افزونه وردپرسی مطب آنلاین با قابلیت تماس امن کال‌می

یک‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
حتما شما با اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی یا وب‌سایت‌های مشاوره پزشکی کار کردید. در تماس تلفنی با این اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها، شماره پزشک برای شما مخفی می‌ماند.
تبلیغات

چطور شماره خودم رو مخفی کنم؟ قابلیت تماس امن به شما کمک می‌کند که بتوانید شماره تماس‌گیرنده را مخفی کنید و ناشناس تماس بگیرید. تماس امن یا تماس ناشناس را می‌توانید به‌صورت عادی در وب‌سایت‌های مشاوره پزشکی، مطب آنلاین یا اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی پیدا کنید.

کال می

تماس امن چیست؟ کاربردهای تماس امن

بهترین روش برای پنهان‌کردن شماره‌تلفن تماس‌گیرنده، استفاده از تماس امن است. هنگام برقراری تماس امن، یک تماس با شماره اول گرفته می‌شود و در‌صورت پاسخ‌دهی شماره اول، یک تماس با شماره دوم برقرار می‌شود. بدین‌ترتیب هر دو شماره با‌هم امکان مکالمه تلفنی دارند؛ اما شماره آن‌ها افشا نشده و مخفی مانده است و به‌جای شماره‌تماس طرفین، شماره واسط نمایش داده می‌شود. کسب‌و‌کارهای زیادی از تماس امن استفاده می‌کنند؛ از‌جمله:

  • وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشاوره پزشکی
  • وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های وکیل آنلاین
  • وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی
  • وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مطب آنلاین

هدف همه این کسب‌و‌کارها آن است که شماره‌تماس خود را از طرف دیگر مخفی نگه دارند. تماس امن علاوه‌بر مخفی نگه‌داشتن شماره‌تماس، به شما کمک می‌کند که میزان مکالمه و هزینه مکالمه را نیز محاسبه کنید.

وب سرویس تماس امن کال می

وب سرویس تماس امن عموما به‌دلیل سهولت در استفاده از تماس امن به‌کار می‌آید. معمولا از وب سرویس‌های مختلف در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود که به آن API نیز می‌گویند. ایجاد سرویس تماس امن می‌تواند برایتان هزینه زیادی داشته باشد؛ ولی با استفاده از وب سرویس تماس امن، شما کمترین هزینه را خواهید پرداخت و به‌سرعت می‌توانید به‌سراغ بازاریابی و فروش محصول خود بروید.

وب سرویس تماس امن سامانه کال می با دراختیار قراردادن کد API ساده‌ای به شما، امکان افزودن تماس امن به وب‌سایت یا اپلیکیشن را می‌دهد. با استفاده از وب سرویس تماس امن سامانه کال می، می‌توانید به‌سادگی و در کمتر از یک ساعت قابلیت تماس امن را به وب‌سایت یا اپلکیشن خود اضافه کنید.

API تماس امن کال می

برنامه‌نویسان به API بسیار علاقه دارند؛ چرا‌که با استفاده از API، می‌توانند قابلیت‌های بیشتری به برنامه خود اضافه کنند؛ مانند ارسال پیامک یا ارسال تماس صوتی و تماس امن. تماس امن را می‌توانید با استفاده از قابلیت API تماس امن کال می به نرم‌افزار خودتان اضافه کنید. API تماس امن کال می به شما این امکان را می‌دهد که دو طرف یک تماس را به‌هم متصل کنید و بتوانید پیام خوش‌آمدگویی نیز پخش کنید.

افزون‌براین، با استفاده از API تماس امن کال می می‌توانید مدت زمان مکالمه را مشخص کنید و پس از اتمام زمان مکالمه، تماس شما به‌طور خودکار قطع می‌شود. بدین‌ترتیب، می‌توانید برای هر مکالمه هزینه نیز دریافت کنید. از این قابلیت، وب‌سایت‌های مشاوره تلفنی پزشکی مانند مطب آنلاین بسیار استفاده و هزینه مشاوره را قبل از شروع مشاوره دریافت می‌کنند و مشاوره به‌طور خودکار پس از اتمام زمان مشخص‌شده قطع می‌شود.

کال می

افزونه وردپرسی تماس امن کال می

سامانه کال می با هدف سهولت انجام پروژه‌های وردپرسی، افزونه وردپرسی تماس امن را طراحی کرده است. با استفاده از افزونه وردپرسی تماس امن، وب‌سایت شما به سامانه مشاوره تلفنی تبدیل می‌شود. بدین‌ترتیب، دیگر به کدنویسی برای وب‌سایت وردپرسی خود نیازی نخواهید داشت.

طراحان وب‌سایت و برنامه‌نویسان وردپرسی مطب آنلاین با استفاده از افزونه وردپرسی تماس امن کال می پروژه‌های وب‌سایت مشاوره پزشکی را پیاده‌سازی می‌کنند. ازاین‌رو، با کمترین هزینه کدنویسی و تنها با استفاده از افزونه وردپرسی تماس امن کال می، وب‌سایت وردپرسی شما آماده مشاوره پزشکی می‌شود. در‌ادامه یک نمونه پروژه وردپرس مطب آنلاین را برایتان شرح می‌دهیم.

افزونه وردپرسی مطب آنلاین

فرض کنید قصد دارید وب‌سایت وردپرسی مطب آنلاین داشته باشید. مطب آنلاین به شما کمک می‌کند که برای مشتریان خود امکان مشاوره و پرداخت هزینه مشاوره را فراهم کنید. مشتری شما در وب‌سایت زمان مشاوره را تعیین و هزینه مشاوره را پرداخت می‌کند. مشاوره در زمان مقرر شروع و خاتمه داده می‌شود.

اگر کارفرمای شما درخواست وب‌سایت مشاوره تلفنی را داشته باشد، می‌توانید ابتدا وردپرس نصب و روی آن افزونه نوبت‌دهی بوکلی را کانفیگ کنید. بدین‌ترتیب قبل از شروع مشاوره، هزینه مشاوره را به حساب شما واریز می‌شود. در مرحله نهایی، افزونه وردپرسی مطب آنلاین را نصب کنید که به‌صورت پیش‌فرض رایگان است و سامانه کال می آن را به‌مدت یک ماه به‌رایگان ارائه داده است.

با استفاده از افزونه وردپرسی مطب آنلاین سامانه کال می، قابلیت تماس امن به وب‌سایت شما اضافه می‌شود. مشاوره در زمان خود شروع می‌شود و در‌پایان به‌صورت خودکار خاتمه می‌یابد. ازجمله ویژگی‌های افزونه وردپرسی مطب آنلاین می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

  • نیازنداشتن به برنامه‌نویسی
  • نیازنداشتن به سخت‌افزار
  • نصب رایگان و افزونه رایگان یک‌ماهه
  • سهولت در نصب و تنظیمات
  • افزونه وردپرسی تماس امن آماده

در‌صورتی‌که وب‌سایت وردپرسی دارید یا می‌خواهید سامانه مشاوره تلفنی برای خودتان داشته باشید، می‌توانید برای دریافت افزونه وردپرسی رایگان به همراه سرویس حرفه ای یک ماهه رایگان مطب آنلاین کال اقدام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات