سریال‌های کمدی در حال پخش؛ نیسان آبی و جوکر در سلام سینما

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
این روزها که از هر گوشه اخبار ناگواری به گوش می‌رسد، احتمالاً هیچ چیزی بهتر از یک سریال کمدی جذاب یا یک مسابقه هیجان‌انگیز در کنار اعضای خانواده نمی‌تواند ذهن شما را از تمام تلخی‌ها و خبرهای بد پیرامونتان منحرف کند.
تبلیغات

دراین‌بین تماشای سریال «نیسان آبی» و مسابقه «جوکر» با وجود بازیگران و کمدین‌های معروف می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای اوقات خوش و خندیدن باشند.

جوکر:

مسابقه جوکر یک رئالیتی‌شو با قوانین عجیب‌وغریب است. رئالیتی‌شو (Reality Show) به برنامه‌هایی می‌گویند که همه اتفاقات در لحظه ضبط می‌شود و توسط کارگردان هیچ کات و توقفی به صحنه‌ها نمی‌خورد؛ بنابراین تمام اتفاقات رخ‌داده در برنامه واقعی هستند.

شاید با شنیدن اسم مسابقه جوکر این کنجکاوی برایتان پیش بیاید که قرار است در این رئالیتی‌شو که یک مسابقه هیجان‌انگیز هم هست چه اتفاقاتی رخ دهد. «هرکسی بخنده باخته!» این خلاصه این مسابقه است که در ادامه درباره ویژگی‌ها و شرایط آن بیشتر توضیح می‌دهیم.

در مسابقه جوکر هشت نفر از کمدین‌های معروف سینمای ایران در یک اتاق بزرگ (نشیمن، آشپزخانه و یک اتاق آکسسوار و گریم) دور هم جمع می‌شوند. آن‌ها باید به مدت شش ساعت، در نخندیدن به اتفاقات با یکدیگر رقابت کنند.

در واقع کمدین‌ها باید با کارهای مختلف همدیگر را بخندانند، اما در این مسابقه کسی حق خندیدن ندارد. هرکس که به موضوعی بخندد از مسابقه حذف خواهد شد. این اتفاق تا زمانی که یک نفر باقی بماند ادامه پیدا خواهد کرد. با حذف شدن شرکت‌کنندگان، آخرین کسی که در اتاق بماند، برنده مسابقه می‌شود و تندیس و جایزه بزرگ را از آن خود می‌کند. همچنین به قسمت فینال فینالیست‌ها راه می‌یابد.

سیامک انصاری داور و میزبان مسابقه جوکر است. سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، امین حیایی، رضا نیک‌خواه، بیژن بنفشه‌خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی و سهیل مستجابیان شرکت‌کنندگان برنامه جوکر هستند. شایان‌ذکر است که این مسابقه به‌صورت فصلی تولید می‌شود و در هر فصل، میزبان هشت بازیکن خواهد بود.

جوکر در تاریخ ۶ آذرماه از شبکه نمایش خانگی منتشر شده و در ۱۶ ساعت اولیه انتشارش به رکورد ۱۰ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۳۸۰ دقیقه تماشا رسید.

سلام سینما

دانلود و خرید قانونی جوکر:

سایت سلام سینما و elitland، مرجع قانونی برای خرید و دانلود سریال جوکر است. این مسابقه جذاب و مهیج را می‌توانید ازطریق سایت سلام سینما به‌صورت قانونی دانلود کرده و تماشا کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه سریال جوکر در سایت سلام سینما، قسمت‌های موردنظرتان از این سریال را دانلود و خرید کنید.

این سریال در ۴ کیفیت و قیمت مختلف دردسترس مخاطبان برای خرید است.

جوکر براساس رئالتی شو معروف «Documental» کمدینی اهل ژاپن به نام هیتوشی ماتسوموتو ساخته شده است. امتیاز این برنامه پس از موفقیت توسط شرکت آمازون پرایم خریداری شده و با نام «LOL» مخفف «Last One Laughing» اقدام به ساختن نسخه‌های اختصاصی آن در کشورهای مختلف کرده است.

تاکنون علاوه بر ژاپن که طی ۵ سال ۹ فصل از این برنامه را پخش کرده، کشورهای استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند و مکزیک نیز اقدام به تولید آن کرده‌اند. کشورهای دیگری نیز مانند کانادا خبر از ساخت این برنامه داده‌اند.

سلام سینما

نیسان آبی:

«نیسان آبی» یک سریال در ژانر درام، خانوادگی و کمدی به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی سعید دولتخانی و سعید هوشیار برای شبکه نمایش خانگی محصول سال ۱۴۰۰ است که تهیه‌کنندگی آن را نیز احسان ظلی‌پور بر عهده دارد.

«نیسان آبی» قصه دو دوست قدیمی به نام‌های جمشید و رضا است، آن دو عاشق دو خواهر به اسم زری و پری می‌شوند و با آن‌ها ازدواج می‌کنند. جمشید شیفته جمشید هاشم‌پور (بازیگری که در دهه شصت مشهورترین بازیگر اکشن سینمای ایران بود) و نیسان آبی‌اش است؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری. جمشید با نیسانش بار جا‌به‌جا کرده و خرج زندگی‌اش را از این طریق در می‌آورد. رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود وضعیت اقتصادی خانواده و شغلی بهتر است. داستان این سریال حول قضایایی که برای این دو خانواده اتفاق می‌افتد می‌چرخد.

دانلود و خرید قانونی نیسان آبی:

سریال «نیسان آبی» هر چهارشنبه پخش می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به بخش دانلود سریال نیسان آبی در سایت سلام سینما، کیفیت مورد نظرتان را خرید و دانلود کنید.

قسمت‌های مختلف این سریال در ۴ کیفیت و قیمت متفاوت دردسترس مخاطبان برای دانلود و خرید است.

منوچهر هادی، کارگردانی است که به کمدی عاشقانه و ملودرام‌های پربیننده‌اش مشهور است؛ بنابراین او چندان با فضای کمدی بیگانه نیست و در «نیسان آبی» نیز دوباره به کمدی رجوع کرده و ازاین‌جهت می‌توان از این سریال انتظارات بالایی داشت.

درحالی‌که مراحل ضبط سریال نیسان آبی بی‌سروصدا و بدون هیچ حاشیه خاصی دنبال می‌شد، خبر بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان و توقف ضبط این سریال منتشر شد. وی سر صحنه «نیسان آبی» دچار سکته قلبی شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد؛ احسان ظلی‌پور، تهیه‌کننده این مجموعه، روز ۲۹ مهر بلافاصله پس از اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت که مهران غفوریان برای عمل قلب باز بستری شده و ضبط سریال نیز تا زمان بهبودی این بازیگر متوقف می‌ماند.

با پخش این سریال در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ «نیسان آبی» با ۲۸ میلیون و ۷۶۵ هزار و ۲۷۴ دقیقه تماشا فقط در یک هفته، رکورد جدیدی در جذب مخاطب در قسمت اول سریال‌های شبکه نمایش خانگی را به نام خود ثبت کرده است؛ این رکورد پیش‌ازاین دراختیار سریال «آقازاده» بود.

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون است؛ از کارهای شاخص وی می‌توان به سریال «عاشقانه» با بازی محمدرضا گلزار، مهناز افشار و ساره بیات اشاره کرد. از دیگر مجموعه‌هایی که او ساخته می‌توان از «دلدادگان»، «خداحافظ بچه» و «خوب، بد، زشت» نام برد؛ وی همچنین با ساخت فیلم‌های سینمایی «رحمان 1400»، «آینه‌بغل» و «من سالوادور نیستم» از نظر فروش گیشه یکی از موفق‌ترین کارگردان‌های ایرانی است.

منوچهر هادی سال ۱۳۹۸ سریال «دل» را برای نمایش در شبکه خانگی عرضه کرد و پس از مدتی نیز فصل دوم مجموعه «عاشقانه» با عنوان «گیسو» از این کارگردان پخش گردید.

پس از مجموعه‌های «عاشقانه» و «گیسو» به‌واسطه انتقاداتی که نسبت به کیفیت این دو مجموعه از سوی برخی مخاطبان مطرح می‌شد و حاشیه‌هایی که با اظهارنظر برخی عوامل این دو مجموعه رقم خورد، منوچهر هادی را به چهره‌ای پرحاشیه در جریان تولید مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی بدل کرد. به استناد همین انتقادات و حواشی هم برخی پس از انتشار خبر توزیع «نیسان آبی» این پروژه را از پیش شکست‌خورده توصیف می‌کردند.

«نیسان آبی» یکی از پربازیگرترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است. در این سریال بازیگرانی همچون حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم‌پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیک‌خواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه‌خواه به ایفای نقش می‌پردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات