محصولات و خدمات فروشگاه هیراد مارکت

شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
هیراد مارکت از فروشگاه‌های تازه‌تأسیس در زمینه‌ی فروش انواع کالای دیجیتال است.
تبلیغات

مجموعه هیراد مارکت از سال 1398 واردات محصولات دیجیتال را آغاز و تنها یک سال بعد، فروشگاه آنلاین خود به نام هیراد مارکت تأسیس کرده است. درنتیجه، این کار، واسطه از میان حذف شده و محصولات با قیمت‌های فوق‌العاده مناسب دراختیار مشتریان قرار گرفت. در این مقاله به بررسی کامل محصولات و خدمات ارائه شده از سمت این فروشگاه آنلاین موبایل خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

برندهای موجود در هیراد مارکت

موجودی برندهای مطرح جهانی در فروشگاه هیراد مارکت نقطه قوت آن بوده و به‌راحتی می‌توانید انواع محصولات برندهای معروف را از این مجموعه خریداری کنید. برخی از برندهای موجود در فروشگاه هیراد شامل اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی، وان پلاس، نوکیا، موتورولا و غیره است. بنابراین کافی است محصول مدنظر خود را از وب‌سایت هیراد مارکت انتخاب کرده و خریداری کنید تا در اسرع وقت کالای دیجیتال‌تان به دستتان برسد.

همچنین به دلیل واردکننده بودن این مجموعه، جدیدترین مدل‌های عرضه شده در دنیای فناوری به سرعت در فروشگاه هیراد مارکت موجود می‌شود. بنابراین به آسانی می‌توانید جدیدترین محصولات را خریداری کرده و از خرید خود لذت ببرید. علاوه‌براین مورد، اورجینال بودن تمامی محصولات برندهای مطرح جهانی نیز از سایر نقاط مثبت این فروشگاه آنلاین به شمار می‌رود.

محصولات متنوع

وجود انواع کالای دیجیتال در فروشگاه هیراد مارکت سبب خریدی آسان و راحت شده و درنتیجه، می‌توانید محصولات مدنظر را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه به معرفی محصولات موجود در این فروشگاه اشاره خواهیم کرد تا با بخشی از محصولات متنوع این مجموعه آشنا شوید.

گوشی موبایل

به دلیل تنوع بسیار بالای برندها و موجود بودن اکثریت مدل‌ها، گوشی موبایل جزو نقاط قوت این مجموعه به شمار می‌رود. همچنین برندهای مطرحی اعم از سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی، وان پلاس و غیره در هیراد مارکت موجود بوده و بنابراین با استفاده از اطلاعات کامل محصول، می‌توانید گوشی مدنظرتان را به‌راحتی انتخاب کنید. یکی دیگر از مزایای این فروشگاه، موجود شدن سریع آخرین موبایل‌های معرفی شده توسط کمپانی‌های مطرح جهانی است که این مورد به دلیل واردکننده بودن شرکت همراه رایان سازان هیراد است.

تبلت

از دیگر محصولات پرطرفدار در فروشگاه هیراد به تبلت‌ها می‌توان اشاره کرد. تبلت‌ها برای افرادی که به کالای دیجیتالی با ابعادی بین لپ تاپ و گوشی موبایل نیاز دارند، انتخابی ایده‌آل به شمار می‌رود. این محصولات از برندهای مختلف جهانی اعم از اپل، سامسونگ، شیائومی و غیره در فروشگاه هیراد موجود بوده و بنابراین به‌راحتی می‌توانید محصول مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

هندزفری

با توجه به پیشرفت دنیای هندزفری‌ها، امروزه تنوع بسیاری در بین هندزفری‌ها وجود داشته و هنگام خرید گزینه‌های زیادی پیش‌رو دارید. هیراد مارکت انواع هندزفری‌ها را از برندهای مطرح جهان موجود داشته و بنابر نیاز خود می‌توانید بهترین نوع را انتخاب و خریداری کنید. برای مثال در صورتی که برای ورزش نیاز به هندزفری یقه‌ای داشته باشید، در هیراد مارکت بهترین مدل‌ها از برندهای مطرح جهانی موجود بوده و تنها کافی است محصول مدنظرتان را انتخاب کنید.

ساعت هوشمند

از دیگر کالاهای دیجیتالی که امروزه جایگاه بسیار ویژه‌ای پیدا کرده، به ساعت هوشمند می‌توان اشاره کرد. ساعت‌های هوشمند با قابلیت‌های مختلف خود اعم از گام شمار، شمارنده ضربان قلب، پاسخ به تماس، خواندن پیامک و غیره توانسته به یکی از کالاهای کاربردی در زندگی روزمره تبدیل شود. برندهای مختلف ساعت هوشمند، قیمت‌های گوناگونی داشته که به همین سبب به‌راحتی می‌توانید از فروشگاه هیراد مارکت محصول مدنظر را متناسب با بودجه خود خریداری کنید.

مچ بند هوشمند

مچ بند هوشمند از کالاهای واجب و ضروری برای ورزشکاران به شمار می‌رود. مچ بندهای هوشمند به‌طور اختصاصی برای سنجش موارد مهم در سلامتی و میزان فعالیت بدنی ساخته شده‌ و بنابراین برای افرادی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند، وسیله‌ای کاربردی است. همچنین این محصولات نسبت به ساعت‌های هوشمند از قیمت بسیار مناسب‌تری برخوردار بوده و به‌راحتی می‌توانید مچ بند هوشمند برندهای گوناگون را بنابر بودجه خود تهیه کنید.

لوازم جانبی موبایل

وجود تنوع بی‌نظیر و بسیار بالا در لوازم جانبی موبایل فروشگاه هیراد سبب محبوبیت آن در بین افراد شده است. لوازم جانبی مختلفی در این فروشگاه وجود دارد که به‌طور کلی شامل پاوربانک، شارژر، گلس گوشی، هولدر موبایل، کیف و کار گوشی است. بنابراین با خرید موبایل خود به‌راحتی می‌توانید لوازم جانبی مربوطه را نیز در همان لحظه از این مجموعه تهیه کرده و خریدی عالی تجربه کنید.

خدمات و مزایای هیراد مارکت

زمانی که برای خرید گوشی موبایل و سایر محصولات دیجیتال در سطح اینترنت جست‌وجو کنید، وب‌سایت‌های مختلفی نمایش داده می‌شوند. اما چرا هیراد مارکت بهترین گزینه برای خرید کالای دیجیتال است؟ مزایا و خدماتی که این مجموعه برای مشتریان خود نظر گرفته، سبب تمایز و برتری آن نسبت به سایر فروشگاه‌ها شده است. برخی از این موارد را در ادامه توضیح خواهیم داد تا با نحوه کار هیراد مارکت کاملاً آشنا شوید.

هیراد مارکت

پشتیبانی عالی

زمانی که در خرید محصولی مردد باشید یا سؤالی در رابطه با آن داشته باشید، کافی است با تیم پشتیبانی باتجربه و آگاه این مجموعه در میان بگذارید. پشتیبانان به‌طور کامل به سوالاتتان پاسخ داده و برای خرید بهترین محصول شما را راهنمایی خواهند کرد. همچنین اگر پس از خرید مشکلی یا سوالی در رابطه با کالای خود داشتید، کافی است با پشتیبانان در میان بگذارید تا به سرعت آن را حل کنید.

قیمت مناسب

به دلیل واردکننده بودن شرکت همراه رایان سازان هیراد، محصولات موجود در این فروشگاه بسیار قیمت مناسبی دارند. به عبارتی با حذف واسطه و فروش مستقیم این مجموعه به افراد، با خیال راحت می‌توانید محصول مدنظرتان را با قیمت بسیار کمتر نسبت به سایر فروشگاه‌ها تهیه کنید.

پرداخت اقساطی

با وجود قیمت‌های فوق‌العاده مناسب هیراد مارکت نسبت به سایر مجموعه‌ها، امکان پرداخت اقساطی نیز برای راحتی هرچه بیشتر افراد در نظر گرفته شده است. بنابراین تمامی اقشار جامعه به آسانی با این امکان می‌توانند محصول مدنظر خود را خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

اصالت کالا

واردکننده بودن این مجموعه سبب اورجینال بودن محصولات هیراد مارکت شده و بنابراین با خیال راحت می‌توانید محصولات اصل را خریداری کنید. جالب است بدانید که این مجموعه ضمانت اصالت کالا نیز برای محصولات خود در نظر گرفته تا مشتریان را از اورجینالی محصولات خود مطمئن سازد.

تضمین رجیستری موبایل

یکی از مواردی که احتمالاً در خرید آنلاین سبب شک و تردید می‌شود، رجیستری بودن یا نبودن گوشی موبایل است. تمامی گوشی‌های موجود روی وب‌سایت هیراد مارکت به صورت تضمینی رجیستر شده بوده و نیازی به نگرانی از این بابت نیست. همچنین در صورتی که مشکلی در آنتن دهی داشتید کافی است این موضوع را به مجموعه اطلاع داده و وجه خود را پس بگیرید.

جمع بندی

هیراد مارکت فروشگاه آنلاین انواع کالای دیجیتال بوده که توانسته در مدت زمان کمی محبوبیت خوبی به دست آورد. انواع برندهای مطرح جهانی اعم از اپل، سامسونگ، شیائومی و غیره در این مجموعه موجود است. به دلیل واردکننده بودن شرکت همراه رایان سازان هیراد آخرین محصولات معرفی شده در دنیای تکنولوژی به سرعت در این فروشگاه موجود می‌شوند. محصولات متنوعی شامل گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، مچ بند هوشمند، هندزفری و لوازم جانبی موبایل در این فروشگاه آنلاین موجود است. همچنین از مزایای هیراد مارکت نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین به پشتیبانی همه جانبه، قیمت مناسب، پرداخت اقساطی، تضمین رجیستری گوشی و غیره اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات