مزایای استفاده از سوپرمارکت‌های آنلاین اسنپ

سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در سراسر جهان، کارهای روزمره به میزان قابل توجهی در حال آسان شدن هستند.
تبلیغات

در واقع هر وسیله‌ای که تولید می‌شود برای راحت‌تر و البته هوشمندتر شدن زندگی انسان است. در همین راستا علاوه بر وسیله های مختلف سعی بر آن بوده تا خدمات مختلف نیز به صورت آنلاین عرضه شود. یکی از مهم ترین این خدمات خرید آنلاین است. هرچند این خدمات می‌تواند در ابعاد بسیار گسترده تری در زندگی بشر تأثیرگذار باشند. در ادامه در ارتباط با مهم ترین خدمات آنلاین از جمله سوپرمارکت شبانه روزی آنلاین خواهیم پرداخت.

خرید آنلاین سوپرمارکتی

همان‌طور که اشاره شد خدمات آنلاین روزانه در حال گسترش هستند. از کلاس آنلاین تا خرید ساده سوپرمارکت امروزه به صورت آنلاین انجام می‌شوند. خوشبختانه این موارد طی سال‌های اخیر در ایران نیز امکان‌پذیر شده و تا به امروز نیز توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

خرید از سوپرمارکت آنلاین مزایای بسیاری دارد اما شاید مهم ترین آن، صرفه‌جویی در زمان باشد. صرفه‌جویی در زمان از طرفی باعث می‌شود انرژی کمتری مصرف شده و در ادامه باعث کاهش یک سری معضلات از جمله شلوغی، دغدغه جای پارک و کمبود وقت شود.

سوپرمارکت‌های اسنپ

شرکت اسنپ را خیلی ها هنوز با خدمات تاکسی آنلاین آن می شناسند. اما این شرکت طی سال‌های اخیر خدمات خود را گسترش داده و امروزه علاوه بر تاکسی، خدمات دیگری مانند سفارش آنلاین غذا، خرید انلاین سوپرمارکتی، خدمات پزشکی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. یکی از مهم ترین این خدمات خرید از سوپرمارکت و هایپر مارکت های اطراف است. یکی از مزایای استفاده از سوپرمارکت اینترنتی آن است که می‌توانید محصولات مجموعه های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. در ادامه بیشتر به مزایای سوپرمارکت آنلاین خواهیم پرداخت.

مزایای سوپرمارکت آنلاین

خرید از سوپرمارکت های آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد که به برخی از آن‌ها اشاره شد. اما این ویژگی ها محدود به آنچه گفته شد نمی‌شود. در ادامه به مزایای سوپرمارکت آنلاین خواهیم پرداخت.

صرفه‌جویی در زمان خرید

خرید آنلاین به‌طور کلی باعث کاهش زمان هدر رفته می‌شود. زیرا که دیگر زمانی برای رفت‌و‌آمد و انتخاب سخت محصولات به صورت حضوری وجود ندارد. همچنین نکته دیگری که گاهی فراموش می‌شود مسئله حمل و نقل است به‌طور مثال برای افرادی که امکان خرید حضوری و حمل محصولات خریداری شده دشوار است، خرید آنلاین می‌تواند این مشکل را حل کند.

کد تخفیف سوپرمارکت

شرکت اسنپ کاربران را ااز طریق SMS از کد تخفیف ها آگاه می‌سازد. با ثبت نام در اسنپ معمولاً SMS هایی با محتوای کد تخفیف های مختلف برای کاربران ارسال می‌شود. البته این کدها برای همه خدمات ارسال می‌شود. همچنین گاهی با راه اندازی کمپین هایی در نرم افزار مشاهده می‌کنید که برخی از سوپرمارکت ها تخفیف های چند درصدی دارند. درحالی‌که اگر به صورت حضوری از آن‌ها خرید کنید، این تخفیف لحاظ نخواهد شد.

که با اضافه شدن اسنپ کلاب، کاربران می‌توانند با انجام تراکنش امتیاز دریافت کنند. سپس در سوپراپلیکیشن، امتیازها را به کد تخفیف تبدیل کرده و در خریدهای خود از آن استفاده کنند.

تنوع سوپرمارکت ها

تنوع سوپرمارکت ها یکی از مهم ترین ویژگی های خرید آنلاین سوپرمارکتی است. زیرا افراد به‌راحتی می‌توانند فروشگاه مدنظر خود را از نظر مسافت، تنوع محصولات، قیمت و محصولات دارای تخفیف بررسی کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنند.

جستجوی محصولات

یکی دیگر از ویژگی های خرید انلاین سوپرمارکتی جستجوی محصولات است. زمانی که از طریق اپلیکیشن و وب سایت، قصد ثبت سفارش دارید و محصول خاصی مورد نظرتان است، می‌توانید به‌راحتی نام را جستجو کرده تا متوجه شوید کدام سوپرمارکت آن را موجود دارد. سپس می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. این امکان از جهت بسیار کارآمد است که کار شما را در پیدا کردن محصول بین سوپرمارکت های مختلف و حضوری آسان می‌سازد.

تحویل کمتر از یک ساعت

یکی از مهم ترین مزایای سوپرمارکت آنلاین ارسال سریع محصولات است. پس از زمان ثبت سفارش از فروشگاه‌های نزدیک به شما در کمتر از یک ساعت کالاهای خریداری شده به مشتری تحویل داده می‌شود. زمان دقیق‌تر ارسال پس از ثبت سفارش و به نسبت فاصله فروشنده با خریدار مشخص می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات