معرفی شرکت خدمات آنلاین آچاره

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
یکی از مهم‌ترین نیازهای هر خانه‌ای، نظافت، نگه‌داری و تعمیرات است.
تبلیغات

به‌عبارتی چه منزلتان کلیداول باشد، چه چند سال ساخت؛ چه مستأجر باشید، چه مؤجر؛ باید هر سال دستی به سر و روی منزل بکشید. بدین‌ترتیب،، در بلندمدت از هزینه‌های استهلاک در امان هستید. حالا تصور کنید که آیکنی کوچک روی گوشی تلفن‌همراهتان باشد که وقتی لمسش می‌کنید، تمام خدمات موردنیاز داخل و خارج ساختمان، نگه‌داری از خودرو، زیبایی و سلامت را یک‌جا ارائه ‌دهد. بدین‌‌ترتیب می‌توانید کارهای مدنظرتان را فهرست و سپس در این اپلیکیشن خدمات فنی، متخصصان ماهرش را پیدا کنید.

شرکت خدمات آچاره چند سالی است که با چنین اپلیکیشنی نیاز مردم به خدمات مختلف در محل را فراهم آورده است. در‌ادامه این مطلب، با آچاره و خدمات وسیعش بیشتر آشنا می‌شویم.

خدمات آچاره چیست؟

گروه آچاره طیف وسیعی از خدمات را برای تمام ساختمان‌های مسکونی و اداری ارائه می‌دهند. تمام خدمات فنی و تأسیساتی مربوط به خودرو و تجهیزات ساختمان و لوازم منزل را هم می‌توانید در اپلیکیشن آچاره پیدا کنید. همچنین، برای زیبایی و تندرستی در این اپ ده‌ها متخصص آماده ارائه خدمات‌اند.

فهرست خدمات آچاره

  • نظافت و پذیرایی
  • نصب و تعمیر لوازم خانگی
  • تأسیسات لوله‌‌کشی، برق‌کاری، سرمایش و گرمایش
  • دکوراسیون و بازسازی(نقاشی، کاغذدیواری، کاشی‌کاری، گچ‌کاری، بنایی، نصب انواع کف‌پوش و...)
  • پزشکی و پرستاری
  • آزمایش و تست‌های بیماری در محل
  • تندرستی و ورزش
  • خیاطی و تعمیرات لباس
  • خدمات حیوانات خانگی
  • باغبانی و فضای سبز
  • نصب و تعمیرات خانگی
  • کارواش
  • نگه‌داری و تعمیرات خودرو
  • اسباب‌کشی
  • موبایل و کامپیوتر
  • خدمات زیبایی بانوان

خدمات نظافت آچاره شامل چیست؟

قدیم‌ها تنها درصد کمی از افراد جامعه برای تمیز ‌کردن ساختمان یا منزلشان شخصی را استخدام می‌کردند. بااین‌حال، زندگی پرشتاب امروز وقت همه را محدود کرده است. مدیران ساختمان ترجیح می‌دهند که افراد حرفه‌ای را برای نظافت مشاعات ساختمان استخدام کنند. به‌علاوه، اگر خانم خانه شاغل باشد، خدمات نظافت ساختمان و منزل یکی از نیازهای حیاتی هر خانواده‌ای می‌شود؛ زیرا بانوان شاغل مانند زنان خانه‌دار اصلا برای برق‌انداختن منزل وقت ندارند.

یکی از موارد مهمی که در دوران کرونا به فهرست خدمات آچاره اضافه شده، ضد‌عفونی‌‌کردن حرفه‌ای منزل یا ساختمان است. در این دوران که ممکن است هر لحظه عضوی از اعضای خانواده یا همکاران ناقل بیماری باشد، پاک‌سازی محیط از ویروس و عوامل بیماری‌زا، بسیار اهمیت دارد.

آچاره

آچاره فقط در خدمات ساختمان و خودرو خلاصه نمی‌شود

همان‌طور‌که در فهرست شرکت خدمات آچاره مشاهده می‌کنید، آچاره می‌تواند طیف تقریباً کاملی از خدماتی را تأمین کند که در زندگی روزمره با آن سروکار دارید؛ هم خدمات فنی و هم خدمات سلامت و زیبایی. بیشتر افرادی که نام آچاره را شنیده‌اند، تصور می‌کنند که آچاره اپلیکیشنی مردانه است؛ یعنی هر وقت آقای خانه برای تعمیرات تخصصی نیاز به کمک داشت، دانلود اپلیکیشن آچاره بهترین گزینه است. در‌صورتی‌که آچاره اپلیکیشنی برای تمام افراد جامعه است؛ خصوصا خانم‌ها و حتی کودکان.

کاربرد‌های کمتر‌شناخته‌شده نرم‌افزار آچاره چیست؟

صرف‌نظر از اینکه آقایان می‌توانند تمام خدمات ساختمان و تأسیسات و خودرو را در آچاره پیدا کنند، همین خدمات برای بانوان هم بسیار مهم است؛ چراکه در سبک زندگی جدید، مدیریت بسیاری از مسئولیت‌های فنی ساختمان یا منزل برعهده خانم‌ها است.

افراد می‌توانند تمامی خدمات مربوط به زیبایی، تندرستی، ورزش، تغذیه و پزشکی را در آچاره پیدا کنند. یکی از مهم‌ترین دسته‌های فعالیت این شرکت، ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در محل است. این روزها شرکت‌های بسیاری این خدمات را ارائه می‌دهند؛ اما سؤال این است: مشتریان از کیفیت این خدمات حیاتی راضی هستند؟

خدمات پزشکی و پرستاری آچاره شامل چیست؟

آچاره برای مراقبت از بیمار و کودک و سالمندان، خدمات پرستاری بچه در منزل دارد. اگر وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن خدمات آچاره شوید و دسته پزشکی و پرستاری را انتخاب کنید، خودتان مشاهده می‌کنید که این شرکت تا چه حد بر نیازهای روز جامعه دقیق شده و برای آن‌ها چاره‌ای اندیشیده است؛ خدماتی ازقبیل:

  • پرستاری از کودک یا سالمند
  • تأمین دارو یا تجهیزات پزشکی مثلاً سمعک
  • همراهی با بیمار برای مراجعه به پزشک و بیمارستان
  • تزریق سرم و فیزیوتراپی در منزل
  • انجام آزمایش‌های مختلف و تست کرونا در منزل
  • مشاوره روان‌شناسی

با آچاره دستت جلو کسی دراز نیست

اگر بیش از ۵۰ سال دارید، حتماً حس سرباری در دوران کم‌توانی یا بیماری را تجربه کرده‌اید؛ البته این روزها به‌دلیل مشغله زیاد افراد و فشار بسیار زندگی، جوانان نیز چنین تجربه‌هایی دارند. حتماً پیش آمده است در شرایط بیماری یا ناتوانی یا نیاز به مراقبت، از آشنایان یا همسایه‌ها درخواست کمک کنید و با جواب رد آن‌ها، احساس تلخ تنهایی و ناتوانی وجودتان را فرابگیرد. با نصب اپلیکیشن آچاره، دیگر این شرایط سخت را تجربه نخواهید کرد و با احترام و آسایش، دوران ناتوانی خود را سپری می‌کنید؛ زیرا از سیر تا پیاز خدمات مراقبتی در اپ آچاره وجود دارد.

آچاره در دوران کرونا گُل کاشت

از زمانی که کرونا کل جامعه را درگیر خود کرد، تیم تحقیق‌و‌توسعه آچاره گستردگی خدمات خود را افزایش داد. بیماران کرونایی توانستند نیاز خود را به آزمایش در محل، تهیه داروهای کمیاب، پرستار و پزشک تأمین کنند. بی‌خود و بی‌جهت در محیط‌های آلوده تردد نداشته باشند و کار را به کاردان بسپارند. این روند نه‌تنها به پیشگیری از گسترش بیماری کرونا کمک کرد؛ بلکه‌ برای هزاران نفر شغل ساخت. نقش آچاره در اشتعال‌زایی برای اهالی فنون مختلف از افتخاراتی کم‌نظیر است که آچاره آن را در دست دارد.

مزایای استفاده از اپلیکیشن آچاره چیست؟

آچاره با مدیریت حرفه‌ای متخصصان اعزامی خود، خیال کاربرانش را از دریافت خدمات این شرکت آسوده ساخته است. اهالی فن قبل از ورود به تیم، از نظر سوءپیشینه و محل دائمی سکونت دقیقاً ارزیابی می‌شوند. اگر شما هم دوست دارید از خدمات اپلیکیشن آچاره استفاده دارید؛ اما هنوز اعتمادتان جلب نشده است، برای اطمینان بیشتر، می‌توانید در هر بخش نظرات مشتریان قبلی را بخوانید و با خیال راحت ثبت سفارش آچاره را انتخاب کنید.

افزون‌براین، تیم پشتیبانی آچاره همیشه آماده پاسخ‌گویی به کارفرماها است. اگر به هر دلیلی از خدمات‌دهنده راضی نباشید، می‌توانید با این تیم تماس بگیرید و مسئله را مطرح کنید. تیم پشتیبانی بعد از بررسی شرایط، اقدامات لازم برای جلب رضایت شما را انجام خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات