راه‌اندازی صرافی حرفه‌ای ارز دیجیتال

دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 9 دقیقه
بهترین فرصت خرید اولین و جامع ترین سامانه صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال در کشور با بیش از ۵۰ درصد تخفیف (مدت محدود).
تبلیغات

در راه اندازی این کسب‌و‌کار پربازده از مهم‌ترین چالش‌ها، پیش روی سرمایه‌گذاران، برنامه نویسی یا انتخاب یک پلتفرم عالی است. درحالی‌که از پایه نوشتن یک نرم افزار ممکن است علاوه بر هزینه، باعث اتلاف وقت نیز گردد. همچنین پس از اجرا شدن پروژه، نرم افزار قطعاً در مسیر دشوار آزمون و خطا قرار گرفته و با توجه به ماهیت آن، هر نوع خطایی ممکن است بسیار گران تمام شود.

اکسچنجراپ (ExchangerApp) با بیش از 6 سال تجربه فقط در زمینه کریپتوکارنسی و بلاکچین، این چالش را برای علاقمندان به راه اندازی صرافی آنلاین، برطرف کرده است. این محصول فعال، پویا و کاملاً کاربرپسند، هم اکنون در حال استفاده در بیش از یکصد صرافی با کاربران زیاد است.

مختصری از اکسچنجراپ

اکسچنجراپ محصولی کاملاً بومی از شرکت توسان فناوری پارس (14136) است. پلتفرمی که امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به صورت کاملاً اتوماتیک و خودکار فراهم کرده و بیش از 1000 رمز ارز و توکن را پشتیبانی می‌کند. این محصول براساس مدل OTC و متناسب با سلیقه کاربران ایرانی طراحی و توسعه داده شده است، به این معنا که کاربر ارز دیجیتال خود را یا از سایت خریده یا به سایت می‌فروشد. تکنولوژی استفاده شده در اکسچنجراپ از بروزترین‌ها بوده و سرعت بالای آن مانع از اختلال تراکنش‌ها و فعالیت‌های سایت می‌شود که در پاسخ به استعلام علاقمندان به خرید این سامانه با جزئیات بیشتری به همراه دموی آن ارسال می‌شود.

یکی از رموز موفقیت این محصول، تمرکز توسعه‌دهنده‌های شرکت روی آن و همچنین بکارگیری از پیشنهاد‌ها و انتقادات صرفان محترم طی این سال‌ها بوده که از این محصول، پلتفرمی قدرتمند و با امکانات بیشمار ساخته است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم؛

اکسچنجراپ چگونه کار می‌کند؟

اکسچنجراپ با اتصال به بازارهای جهانی، هرگونه سرمایه‌گذاری پرهزینه و پرریسک را برای صراف به حداقل می‌رساند. در این مدل صراف لازم نیست رمزارزهای لیست شده در سامانه خود را موجود کند تا توسط کاربران خرید و فروش شود بلکه پس از خرید ارز و پرداخت موفق ریالی از درگاه بانکی یا موجودی کیف پول ریالی، سیستم به صورت خودکار و زیر یک دقیقه ارز خریداری شده را به آدرس کاربر ارسال می‌کند یا در کیف پول داخلی اش در سایت نگه داری می‌کند.

در عملیات فروش نیز عکس این فرایند رخ می‌دهد، ارز فروخته شده به صرافی، بلافاصله تبدیل به تتر می‌شود و به انتخاب کاربر یا به صورت تتری تسویه می‌شود یا به صورت ریالی.

همه این فرآیندها علاوه بر کاهش هزینه‌ها، از نوسانات لحظه ای و شدید بازار نیز صراف را در امان نگه می‌دارد.

اکسچنجراپ

امکانات نرم افزار صرافی آنلاین اکسچنجراپ

  • احراز هویت هوشمند: با قابلیت استعلام آنلاین، به صورت کاملاً کاربرپسند و آسان و مرحله ای (wizard)
  • پشتیبانی از درگاه‌های بانکی: در حال حاضر 10 درگاه بانکی معروف (zarinpal، pay، payping، paystar، zibal، vandar، idpay،mizbanpay، jibit، jibimo) در این سامانه قابل استفاده است و این لیست بروز خواهد شد.
  • پشتیبانی از پنل پیامکی ویژه: با قابلیت ارسال فوری حتی به خطوط مسدود، و به همراه شخصی‌سازی متون ارسالی توسط خود مدیر صرافی برای انجام بیش از 20 نوع عملیات ( به‌طور مثال : متن پیامک خرید موفق، تأیید یا رد مدرک و ...).
  • والت هوشمند: این قابلیت را به مدیریت صرافی ارز دیجیتال می‌دهد تا بدون نیاز به موجود کردن رمزارزها، بیش از 1000 رمز ارز و توکن را در صرافی خود لیست کرده تا کاربران معامله نمایند.
  • پشتیبانی از تمامی شبکه‌ها: ارزهای دیجیتال شبکه‌های مختلفی دارند، در اکسچنجراپ این قابلیت وجود دارد تا هنگام خرید یا ارسال رمزارز کاربر بتواند شبکه یا شبکه‌های تحت پوشش را مشاهده و انتخاب کند.
  • دریافت خودکار قیمت و کارمزد شبکه: قمیت دلاری هر ارز با استفاده از تکنولوژی وب سوکت هر ثانیه بروز می‌شود، همچنین کارمزد هر شبکه نیز به صورت خودکار دریافت می‌شود.
  • تنظیم قیمت تتر و کارمزدها: قیمت یک تتر به تومان هم در خرید از سایت و هم در فروش به سایت به دو صورت دستی و خودکار قابل ویرایش یا دریافت است.
  • قابلیت خرید و فروش با تتر: یکی از ویژگی‌های برجسته سیستم امکان خرید ارز با موجودی تتر خود در کنار امکان خرید با موجودی تومانی است. همچنین چنانچه هنگام فروش به سایت نوع تسویه را تتر انتخاب کنید، بجای تومان، کیف پول تتری شما شارژ می‌شود.
  • کیف پول داخلی: علاوه بر کیف پول تومانی پیش‌فرض سایت، کاربران سامانه این قابلیت را دارند که به ازای همه رمزارزهای لیست شده در صرافی، کیف پول داخلی داشته باشند و در عملیاتی مانند خرید، فروش، برداشت یا واریز از آن استفاده نمایند.
  • تنظیم کارمزد: کارمزد هم به تفکیک هر ارز و هم به صورت کلی به ازای هر تراکنش به صورت درصدی یا ثابت به همراه تعیین سقف کارمزد، تنظیم گردد. همچنین در خرید و فروش با تتر نیز کارمزد تتری به صورت جداگانه قابل تنظیم است.
  • سیستم حسابرسی: این امکان را به مدیریت صرافی می‌دهد تا دارایی رمزارز کاربران خود را مانیتور کرده و در صورت بروز مغایرت احتمالی با کیف پول اصلی صرافی، از آن مطلع شده و نسبت به رفع مغایرت اقدام کند.
  • سطوح کاربری و تخفیف: قابلیت تعریف سطوح کاربری و گذاشتن شرط برای رسیدن یک کاربر به یک سطح تعریف شده و استفاده از تخفیف‌های موجود در آن سطح
  • رفرال مارکتینگ: بازاریابی ارجاعی با امکان صدور کد معرف یا لینک معرف و امکان تعیین درصد کمیسیون از خریدهای زیرمجموعه
  • مدیریت کارمندان: امکان تعریف بی‌نهایت مدیر و کارمند با سطوح دسترسی مختلف
  • تاریخچه و لاگ: امکان مشاهده لاگ کاربران و کارمندان با جزئیات دقیق مانند تاریخ، زمان، آی پی، نوع سیستم عامل، نوع عملیات و غیره...
  • امنیت چهارلایه: امکان محدودسازی به آی پی یا آی پی های خاص، رمزگذاری پوشه ای، انکریپت کردن اطلاعات حساس، تأیید هویت دومرحله‌ای هم به صورت پیامک و هم به صورت گوگل (Authenticator) و همچنین اجبار کاربر به فعال کردن 2 استپ هنگام عملیات حساس مانند برداشت، تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در بحث امنیت است.
  • اعمال محدودیت: خرید ارز دیجیتال فقط توسط کاربران احراز شده و فقط با کارت بانکی متعلق به همان کاربر امکان‌پذیر است، همچنین امکان قفل کردن برداشت برای کاربران تازه وارد، تعیین حداقل و حداکثر میزان قابل خرید در شبانه روز، محدود یا مسدود کردن کاربر، بستن خرید و فروش هم به تفکیک هر ارز و هم به صورت کلی، محدودکردن فعالیت کاربر سایت در صورت استفاده از فیلترشکن یا آی پی خارجی
  • ماژول پشتیبانی: چت آنلاین، سیستم تیکتینگ حرفه‌ای و ایجاد پرونده برای هر کاربر
  • مدیریت محتوا: ایجاد صفحه، بلاگ و اخبار به صورت حرفه‌ای با قابلیت و ساختار سئوی بالا
  • ابزار ترید: برای کاربران نسبتاً یا حرفه ای امکان فعال کردن ابزار ترید هم در هنگام خرید و فروش و هم به صورت منوی جداگانه
  • امکان تعریف ارز دستی: قابلیت بی‌نهایت ارزدیجیتال غیراتوماتیک (کاربر پس از پرداخت ارز را خودکار دریافت نمی‌کند، بلکه توسط مدیر سامانه مشاهده شده و مابقی فرایند به صورت دستی طی می‌شود).

اینها تنها بخشی از امکانات قابل اشاره در سامانه بوده که به همراه به‌روزرسانی مداوم، پشتیبانی 24 ساعته، و پیکربندی تخصصی سرور صرافی توسط اکسچنجراپ ارائه می‌شود. برای مشاهده سایر امکانات و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اکسچنجراپ

سوالات متداول درباره خرید سامانه صرافی آنلاین

آیا مالیکت سامانه متعلق به خریدار است؟

بله 100 درصد، در واقع صفر تا 100 راه اندازی توسط تیم اکسچنجراپ انجام می‌شود و سورس کد برنامه روی سرور خودتان با دامنه، برند، نشان و مالکیت خودتان نصب خواهد شد. اکسچنجراپ هیچ دخل و تصرفی در سود و زیان شما نخواهد داشت.

آیا نرم افزار اوپن سورس است؟

بیش از 90 درصد سیستم کاملاً اوپن سورس بوده و امکان ویرایش، تغییر و غیره توسط برنامه‌نویسان حرفه‌ای چه در بک اند و چه در فرونت وجود دارد که به همراه مستندات ارائه شده قابل بهره‌برداری است و تنها هسته معاملاتی سیستم به منظور حفظ حقوق معنوی پدیدآورندگان و جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی کد شده است.

آیا امکان معاملات P2P وجود دارد؟

تمرکز این سیستم فقط روی مدل صرافی بوده (OTC) و این سیستم شامل معاملات بین کاربران و p2p نیست، در این مدل کاربر به سایت می فروشد یا از سایت خریداری می‌کند. در آینده نزدیک این امکان نیز فراهم خواهد شد. مژده به عزیزان و صرافانی که در سدد راه اندازی مارکت و ترید نیز هستند: در صورتی که پکیج آخر را انتخاب کنید ماژول مارکت با قابلیت پشتیبانی بیش از 500 بازار (تومن به تتر، تومن به رمز ارز، تتر به رمز ارز، رمز ارز به رمز ارز) و انواع سفارش گذاری (لیمیت، مارکت، استاپ لیمیت) با قابلیت تعیین کارمزد (Maker, Taker) به‌زودی دردسترس قرار خواهد گرفت که قیمت آن نیز با 50 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

چقدر سرمایه برای راه اندازی صرافی ارز دیجیتال نیاز است؟

در این مدل هزینه های جاری شما فقط مربوط به سرور است که ماهیانه از 300 هزار تومان شروع می‌شود (سالی 3 میلیون تومان) به بالا. در صورت تمایل برای افزایش موجودی کیف پول صرافی، فقط رمزارز تتر مورد نیاز است و تعداد آن کاملاً بستگی به تعداد کاربران سایت دارد.

نحوه دریافت درگاه بانکی برای صرافی چگونه است؟

اکسچنجراپ از درگاه های معروف بانکی و شرکت‌های پرداخت یار بانک مرکزی پشتیبانی کرده و در تمامی مراحل راه اندازی کانفیگ و بهره‌برداری از سایت در خدمت شما است.

علمکرد سیستم به‌طور خلاصه به چه صورت است؟

عملکرد سیستم به اینصورت است که کاربر یا از شما تتر خریداری می‌کند یا معادل موجودی تتر شما سایر ارزهای دیجیتال را خریداری می‌کند که در این صورت سیستم پس از تأیید خرید ریالی و موفق کاربر، به‌طور خودکار و بلافاصله تتر شما را تبدیل به ارز درخواستی کاربر می‌کند و به کیف پولش ارسال می‌کند یا در کیف پول داخلی کاربر در سایت نگه داری می‌کند. تمامی این فرایند اتوماتیک و زیر یک دقیقه انجام می‌شود. هر چند به انتخاب مدیریت می‌تواند نیمه اتوماتیک یا کاملاً دستی هم باشد.

مدت زمان تحویل یا طراحی سایت صرافی چقدر است؟

در کمتر از 3 روز و نهایتا تا 7 روز کاری با توجه به مراحل راه اندازی وب‌سایت صرافی (انتهای مطلب)

پشتیبانی به چه صورت است؟

پشتیبانی به صورت 24 ساعته و برخط بوده و ازطریق خط ویژه 5 رقمی، موبایل، واتساپ، تلگرام، تیکت و غیره صورت می‌پذیرد. به‌روزرسانی به صورت مستمر انجام می‌شود و در پلن آخر، ماژول‌ها و آپدیت‌های ارزشمند به صورت رایگان نصب خواهد شد. مدت زمان پشتیبانی برای 6 ماه اول کاملاً رایگان است و برای تمدید آن نیز قرارداد جداگانه‌ای تنظیم یا توافق صورت می‌پذیرد.

آیا طراح و برنامه‌نویس وب‌سایت صرافی به اطلاعات صراف و مشتریان دسترسی دارد؟

اکسچنجراپ به هیچ عنوان به اطلاعات صرافی دسترسی نخواهد داشت و طبق قرارداد محرمانگی اسرار نیز اقدام خواهد کرد، حتی سرور نیز توسط شرکت دیگری ارائه شده که به انتخاب صراف خریداری می‌گردد، اکسچنجراپ فقط به منظور پشتیبانی در مواقع لزوم وارد شده و پس از انجام موارد خواسته شده صرافی موظف به تغییر رمز عبور همه موارد است. پروتکل پشتیبانی ما اگرچه ممکن است سخت بنظر برسد اما به نوعی جنگ اول به از صلح آخر است. همچنین تمامی اطلاعات حساس نظیر رمزعبور، api key، secret key و غیره با پروتکلی امن و به صورت کدگذاری شده ذخیره شده که حتی خود صراف هم نمی‌تواند مشاهده کند و در صورت فراموشی این موارد، باید مجدداً آن را بسازد یا بازیابی کند.

مراحل راه اندازی صرافی آنلاین ارز دیجیتال

  • ثبت نام در سامانه پشتیبانی و ارتباط با مشتریان، و ثبت سفارش
  • تهیه و تنظیم قرارداد
  • تهیه دامنه و سرور مجازی (مشخصات و پیش نیازهای سرور ارائه می‌شود)
  • کانفیگ تخصصی سرور، نصب و راه اندازی سایت پس از دریافت قرارداد
  • دریافت اطلاعات شخصی‌سازی یا طراحی قالب اختصاصی صفحات اصلی
  • ارائه آموزش های تصویری و ویدیویی و آشنایی با محیط ادمین و پنل کاربر
  • ثبت نام و دریافت API های لازم پنل پیامکی، استعلام آنلاین، درگاه‌های بانکی
  • تنظیم درگاه‌ها، پنل پیامک، ایمیل و سایر موارد مربوطه
  • جلسه آموزشی
  • شبیه‌سازی و انجام تست‌های فنی نهایی
  • راه اندازی و انتشار سامانه
  • دریافت سایر ضمائم قرارداد

کارشناسان ما علاوه بر راهنمایی و مشاوره در رابطه با راه اندازی صرافی ارز دیجیتال، از هرگونه تماس، سؤال و درخواست جزئیات بیشتر در رابطه با محصول نیز استقبال می‌کنند. از اکسچنجراپ دیدن کنید و درخواست دموی نرم افزار صرافی آنلاین خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات