برف‌روب دلفان صنعت، اطمینانی برای روزهای برفی

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برف‌روب شما را یاد چه می‌اندازد؟ ساده‌ترین تصور و تصویر شما قطعاً حجم زیادی از برف در خیابان‌های شهری، بین شهری و خصوصا روستاها و کوره‌راه‌هایی است که مسیر رفت‌وآمد را با مشکل روبه‌رو ساخته و لابد یک غول مکانیکی با یک راننده کارکشته که در حال باز کردن مسیرها است.
تبلیغات

تصورتان بی‌راه نیست اما قطعاً نیاز به به‌روز شدن دارد، مثل همه چیزهایی که این سال‌ها با تغییرات زیادی مواجه شده‌اند تا زندگی انسان‌ها ساده‌تر از گذشته باشد.

برف‌روب «دلفان صنعت» دقیقاً قرار است همین تصویر قدیمی در ذهن شما را اصلاح کند. برف‌روب‌های دلفان در دو مدل 200 سانتی‌متری و 230 سانتی‌متری طراحی شده‌اند. مقاوم و سبک هستند و نصب‌شان پیچیده و سخت نیست و کار برف‌روبی را برای تا ارتفاع 30 الی 35 سانتی‌متر به‌راحتی انجام می‌دهد.

قابلیت مانور و استحکام خوبی دارند و حین کار با استهلاک پایین بدون آسیب‌رساندن به موانع ثابتی مثل تاسسیات یا دریچه فاضلاب،‌ کار برف روبی را انجام می‌دهند.

دلفان صنعت

برعکس گذشته برای استفاده از این مدل از برف‌روب‌ها نیاز به خودروهای سنگین یا راننده حرفه‌ای و کارکشته نیست و در حداقل زمان و به‌راحتی می‌توان این برف روب‌ها را روی انواع وانت نیسان، پیکاپ، ایسوزو، مینی‌بوس و خاور نصب و استفاده کرد.

درواقع می‌توان این برف‌روب‌ها را روی هر خودروی شاسی‌داری مثل نیسان‌وانت که در همه شهرها و روستاها دردسترس است، نصب کرد.

وجود چنین برف‌روب‌هایی در هر شهر و روستایی برای روزها و شب‌های برفی غنیمت است.

امکانات و ویژگی‌های برف‌روب دلفان:

  • در دو سایز 200 و 230 سانت (برای خودروهای مختلف)
  • قابل نصب روی انواع خودروهای سبک، نیمه سبک و سنیگن مانند انواع وانت، پیکاپ، خاور، مینی‌بوس، اتوبوس، ون، کامیونت، کامیون
  • سبک‌سازی شده جهت نصب روی انواع خودروهای تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل
  • بدون نیاز به آموزش و تخصص حرفه‌ای
  • نصب و باز کردن سریع (کمتر از 5 دقیقه)
  • بدون نیاز به درگیر کردن دائمی خودرو
  • نگه‌داری آسان و کم هزینه
  • با قابلیت استفاده دو طرفه نوار پایین برای استفاده بهینه و کاهش هزینه نگه‌داری (تأمین نوار تعویضی توسط مجموعه دلفان)
  • پیشنهاد شده برای ارگان‌های دولتی، ارگان‌های خصوصی، شهرک‌های صنعتی، شهرک‌های مسکونی، دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، نیروگاه‌ها، دانشگاه‌ها

برای صرفه‌جویی هزینه در استفاده ارگان‌ها از برف‌روب روی چندین خودرو، می‌توان ساپورت اتصال آن را روی چندین خودرو نصب کرد و در زمان لزوم، تیغه‌ها را روی خودروی دردسترس متصل و آن را به خودروی برف‌روب تبدیل کرد.

پشتیبانی کامل توسط دلفان صنعت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات