دوره آموزش سئو در سئو ایران

شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
استراتژی و مراحل سئو سایت حتما باید توسط متخصص برنامه‌ریزی شود. در دوره آموزش سئو در سئو ایران می‌توانید به متخصص سئو تبدیل شوید.
تبلیغات

آموزش و یادگیری هر چیزی به زمان، منبع و تجربه نیاز دارد. دوره‌های آموزش سئو توسط سایت‌ها و شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود اما دوره‌های آموزشی سئو در سئو ایران راهی مطمئن برای ورود به این حوزه است.

آموزش سئو مقدماتی و پیشرفته

برای اینکه بتوانید بهینه‌سازی موتورهای جستجو را به خوبی یاد بگیرید لازم است تا با استانداردهای گوگل و الگوریتم های آن به خوبی آشنا شوید. اگر می‌خواهید بهینه‌سازی موتورهای جستجو را فرا بگیرید باید ابتدا اصول اولیه را آموزش ببینید، سپس در حین کار با پروژه های مختلف، تجربه کسب کنید. دوره آموزش سئو ایران به شما کمک می‌کند تا اصول اولیه را به خوبی فرا بگیرید و به درکی کامل از بهینه‌سازی موتورهای جستجو برسید. برای آموزش سئو مقدماتی لازم است تا در ابتدا ۶ اصل را بیاموزید.

هدف سئو چیست؟

هر کسب و کاری یک هدف بازاریابی خاص را دنبال می‌کند اما در اصل همه به دنبال افزایش درآمد هستند. در حقیقت هدف اصلی سئو هم افزایش درآمد است. در آموزش سئو شما یاد می گیرید که چگونه با تکنیک هایی سئو سایت را بهبود ببخشید تا درآمدها افزایش یابند. بهبود بخشیدن سایت به کمک سئو این امکان را فراهم می‌کند که در نتایج serp گوگل جایگاه بالاتری کسب کنید و با کسب ترافیک بیشتر درآمد خود را افزایش دهید. برای استعلام قیمت سئو سایت، می‌توانید با شرکت سئو ایران تماس حاصل فرمایید.

قبل از اینکه فقط به افزایش درآمد فکر کنید لازم است تا به این درک برسید که موتورهای جستجو عملکردشان چگونه است. گوگل و همه ی موتورهای جستجو دارای ربات یا عنکبوت هایی هستند که برای رتبه بندی سایت‌ها را می خزند. زمانی که شما چیزی را در گوگل سرچ می‌کنید موتورهای جستجو فهرستی مرتبط را به شما پیشنهاد می‌دهند. تمامی موارد زیر، شامل خدمات سئو هستند.

استراتژی انتخاب کلمات کلیدی

ابتدا باید بدانید که می‌خواهید با چه کلماتی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. اگر به خوبی در مورد کلمات کلیدی مناسب خود تحقیق کنید و کلماتی را انتخاب کنید که در حوزه کاری شما توسط کاربران دائما جستجو می‌شوند، می‌توانید مخاطب بیشتری را به سایت خود جذب کنید. به‌طور کلی می‌توان گفت کلمات کلیدی دو نوع هستند. کلمات کلیدی طولانی یا دم بلند که شامل ۳ یا ۴ حرف هستند و کلمات دم کوتاه یا مختصر که دارای 2 حرف هستند. کلمات کلیدی دم بلند می‌توانند صفحات شما را بهینه تر کنند. همچنین رسیدن آن‌ها به صفحه اول گوگل آسان‌تر است.

کلمات کلیدی بخش بسیار مهمی در سئو هستند زیرا آن‌ها در URL ها و توضیحات متا قرار داده می‌شوند. پس استراتژی شناخت کلمات کلیدی مناسب بسیار مهم است. در آموزش سئو با تکنیک هایی آشنا خواهید شد که می‌توانید به کمک آن‌ها کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب کنید.

آموزش سئو ایران

تفاوت سئو داخلی و سئو خارجی

در دوره آموزش سئو در سئو ایران به درک خوبی از سئو داخلی و سئو خارجی خواهید رسید. سئو داخلی شامل تمامی مواردی است در سایت برای بهینه‌سازی انجام می دهید. سئو خارجی هم شامل لینک های معتبری است از سایت‌های دیگر که به سایت شما داده می‌شود. سئو داخلی شامل انتخاب تایتل مناسب، بهینه‌سازی متای توضیحات، لینک سازی داخلی و... است.

بهره‌گیری از UI و UX

به‌طور کلی باید گفت هدف اصلی موتورهای جستجو کسب رضایت افراد و بازدیدکنندگان است. پس UX نقش بسیار مهمی در سئو دارد. برخی الگوریتم های گوگل مانند رنک برین به خوبی رفتار کاربران را تجزیه و تحلیل می‌کند تا رضایت آن‌ها را از سایت‌ها اندازه گیری کنند. به‌علاوه ظاهری زیبا برای جذب مخاطب و UI جذاب بسیار در سئو تأثیرگذار است. افرادی که نمی دانند UX و UI چیست، در دوره آموزشی سئو ایران به خوبی با آن آشنا خواهند شد تا به کمک آن بتوانند رتبه سایت خود را ارتقا دهند.

تولید محتوای سئو شده

محتوایی که برای سایت خود تولید می‌کنید در حقیقت راه اصلی برای جذب مشتری و موتورهای جستجو هستند. اگر از تکنیک های سئو کلاه سفید استفاده می‌کنید با تولید محتوای با کیفیت می‌توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید. موتورهای جستجو سایت‌هایی را که محتواهای کپی منتشر می‌کنند را جریمه می‌کنند. محتواهای طولانی بیشتر مورد توجه موتورهای جستجو قرار می‌گیرند زیرا این محتواها می‌توانند به خوبی سبب شوند تا جستجوگران به خواسته خود برسند. در آموزش سئو، شما تکنیک های تولید محتوا را فرا می گیرید تا به رعایت آن نکات بتوانید محتواهای باکیفیت تولید کنید.

آموزش سئو

آموزش لینک سازی اصولی

فاکتورهای بسیار زیادی هستند که گوگل در رتبه بندی خود آن‌ها را در نظر می‌گیرد اما لینک سازی جزو فاکتورهای بسیار مهم گوگل هستند. لینک ها به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا متوجه شوند که سایت شما چقدر مفید و مورد اطمینان است. موتورهای جستجو در مورد لینک ها بسیار حساس هستند و اگر از تکنیک سئو کلاه سیاه در لینک سازی استفاده کنید حتما توسط گوگل جریمه می شوید. دوره آموزش سئو شما را متوجه می‌سازد که چه زمانی باید شروع به لینک سازی کنید و از چه استراتژی هایی باید برای لینک سازی استفاده کنید.

سخن پایانی

آموزش و یادگیری هر چیزی به زمان، منبع و تجربه نیاز دارد. دوره‌های آموزش سئو توسط سایت‌ها و شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود اما دوره‌های آموزشی سئو در سئو ایران راهی مطمئن برای ورود به این حوزه است. سابقه این شرکت در زمینه سئو و رضایت مشتریان سبب شده تا سئو ایران به شرکتی معتبر در زمینه سئو سایت مبدل شود. اگر قصد یادگیری سئو را دارید می‌توانید به سایت شرکت سئو ایران مراجعه کنید.

سوالات متداول

  • چگونه می توانم خودم سئو را یاد بگیرم؟برای اینکه خودتان سئو را دون شرکت در هیچ دوره ای بگیرید باید به سایت‌هایی مانند سئو ایران مراجعه کنید و آموزش های رایگان آن‌ها را دنبال کنید.
  • آیا یادگیر سئو سخت است؟یادگیری سئو کار دشواری نیست و تنها باید به همراه منبع مناسب زمانی را صرف یادگیری کنید و بعد از آن شروع به آزمون و خطا کنید.
  • آیا سئو می‌تواند شغل خوب و آینده داری باشد؟بله سئو در رده بندی شغل های پردرآمد سال ۲۰۲۱ قرار گرفته است و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی جزو شغل های آینده دار محسوب می‌شود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات