اگزونت کامپیوترهای اسمبل شده برای هر نیاز، سلیقه و بودجه

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
یک دستگاه PC قدرتمند لزوما به‌معنای یک سیستم گیمینگ نیست! واقعیت این است که با‌‌توجه‌‌به تنوع بالای قطعات، اسمبل یک سیستم می‌تواند به‌خصوص برای کسانی که با این قطعات و نحوه‌ی کارکردشان آشنایی چندانی ندارند، پروسه‌ای سخت و دشوار به‌نظر برسد.
تبلیغات

یکی از اهداف بنیادین تیم اگزو، آسان‌سازی همین پروسه و ارائه‌ی بهترین قطعات، سیستم‌ها و خدمات به ایده‌آل‌ترین شکل ممکن برای مشتریان است.

فروشگاه اینترنتی اگزونت بستری را برای شما فراهم کرده که بسته به بودجه، نیاز و سلیقه‌ی شما کامپیوترهای آماده با قطعات فکرشده دردسترس قرار گیرد. این سیستم‌ها برای طیف وسیعی از کاربران گزینه‌هایی بسیار مناسب و کاربردی هستند.

کامپیوتر‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، دستگاه‌های خانگی و اداری و سیستم‌های تدوین و مناسب برای کارهای گرافیکی، با بهترین و به‌روزترین قطعات دردسترس شما هستند.

در تمام این دسته‌بندی‌ها، سیستم‌های ما بسته به بودجه و نیاز شما به سه شاخه‌ی اقتصادی، میان‌رده و حرفه‌ای تقسیم شده‌اند. همچنین، تمامی قطعات به‌گونه‌ای انتخاب شده که بالانس قدرت پردازش در سیستم به بالاترین حد برسد و کیفیت و نسبتِ میانِ قیمت و کارایی در این سیستم‌ها کاملاً لحاظ شده است.

کامپیوترهای خانگی و دانش‌آموزی

اولویت اگزونت برای شکل‌دادن یک سیستم برای مصارف خانگی، دانش‌آموزان و دانشجویان، مقرون‌به‌صرفه‌بودن مجموع قطعات کامپیوتر است؛ به نحوی که حتی ارزان‌ترین کامپیوتر در سیستم‌های خانگی تمام کارهای روزمره‌ی شما را پوشش می‌دهد. در جمع‌آوری قطعات این سیستم‌ها، توجه ویژه‌ای به پردازنده کرده‌ایم که قطعه‌ی اساسی هر کامپیوتر است.

با این رویکرد شما با کمترین هزینه، به‌روزترین پردازنده با آخرین طراحی اینتل یا رایزن را دراختیار خواهید داشت. بدین‌شکل، فعالیت‌هایی مانند وب‌گردی، شرکت در کلاس‌های مجازی و انجام کارهای سبک با نرم‌افزارهای آفیس با این کامپیوتر به‌راحتی و به‌شکل بسیار روان امکان‌پذیر است.

کامپیوترهای اداری و سازمانی

اگر قصد ارتقای کسب‌و‌کار خود یا ایده‌ی تأسیس یک شرکت با چند سیستم اداری را در ذهن دارید، خرید قطعات کامپیوتر، اسمبل آن‌ها و ایجاد یک تعادل میان قیمت و کارایی برای شما چالشی اساسی خواهد بود. فروشگاه اگزونت بستری مناسب برای تمام کارگزاران و اداره‌ها است که به شما اجازه می‌دهد کامپیوتر مناسب بخش‌های مختلف اداره‌ی خود را با بهترین قطعات و ارزان‌ترین قیمت ممکن تأمین کنید.

عمر مفید، مقرون‌به‌صرفه‌بودن، قدرت پردازشی و قابلیت ارتقا در این کامپیوترها موردتوجه ویژه‌ی تیم حرفه‌ای اگزونت قرار گرفته است و تمام قطعات به‌گونه‌ای تنظیم شده که با کمترین هزینه قادر باشید بیشترین کارایی را دریافت کنید.

کامپیوترهای برنامه‌نویسی

چه یک برنامه‌نویس حرفه‌ای باشید و چه کار را به‌تازگی شروع کرده باشید، کامپیوترهای مناسب برنامه‌نویسی اگزونت تمام ویژگی‌های اساسی و موردنیاز را برای کار شما در خود دارد.

تیم اگزونت به‌خوبی از این موضوع آگاه است که کامپیوترهای برنامه‌نویسی نیاز به قدرت پردازشی لازم برای تست و اجرای کدها دارند. درنتیجه، بیشتر بودجه‌ای که برای خرید یک سیستم مناسب برنامه‌نویسی هزینه می‌شود،‌ متوجه پردازنده‌ی این کامپیوترها خواهد شد.

اگزونت

کامپیوترهای تدوین و افکت ویدئویی

یک سیستم مناسب برای ویرایش فیلم و کار با نرم‌افزارهای پریمیر، افترافکت و ادیوس، نیاز به سخت‌افزار همه‌جانبه و قدرتمند دارد. برخلاف کامپیوترهای اداری و برنامه‌نویسی، در این سیستم‌ها نیاز به یک کارت گرافیک مناسب برای سطوح کاری بالاتر احساس می‌شود.

میزان بالای حجم و فرکانس حافظه‌ی رم نیز از دیگر موارد موردنیاز یک کامپیوتر مناسب ویرایش فیلم است. همچنین، شما نیاز خواهید داشت از حجم بالایی برای ذخیره‌سازی اطلاعات ویدئویی برخوردار باشید. درنهایت امر، رندرینگ با سیستم‌های قدرتمند موجود در این دسته از کامپیوترهای اگزو به‌لطف پردازنده‌های قدرتمند استفاده‌شده، سرعتی عالی دارد.

تمام این موارد در کامپیوترهای مناسب کار تدوین و توسعه‌ی ویدیویی اگزونت در نظر گرفته شده تا بهترین‌ها برای شما فراهم شود.

کامپیوترهای طراحی گرافیکی و ویرایش تصویر

کار با نرم‌افزارهایی مانند فوتوشاپ و ایلاستریتور سیستم مناسبی را می‌طلبد که به شما این امکان را بدهد که فایل‌های لایه باز را بدون ایجاد اخلال و کندی در عملکرد اجرا کنید.

کامپیوتر مناسب کارهای گرافیکی باید قادر باشد عکس‌های با رزولوشن بسیار بالا را به‌خوبی پردازش کرده و کار روی آن‌ها کمترین زمان ازدست‌رفته را برای شما به‌همراه داشته باشد.

میزان رم مورداستفاده در این سیستم‌ها دست شما را برای بازکردن چندین برنامه به‌طور هم‌زمان باز می‌گذارد و نگرانی بابت کندی و متوقف‌شدن کار نخواهید داشت.

در کنار این، میزان قدرت پردازشی کامپیوترهای اگزونت به‌گونه‌ای تنظیم شده است که شما برای دستیابی به یک سیستم کارآمد، هزینه‌ی اضافی پرداخت نکنید.

اگزونت

چرا از اگزونت خرید کنیم؟

در قدم اول، تیم مشاوره‌ی فنی اگزونت به‌صورت تلفنی و حضوری شما را در دستیابی به بهترین گزینه کمک می‌کند تا در خرید خود کاملاً مطمئن باشید.

نکته‌ی مهم در سیستم‌های اگزونت این است که شما آزاد هستید بنا به بودجه و سلیقه‌ی خود، قطعات سیستم انتخابی‌تان را تغییر داده و کامپیوتر موردعلاقه‌ی خود را تهیه کنید. شما همچنین می‌توانید درصورت تمایل، مانیتور و لوازم جانبی مانند موس و کیبورد موردنیاز خود را نیز به‌صورت باندل همراه با سیستم سفارش دهید.

سپس تیم حرفه‌ای اسمبل اگزونت، تمام سیستم‌ها را با دقتی بالا و کیفیت مثال‌زدنی اسمبل کرده و مورد تست و بررسی قرار می‌دهند. در کنار این، به‌روزرسانی درایور قطعات و همچنین نصب و به‌روزرسانی ویندوز از دیگر خدماتی‌ است که تیم اسمبل انجام می‌دهد تا پکیجی کامل و آماده خدمت مشتریان عزیز تحویل داده شود.

درنهایت، این سیستم‌ها به‌شکل مطلوبی بسته‌بندی شده و امکانِ ارسال به تمام نقاط فراهم است. هر سیستم قبل از ارسال مورد تست قرار می‌گیرد تا از هرگونه مشکل پیشگیری شود.

برای بررسی سیستم‌ها، سفارش یا مشاوره و تماس می‌توانید به وب‌سایت اگزونت سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات