همکاری جدید تلویزیون‌های ایکس ویژن و فیلیمو

پنج‌شنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها با ورود تلویزیون‌های هوشمند به خانه‌ها، مردم نسبت به گذشته دسترسی راحت‌تری به سرگرمی‌های مختلف دارند.
تبلیغات

تماشای فیلم و سریال یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌ها است و از زمان شیوع ویروس کرونا و کم شدن سرگرمی‌های بیرون از خانه، طرفداران بیشتری هم پیدا کرده است. تلویزیون‌های هوشمند ایکس‌ویژن با نصب پیش‌فرض اپلیکشن‌های پرکاربرد، کار را برای مخاطبان خود بسیار راحت‌تر و لذت بخش تر کرده است. اما حالا ایکس ویژن یک پیشنهاد جذاب برای علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال دارد.

در تازه‌ترین همکاری ایکس‌ویژن و فیلیمو، خریداران تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن، یک سال اشتراک رایگان فیلیمو دریافت خواهند کرد. فیلیمو بزرگ‌ترین و به‌روزترین پلتفرم ویدئو درخواستی (VOD) ایران است و با داشتن بیش از 55 هزار عنوان فیلم، سریال و انیمشن ایرانی و خارجی که از طریق وب‌سایت، اپلیکشن اندروید و IOS، اندروید TV و اندروید باکس در دسترس مخاطبان است.

ایکس ویژن

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن مجهز به سیستم‌عامل اندروید علاوه‌بر ارائه محیطی جذاب و کاربرپسند با نصب پیش‌فرض اپلیکیشن فیلیمو ، دسترسی به دنیایی از فیلم و سریال را به‌راحتی فراهم کرده است. این تلویزیون‌ها با وضوح تصویر 4K ULTRA HD و FULL HD و برخورداری از پنل IPS ، کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد و کاربران می‌توانند از تماشای به‌روزترین فیلم‌ها و سریال ها با کیفیت بالا لذت ببرند. دسترسی به آرشیوی کامل از سریال های جدید و به روز ایرانی مثل جزیره و نیسان آبی تا فیلم و سریال‌های جدید خارجی مثل سریال بازی مرکب و خانه کاغذی همگی در پلتفرم فیلیمو قابل تماشا هستند.

در این جشنواره از ۲۵ آذر تا ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۰، با خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن و نصب آن، کارت اشتراک یک ساله رایگان فیلیمو دریافت خواهید کرد. فقط توجه داشته باشید تلویزیون حتما باید توسط کارشناسان مجاز خدمات پس از فروش مادیران نصب شود. پس از نصب دستگاه یک پیامک حاوی کد اشتراک به کاربر ارسال می‌گردد و با ورود به اپلیکشین فیلیمو یا با مراجعه به سایت ایکس ویژن می‌توانید کد اشتراک فیلیمو را فعال کرده است و از تماشای دنیایی از فیلم و سریال لذت ببرید. اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند دارید این فرصت استثنائی را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات