نرم افزار مدیریت پروژه میزیتو ابزاری مناسب برای تیم‌های بازاریابی و مارکتینگ

یک‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مطالعه 5 دقیقه
تیم‌های مارکتینگ و بازاریابی به‌عنوان گروه‌هایی که استراتژی فروش شرکت‌ها را ارائه می‌دهند، همیشه دغدغه ابزاری قوی جهت هماهنگی و مدیریت منسجم امور خود را داشته‌اند. میزیتو به‌‌ عنوان یک نرم‌افزار مدیریت پروژه، راه حلی برای این چالش است.
تبلیغات

بازاریابی مجموعه‌ای از فعالیت‌های پیچیده در قالب گروه‌های کاری متفاوت است و این گستردگی فعالیت و مدیریت آن، نیاز به استفاده از یک نرم افزار مدیریت پروژه را آشکار می‌کند. گروه‌های بازاریابی دائماً درحال انجام مجموعه‌ای از پروژه‌ها هستند و با یکدیگر کار می‌کنند تا مسائل را به خوبی پیش ببرند. در حقیقت مدیر پروژه در این چالش، به سمت ایجاد تیم‌های قوی بازاریابی سوق داده می‌شود.

مدیر پروژه به گروه‌های بازاریابی کمک می‌کند

گروه‌های بازاریابی دارای بخش‌های پویای بی‌شماری هستند و نیاز به ارتباط و همکاری یکپارچه دارند. بدون راه‌حل دقیق، یک گروه بازاریابی نمی‌تواند به‌طور مؤثر به فعالیت‌های خود ادامه دهد، سؤال بپرسد، محتوا ایجاد کند و بسیاری از وظایف مهم دیگر را انجام دهد.

ازآنجاکه این وظایف بسیار متنوع هستند، مدیر پروژه با در نظر گرفتن نیازهای هر گروه تیم بازاریابی، ابزارهای متفاوتی استفاده می‌کند.

آشنایی با بخش‌های نرم ‌افزار مدیریت پروژه برای ایجاد تیم‌‌های بازاریابی قوی

نمایش تقویم

یکی از ابزارهای مورد نیاز گروه‌های بازاریابی، تقویم بازاریابی است. تقویم بازاریابی شامل تمام فعالیت‌های تیم بازاریابی است که در یک بازه زمانی باید انجام شود. مدیریت تاریخ تمامی تماس‌های مشتریان، جلسات آموزشی-مشاوره، تولید محتوا و... در یک تقویم جامع قرار می‌گیرند تا برای کل تیم بازاریابی در‌ دسترس باشند.

این تقویم به اعضا کمک خواهد کرد تا با یک نگاه کوتاه از وضعیت کارهای جاری و آینده خود مطلع شوند و برای انجام بهتر این امور برنامه‌ریزی داشته باشند.

میزیتو

با استفاده از تقویم‌ نرم افزار مدیریت پروژه، کار خود را برنامه‌ریزی و اجرا کنید. همین امروز به صورت رایگان در میزیتو ثبت نام کنید و از ابزارهای حرفه‌ای جهت مدیریت امور بهره‌مند شوید.

از جمله موارد مهم‌تر در حوزه بازاریابی، بازاریابی محتوا و تقویم محتوا است. یک استراتژی محتوا مشتمل بر موارد زیادی مانند تصاویر گرافیکی، رونوشت، فیلم‌ها، عکس‌ها و... است. در تمامی این زمینه‌های بازاریابی ، انواع مختلف آن باید در جایی برنامه‌ریزی شوند و جایی بهتر از تقویم وجود ندارد.

تقویم پروژه به شما این امکان را می‌دهد که مشخص کنید چه زمانی بخش‌های مختلف محتوا باید ایجاد و بررسی شود و به اشتراک گذاشته شود. وظیفه‌ای را به‌راحتی ایجاد کنید، تاریخ‌های مقرر را مشخص کنید، اولویت را تعیین کنید و یک برچسب به آن اختصاص دهید، سپس اسم کسی را در آن اضافه کنید که مسئول این قسمت از محتوا است.

میزیتو

بورد پروژه

پروژه‌های بازاریابی تلاشی گروهی هستند. یکی از بهترین نمونه‌های این پروژه‌ها، کمپین‌ بازاریابی ایمیلی است که به همکاری نویسنده، ویراستار، طراح گرافیک و مدیر محتوا نیاز دارد. در چنین مواقعی، ایجاد و به اشتراک‌گذاری وظایف در یک فضای همکاری کاملاً شفاف و مشخص، بسیار مهم است.

بورد پروژه به کاربران این امکان را می‌دهد که وظایفی ایجاد کنند و خودشان نظرات، فایل‌ها، پیوندها و موارد دیگر را در درون آن وظایف ضمیمه کنند. هنگامی که کار ایجاد و تخصیص داده شد، وظیفه را می‌توان به دلخواه کشیده و در ستون های مختلف رها کرد.

این کار تنظیم گردش کار را آسان می‌کند و تضمین می‌کند که تمام گروه از پیشرفت هر کار مطلع است.

برخی از بزرگ‌ترین کارهای قابل تحویل که یک گروه بازاریابی برایش کار می‌کند، ابتکارات جدید و عرضه محصول است. چنین طرح‌هایی به‌عنوان پروژه‌های بزرگ تلقی می‌شوند و پروژه‌های بزرگ به ابزارهای قدرتمند نیاز دارند.

فهرست وظایف

فهرست وظایف برای هر گروه بازاریابی، چه در حال کار روی یک پروژه پیچیده باشد و چه در حال انجام مسئولیت‌های روزمره، الزامی است. تفاوت بین استفاده از یک فهرست وظایف ساده و یک ابزار مدیریت پروژه با ویژگی‌های فهرست وظایف پیشرفته، افزایش بهره‌وری بالقوه و همکاری در انجام وظایف است.

فهرست وظایف مدیر پروژه تضمین می‌کند که هر کاری که حاوی تمام اطلاعات مربوط به یک پروژه است قابل تحویل است. فهرست وظایف به مدیر پروژه اجازه می‌دهد تا اعضای دیگری را به وظایف موجود اضافه کند. آیا برای انجام یک کار به کمک نیاز دارید یا از کسی خارج از بخش خود سؤالی دارید؟ به‌سادگی آن‌ها را به وظیفه اضافه کنید و با یک یادداشت منشن کنید.

بورد پروژه به شما این امکان را می‌دهد که وظایف را در یک پروژه مشاهده کنید. از سوی دیگر، لیست وظایف، همه چیز را ساده نگه می‌دارد. ازآنجاکه ماهیت پروژه‌های بازاریابی بسیار متنوع است، مهم است که هر دوی این گزینه ها را در‌ اختیار داشته باشید.

مانیتورینگ

تیم‌های بازاریابی برای برنامه‌ریزی و زمان‌بندی پروژه‌ها، تکمیل وظایف و همکاری به ابزارهای درجه یک نیاز دارند. آن‌ها همچنین به راهی برای پیگیری مداوم پیشرفت نیاز دارند - یک "مرکز فرماندهی" که همان مانیتورینگ است.

استفاده از مانیتورینگ پروژه به‌ویژه زمانی مهم است که گروه‌ها هم‌زمان بیش از یک پروژه را مدیریت می‌کنند. شاید این کار برای یک گروه بازاریابی مانند ایجاد دو کمپین متفاوت ایمیلی به‌طور هم‌زمان یا آماده شدن برای رویدادهای جداگانه به‌طور هم‌زمان باشد.

مهم نیست که چند آیتم مختلف در دستور کار هستند، مانیتورینگ همه پیشرفت‌ها را در زمان واقعی به کاربران نشان می‌دهد. به‌راحتی پیشرفت را با مبنای کار مقایسه کنید و ببینید چه جایی در یک پروژه یا در تمام پروژه‌ها برای پیشرفت کار وجود دارد. داشبوردها طوری طراحی شده‌اند که این اطلاعات را چنان قابل درک و بصری نشان دهند که برای هضم آن زمان زیادی نیاز نباشد.

نرم‌افزار مدیریت پروژه یک نرم افزار مدیریت مبتنی بر فضای ابری با ویژگی‌هایی است که به موفقیت در فعالیت‌های بازاریابی بعدی به شما کمک می‌کند. کار خود را با یک نرم افزار برنامه‌ریزی، نظارت کنید. این امر به گروه بازاریابی شما ابزار لازم برای همکاری در جهت رسیدن به بهره‌وری بیشتر را می‌دهد.

میزیتو به‌عنوان یک نرم ‌افزار مدیریت پروژه میزبان بیش از ۳۰،۰۰۰ تیم‌کاری است.

برای ثبت‌نام رایگان و استفاده از امکانات یک ابزار مدیریت پروژه مناسب و کارآمد و همچنین دریافت مشاوره رایگان از همکاران ما به وب‌سایت میزیتو به آدرس mizito.ir سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات