صرافی ارزیف، ایمنی بالا درکنار متنوع‌ترین کوین‌های بازار

چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
یافتن صرافی برای خریدوفروش و معامله ارزهای دیجیتال، این روزها آن‌چنان کار سختی نیست؛ اما انتخاب صرافی ایمن، با امکانات خاص، متفاوت و جذاب برای معامله رمزارزها در دنیای کریپتوکارنسی راهکار متفاوتی دارد.
تبلیغات

صرافی ارزیف یکی از صرافی‌های نسبتا جدید و معتبر در حوزه رمزارزهای فارسی است که شما می‌توانید با واریز ریال، به‌راحتی اقدام ارزهای دیجیتال مد‌نظر خود را خریدوفروش کنید. بیاید تا باهم نگاهی به صرافی ارزیف و ویژگی‌های آن بیندازیم.

معرفی اجمالی ارزیف

تیم ارزیف با بهره‌گیری از تیمی قدرتمند در‌زمینه ارزهای دیجیتال، تولید محتوا، بازاریابی و فروش در‌کنار متخصصان دنیای فناوری بلاکچین سعی کرده است تا با درنظر‌گرفتن ویژگی‌های خاص و جدید، امکان خریدوفروش و مبادله ارزهای دیجیتال در بستری نوین را با تأمین امنیت کامل برای کاربران در بین بهترین صرافی‌های ایرانی فراهم سازد. دارایی تمامی کاربران ارزیف با امنیتی مثال‌زدنی در کیف‌پول‌های سخت‌افزاری با جدیدترین روش‌های دنیا نگه‌داری می‌شود.

ثبت‌نام در اپلیکیشن ارزیف

ثبت‌نام اولیه در ارزیف بسیار ساده است و شما می‌توانید تنها با یک شماره‌تلفن که در‌اختیار خودتان است، پس از نصب نرم‌افزار ثبت‌نام کنید. برای شروع معاملات خود در این پلتفرم، باید پروفایل کاربری‌تان را تکمیل و ویرایش کنید. ثبت اطلاعاتی چون شماره‌کارت و کدملی و ایمیل، از اولین نیازهای تکمیل پروفایل برای شروع کار است. اگر بخواهید در ارزیف حجم معاملات خود را بالاتر ببرید و به‌صورت حرفه‌ای فعالیت داشته باشید، نیاز است تا احراز هویت خودتان را تکمیل کنید.

سطوح کاربری

پس از ثبت‌نام در ارزیف، هر کاربر سطح مشخصی دارد و برای ارتقا به سطح بالاتر، نیازمند تکمیل مشخصات و احراز هویت است.

سطح کاربری مسی

در این سطح، شما ثبت‌نام اولیه می‌شوید و قادر به ورود به اپلیکیشن ارزیف و سایت هستید. در این سطح کاربری، تنها می‌توانید برخی از امکانات اپلیکیشن را مشاهده کنید. واریز و برداشت، کیف‌پول‌ها و بخش معاملات در این سطح در‌دسترس نیست.

سطح کاربری برنزی

پس از ویرایش و تکمیل پروفایل و ثبت اطلاعات اولیه نظیر نام و نام‌خانوادگی، کدملی، ایمیل و اطلاعات حساب، سطح کاربری شما از مسی به برنزی ارتقا می‌یابد و می‌توانید معاملات خود را در سطح محدودی آغاز کنید. در این سطح، می‌توانید هفتگی مبلغ ۱ میلیون تومان واریز ریالی داشته باشید؛ البته فروش و واریز کوین در این سطح محدودیتی ندارد. همچنین، برداشت روزانه ۵۰ میلیون تومان (مجموع ریال و کوین) نیز در این سطح امکان‌پذیر است.

سطح کاربری نقره‌ای

اگر می‌خواهید بدون محدودیت واریز ریالی داشته باشید و با خیالی راحت معامله کنید، در بخش ویرایش پروفایل باید اطلاعات کامل‌تری نظیر آدرس، تلفن و... را وارد و تصویری از خود و کارت ملی‌تان را نیز برای احراز هویت در اپلیکیشن بارگذاری کنید. پس از تأیید، شما می‌توانید روزانه تا ۱۰۰ میلیون تومان (از دو کارت شتابی) واریز ریالی داشته باشید و تا ۲۰۰ میلیون تومان نیز برداشت ریالی و کوین انجام دهید.

سطح کاربری طلایی

این سطح مخصوصا کاربران فعال و ویژه است و معمولا پس از یک ماه فعالیت مستمر و رسیدن رقم معاملات به ۵۰۰ میلیون تومان فعال می‌شود. البته کاربران برای فعالیت به‌عنوان کاربر طلایی، باید به‌صورت حضوری قوانین و مقررات و شروط مشخص‌شده را امضا کنند.

ارزیف

چرا ارزیف خاص است؟

وجود برخی ویژگی‌های خاص سبب شده است تا ارزیف را به‌عنوان پلتفرم معاملاتی خاص و متفاوت بشناسید. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری متفاوت و بسیار گویا که سبب سادگی کارکردن در ارزیف برای همه افراد می‌شود.
  • امنیت بالا و نگه‌داری رمزارزها در کیف‌پول‌های سخت‌افزاری با ایمنی بسیار بالا
  • بهره‌مندی از اپلیکیشنی بسیار پیشرفته برای گوشی‌های اندرویدی
  • استفاده از نسخه وب با طراحی مدرن برای گوشی‌های iOS
  • دارشتن پرتفو لحظه‌ای دقیق برای همه کوین‌ها
  • شروع سرمایه‌گذاری تنها با واریز مبلغ ۱۰۰ هزار تومان
  • بهره‌گیری از توکن‌های ارزان‌قیمت و البته معتبر بازار (براساس رنکینگ کوین مارکت کپ)
  • بهره‌گیری از نمودارها و اندیکاتورهای معتبر Trading view برای تحلیل کاربران
  • درج رمزارزهای معتبر بازار (بیت کوین، تتر، اتریوم، ریپل، کاردانو و...)
  • داشتن بیش از ۴۰ ارز دیجیتال برای معامله
  • سیستم درآمدزایی به‌صورت دائمی با معرفی دوستان خود
  • کیف‌پول‌های اختصاصی کاربران برای هر کوین و توکن
  • ورود با اثرانگشت و ایمنی بالا
ارزیف

برای عضویت رایگان در ارزیف به‌راحتی می‌توانید ازطریق فروشگاه‌های نرم‌افزاری همچون گوگل پلی یا مایکت اپلیکیشن آن را نصب کنید یا از سایت ارزیف ثبت‌نام خودتان را انجام دهید و وارد دنیای متفاوت و خاص ارزیف شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات