خرید گوشی قسطی بدون چک و پیش‌ پرداخت در لندو

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
لندو یک پلتفرم برای خرید اقساطی کالاست که برخلاف سایر سامانه‌های خرید اقساطی کارمزد را به صورت جداگانه و در مراحل اولیه تحت عنوان پیش‌پرداخت دریافت نمی‌کند، بلکه اقساط شما طی ۱۲ ماه همراه با سود وام و کارمزد لندو پرداخت می‌شود.
تبلیغات

همچنین سود مناسبی را جهت خرید اقساطی در بین سایر پلتفرم‌ها دریافت می‌کند. در این مقاله قصد دارم درباره خرید گوشی قسطی بدون چک و پیش پرداخت در لندو صحبت کنیم.

اگر اخیرا گوشی موبایلتان خراب شده است و از قدیمی بودن آن خسته شدهاید یا تلفن همراه شما دیگر نمی‌تواند نیازهای رومزه‌تان را رفع کند و موقع استفاده از آن با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنید، وقت تعویض گوشی شما رسیده است؛ اما ممکن است با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های موبایل به‌ویژه در برندهای مطرح مثل سامسونگ، اپل و… قدرت خرید کم شده باشد و از آن جایی که این دستگاه کوچک ضروری‌ترین عنصر زندگی ما محسوب می‌شود و نمی‌توانیم از خرید یا تعویض آن غافل شویم، خرید اقساطی می‌تواند جایگزین خوبی به جای خرید نقدی این محصول باشد.

انواع روش‌های مختلف خرید گوشی قسطی کدامند؟

احتمالا برای همه ما پیش آمده که زمان خرید کالای مورد نیازمان، دغدغه فراهم کردن بودجه آن را به صورت کامل داشته باشیم؛ در این صورت باید به‌صرفه ترین و آسان‌ترین نوع خرید را انتخاب کنیم. پس لازم است با روش‌های مختلف و سامانه‌های متفاوت و معتبر خرید اقساطی آشنا شده و بهترین شیوه آن را انتخاب کنیم که در ادامه به آن پرداخته‌ایم.

  • دریافت وام‌های بانکی خرد و چالش‌های آن

یکی از روش‌هایی که می‌توانید برای خرید گوشی موبایل به آن فکر کنید، وام‌های بانکی خرد است که احتمالا با فرایند پرفراز و نشیب آن آشنا هستید. همان‌طور که می‌دانید برای دریافت این وام‌ها به انواع تضمین (سند ملک، ضامن کارمند، فیش حقوقی، جواز کسب و…) نیاز است که این شرایط کار را برایتان سخت خواهد کرد؛ چراکه ممکن است در دادن هرگونه ضمانت محدودیت داشته باشید، ضمن این که مراحل دریافت وام در بانک کمی پیچیده و حوصله سر بر است. در این روش شما باید صبر و حوصله بالایی داشته باشید ولی بعد از آن می‌توانید با دریافت مبلغ وام از بانک، به فروشگاه‌های موبایل بروید و با پول نقدی که دراختیار دارید، گوشی موبایل مدنظر خود را بخرید.

  • خرید قسطی مستقیم از فروشگاه‌های موبایل

از روش‌های دیگر برای تهیه گوشی موبایل به صورت اقساطی، خرید از فروشگاه‌های موبایلی ست که این خدمات را ارائه می‌دهند؛ اما معمولا شرایط این فروشگاه‌ها برای فروش قسطی کمی دشوار است چراکه از شما چک و پیش‌پرداخت دریافت خواهند کرد و ممکن است شما چک نداشته یا در دادن پیش پرداخت محدودیت داشته باشید. پس این روش هم نمی‌تواند برای همه افراد به‌صرفه باشد و بهتر است به‌دنبال روشی برای خرید گوشی قسطی بدون چک و پیش‌ پرداخت باشید.

  • تهیه گوشی موبایل از سامانه‌های خرید اقساطی

سومین روش برای دریافت وام یا خرید قسطی، سامانه‌های خرید اقساطی هستند که می‌توانید با دادن پیش پرداخت و و البته کارمزد تعیین شده، کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. بسیاری از این سامانه‌ها کارمزد خود را به صورت یک قسط اضافه‌تر از شما دریافت می‌کنند؛ یعنی به جای ۱۲ قسط۱۳ قسط پرداخت خواهید کرد که آن قسط اضافه‌تر کارمزد سامانه‌ی خرید اقساطی است که در قالب پیش پرداخت از شما دریافت میشود، ضمن این که در اکثر سامانه‌ها چک نیز دریافت می‌شود. به‌همین‌دلیل، شما با این روش هم نمی‌توانید اقدام به خرید گوشی قسطی بدون چک و پیش پرداخت کنید و لازم است برای خرید خود به‌دنبال روشی بهتر با شرایط آسان‌تر باشید که در ادامه به آن اشاره شده است.

Lendo
  • "لندو" بهترین پلتفرم خرید گوشی قسطی بدون چک و پیش‌پرداخت

اگر هنوز برای تهیه گوشی موبایل به نتیجه‌ای نرسیده‌اید و نیاز به انتخاب روشی مطمئن و آسان برای خرید اقساطی خود دارید، لندو با همکاری بانک آینده امکان دریافت وام بدون ضامن، چک و پیش پرداخت را برای شما فراهم کرده است. شما همین حالا می‌توانید با ورود به صفحه وام 20 میلیونی بانک آینده در سامانه لندو از تمام شرایط دریافت وام مطلع شوید و در بانک آینده به صورت آنلاین افتتاح حساب کرده و در هر کجای کشور که هستید، بدون محدودیت وام دریافت کنید.

مزیت "لندو" نسبت به سایر سامانه‌های مشابه

لندو یک پلتفرم برای خرید اقساطی کالاست که برخلاف سایر سامانه‌های خرید اقساطی کارمزد خود را به صورت جداگانه و در مراحل اولیه تحت عنوان پیش‌پرداخت دریافت نمی‌کند، بلکه اقساط شما طی ۱۲ ماه همراه با سود وام و کارمزد لندو پرداخت می‌شود. همچنین سود مناسبی را جهت خرید اقساطی در بین سایر پلتفرم‌ها دریافت می‌کند. از مزیت‌های دیگر این سامانه نسبت به پلتفرم‌های مشابه می‌توان به دریافت وام تنها با ارائه سفته اشاره کرد که البته برای دریافت اعتبار خرید، نیازی نیست شما سفته‌ها را تهیه کنید، بلکه لندو سفته‌ها را تهیه کرده و تنها هزینه آن را می‌پردازید. بعد از ثبت درخواست در سایت لندو و بررسی و تأیید اعتبارسنجی آن، لندو سفته‌ها و قرارداد تنظیم شده را برای دریافت امضا با پیک به آدرس شما ارسال می‌کند. در لندو شما می‌توانید به‌راحتی وام بگیرید و از آن برای خرید گوشی قسطی بدون چک و پیش پرداخت استفاده کنید. همچنین تمامی مراحل دریافت وام به صورت آنلاین بوده و نیازی به حضور فیزیکی شما در هیچ یک از مراحل نیست، حتی برای افتتاح حساب در بانک آینده هم در شرایطی اقدام می‌کنید که روی کاناپه راحتی خود لم داده‌اید و چای به‌ دست هستید، ضمن اینکه از ندیدن متصدی و حضور نداشتن در صف‌های طویل بانک خوشحال و خرسند خواهید شد.

خرید گوشی قسطی بدون چک و پیش پرداخت از فروشگاه‌های متنوع

صدها فروشگاه با انواع کالا و خدمات طرف قرارداد پلتفرم لندو هستند. اگر قصد خرید گوشی قسطی را دارید، فروشگاه‌های دیجیتال زیادی هم در لیست فروشگاه‌های لندو وجود دارد که می‌توانید با خیال راحت به خرید گوشی قسطی بدون چک و پیش پرداخت فکر و با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید. یکی دیگر از فروشگاه‌هایی که شما می‌توانید انواع کالاها و گوشی‌های مختلف را در آن مشاهده کنید، فروشگاه اینترنتی تیمچه است و در آن انواع برندهای گوشی با قیمت‌ها و ‌مدل‌های متنوع به فروش می‌رسد که شما به‌راحتی می‌توانید وام خود را از لندو دریافت کنید و با شرایط آسان و تنها با ارائه سفته خرید کنید. اکنون با توجه به مطالب گفته شده و معرفی فروشگاه‌های مورد نظر، برای اطلاع از شرایط و پاسخ به تعدادی از سوالات خود به صفحه خرید اقساطی با سفته در سایت لندو مراجعه کنید تا به‌راحتی آب خوردن ابهامات شما رفع و وامتان را دریافت کنید.

Lendo

سخن آخر:

علاوه بر موارد گفته شده و ذکر تمامی مطالب، تلاش لندو این است که در تمام مراحل آرامش خاطر داشته باشید؛ حتی لندو پس از اعطای وام در صورت تأخیر در پرداخت اقساط جریمه دیرکردی از مشتری دریافت نمیکند و تنها احساس مسئولیت شما برای آن کافی است که این موضوع از بزرگ‌ترین مزایای لندو محسوب می‌شود. همچنین با ارائه تسهیلات سریع و آسان قابلیت دریافت یک وام راحت را برای شما فراهم می‌کند. پس همین حالا وارد سایت شوید و برای درخواست وام از لندو و خرید گوشی قسطی بدون چک و پیش پرداخت اقدام کنید تا خود را از لذت داشتن یک گوشی نو و دریافت وامی راحت محروم نکنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات