آسمان آتش؛ برند نام‌آشنای ایرانی در ارائه خدمات هاستینگ

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دنیای امروز دنیای ارتباط است و شاید بتوان گفت این ارتباط فراتر از آن چیزی که ما بتوانیم تصور کنیم به اینترنت وابسته است.
تبلیغات

ابزار‌های مبتنی‌بر وب با کمک پروتکل‌ها، اطلاعات را بین سیستم‌ها جا‌به‌جا می‌کند و به ارتباط در دنیای امروز معنا می‌بخشد. آسمان آتش با ارائه‌ خدمات مبتنی‌بر وب، ارتباط شما و جهان بیرون را مستحکم می‌کند.

خرید هاست و دامین اولین گام فعالیت در اینترنت

خرید هاست و دامین شاید اولین گام برای شروع جدی فعالیت شما در دنیای اینترنت باشد. اگر در جست‌وجو برای پیداکردن برند مناسب به این مطلب برخورده باشید، پس مطمئناً از چگونگی عملکرد هاست و دامین اطلاع لازم را دارید. اگر هم نه، چندان مهم نیست؛ زیرا دنیای امروز اینترنت با تصویری که فیلم‌ها در ذهن ما ساخته‌اند، تفاوت زیادی کرده است.

شما می‌توانید بدون دانستن دانش فنی و پیچیده و بی‌نیاز از آن همه محتوای کد‌نویسی، با استفاده از رابط‌های گرافیکی ساده و مراجعه به شرکت‌های معتبر سایت خود را راه‌اندازی کنید. آسمان آتش برند نام آشنای ایرانی است؛ که در میان فعالان دنیای دیجیتال در ایران شهرت خوبی کسب کرده است.

این شهرت مدیون ۱۰ سال تلاش بی‌وقفه و ارائه‌ خدمات مناسب در زمینه هاستینگ و خدمات مبتنی‌بر وب به کاربران ایرانی است. بسیاری از افرادی که در حوزه اینترنت مشغول به فعالیت هستند، هاستینگ مناسب را یکی از مهم‌ترین علل پیشرفت وب‌سایت‌ها معرفی می‌کنند. خوشبختانه شرکت آسمان آتش با ارائه سرویس‌های متنوع در زمینه هاست و دامین، توانسته کاربران ایرانی را با تکنولوژی روز اروپا همگام کند. وجود چنین نمایندگی از طرف سرورهای قدرتمند اروپایی در کشور، به توسعه بستر خدمات مبتنی‌بر وب کمک شایان‌توجهی می‌کند.

ارائه سرعت چشمگیر در‌کنار امنیت کامل چشم‌اندازی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. به‌طور مثال، با خرید هاست دانلود شما می‌توانید با خیال راحت از فضای بی‌اندازه‌ای که در‌اختیارتان قرار می‌گیرد، بهره‌مند شوید و به‌راحتی لینک مستقیم برای دانلود فایل‌ها به کاربران خود ارائه دهید. کنترل این هاست‌ها در مدیریت ادمین است و استفاده فوق‌العاده آسان آن، سبب جلب کاربران به آسمان آتش می‌شود. سرعت درخورتوجه، پشتیبانی، بک‌آپ‌گیری و رپیدلیچ به آسودگی شما و کیفیت وب‌سایتتان کمک می‌کند.

اگر درمورد هاست با کنترل پنل Cpanel زیاد شنیده‌اید، باید بگوییم شما می‌توانید با خرید هاست سیپنل خیال خود را از بابت مدیریت وب‌سایت با هر حجم و اندازه‌ای راحت کنید. برای آشنایی بیشتر با خدمات آسمان آتش، با ما همراه شوید.

خدمات هاستینگ آسمان آتش

کسب‌و‌کار موفق اینترنتی به‌کمک دامنه‌های قدرتمند

در کسب‌و‌کار سنتی مهم‌ترین اصل حتی مهم‌تر از اینکه تصمیم بگیرید که قرار است چه کالایی را محوریت شغل خود قرار دهید، محل کسب شما است. همه ما می‌دانیم که بهترین فروشگاه‌ها آن‌هایی هستند که موقعیت مکانی عالی دارند و دسترسی مشتری به‌راحتی برای آن‌ها فراهم است. با رشد و توسعه اینترنت و شبکه‌های مبتنی‌بر وب، ساختار‌ها دچار دگرگونی عظیمی شدند و نوع رابطه بین فروشنده و خریدار متحول شد؛ ولی هنوزهم بخشی از اصول اولیه پابرجا است.

داشتن فروشگاه خوب مهم‌تر از محصولی است که در آن می فروشید. با استفاده از خدمات ثبت دامنه آسمان آتش، به فروشگاهی دست پیدا می‌کنید که آدرس آن به‌خوبی در ذهن‌ها باقی می‌ماند، سرعت دسترسی به آن برای کاربران فوق‌العاده است و پشتیبانی آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

دامنه هایی با پشتیبانی عالی در آسمان آتش

استفاده از سرورهای مجازی آسمان آتش در داخل و خارج از ایران

سرور مجازی که به‌طور خلاصه به آن VPS می‌گویند، روی سروری فیزیکی قرار دارد که میزبان چندین سرور مجازی است. این کار به‌لطف نرم‌افزار مجازی‌سازی سرور ممکن می‌شود.

سرور مجازی چگونه کار می‌کند؟

سرور مجازی همان عملکرد سرور فیزیکی را ارائه می‌دهد. سرور مجازی از مقداری از قدرت محاسباتی، پردازنده، رم و حافظه ذخیره‌سازی سرور فیزیکی برای کار استفاده می‌کند. سرور فیزیکی می‌تواند میزبان چندین ماشین مجازی باشد که باعث صرفه‌جویی در هزینه می‌شود. هر سرور مجازی می‌تواند سیستم عامل (OS) مخصوص به خود را داشته باشد و این به‌لطف سیستمی پارتیشن‌بندی است که به سیستم‌عامل‌های مختلف امکان هم‌زیستی را می‌دهد. این کار به شما امکان می‌دهد تا داده‌ها و وب‌سایت‌ها را در محیط انتخابی خود میزبانی کنید.

برای خرید سرور مجازی، آسمان آتش مناسب‌ترین گزینه‌ها را دراختیار شما خواهد گذاشت. سرور‌های مجازی در کشور‌هایی مانند آلمان، فنلاند، هلند و ایران قرار دارد. پینگ عالی، آپ‌تایم‌بودن و پایداری از اصلی‌ترین ویژگی‌های این سرور‌ها است. با استفاده از این سرور‌ها می‌توانید با سیستم‌عامل مورد‌علاقه خود از خدماتی باکیفیت برخوردار شوید.

خرید سرور اختصاصی از آسمان آتش

وب‌سایت‌های پر‌بازدید، حفظ امنیت و نگه‌داری اطلاعات حساس و هزاران دلیل دیگر می‌تواند انگیزه شما برای استفاده از سرورهای اختصاصی باشد. به‌دلایل متعددی ممکن است هاست اشتراکی گزینه مناسبی برای پیاده‌سازی اطلاعات شما نباشد. شما می‌توانید با خرید سرور اختصاصی از آسمان آتش، محدودیت منابع را پشت‌سر بگذارید و مدیریت سرور را در دست بگیرید.

این سرور‌ها چه در ایران و چه در خارج از ایران آماده ارائه بهترین کیفیت با بهترین قیمت به مشتریان خود هستند. سرور اختصاصی آلمان را دیتاسنتر هتزنر (Hetzner) ارائه می‌دهد که قیمت فوق‌العاده و کیفیت خاص آن در میان کاربران ایرانی شناخته شده است.

همچنین در‌صورت تمایل، می‌توانید از سرور‌های اختصاصی آسمان آتش در ایران استفاده کنید که تا ۹۹/۹ درصد آپ‌تایم‌بودن را دراختیار شما خواهند گذاشت. در‌هر‌صورت بهتر است قبل از هر اقدامی با مراجعه به وب‌سایت آسمان شب، کیفیت و خدمات قابل‌ارائه را بررسی کنید و با مقایسه آن‌ها، دست به انتخاب بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات