواع حملات سایبری، هک، ویروس‌های کامپوتری، باج افزارها، کرم‌ها و سرقت اطلاعات، آسیب‌های سخت‌افزاری توسط ویروس ها، سوءاستفاده از اطلاعات شخصی، پرداخت‌های ناامن بانکی سو استفاده از اطلاعات مالی و سایر تهدیدات امنیتی محافظت می‌کند.

راستی برای گرفتن تخفیف فقط کافی است (زومیت - نادمارکت) را برای پشتیبانی سایت بفرستید تا از نادمارکت هدیه دریافت کنید. شاید بپرسید پشتیبانی سایت کجاست؟ شما می‌توانید ازطریق واتساپ پشتیبانی به شماره (۰۹۳۳۸۸۰۹۳۸۷) یا تلگرام پیام دهید و حتی با ارسال ایمیل با پشتیبان ارتباط بگیرید.

راز داشتن یک زندگی سالم دیجیتال پیشگیری از آلوده شدن به ویروس‌ها و آلودگی‌های سیستمی و پیشگیری از آسیب توسط بدافزارهاست.

چرا لایسنس را از ناد مارکت بخریم؟

در ناد مارکت تمام محصولات اورجینال و برخلاف بیشتر ارائه کنندگان 365 روز کامل است و قابلیت نصب مجدد پس از تعویض ویندوز وجود دارد -قیمت در نادمارکت بسیار مناسب است- با در نظر گرفتن کمترین سود خواهان رضایت کاربرانمان هستیم.

در ناد مارکت تمام آموزش ها به‌طور تصویری وجود دارد، در صورت بروز مشکل کارشناسان ما به‌طور شبانه روزی در‌ خدمت شما هستند تا مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود. در وب سایت نادمارکت از مبلغ هر فروش محصول از طرف مشتری مبلغی جهت کمک به بنیاد خیره محک پرداخت می‌شود. تا خریدتان علاوه بر تأمین نیاز شخصیتان منجر به یک کار خیر نیز شود.

همواره هوادارتان هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات