دیتاسنترهای معتبر برای سرور اختصاصی ایران نوین هاست

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
همان‌طور که مطلع هستید هر اطلاعاتی که در بستر وب مشاهده می‌کنید در فضایی ذخیره و نگه‌داری می‌شود که سرور نام دارد. درواقع سرورها میزبان اطلاعاتی هستند که بر بستر وب به شما نمایش داده می‌شود.
تبلیغات

سرورهای نوین هاست در دو دسته سرور اختصاصی و سرور مجازی قرار خواهند گرفت؛ اگر بخواهیم تعریف کلی از سرور اختصاصی ارائه کنیم می‌توان به این اشاره کرد که سرور اختصاصی ابر کامپیوترهایی هستند که همانند سیستم‌های رایج خانگی میزان مشخصی از منابع ( رم، پردازنده، هارد و …) به آن‌ها تخصیص داده شده است. تفاوت عمده سرور اختصاصی با سایر کامپیوترهای در دسترس، در این است که به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته بدون هیچگونه محدودیت زمانی همواره به اطلاعات خود دسترسی خواهید داشت.

این سرورها به سهولت می‎توانند حجم بالایی از اطلاعات را پشتیبانی کنند و کلیه این منابع ( و به‌خصوص پهنای باند) در این سرورها به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید با خیالی آسوده به مدیریت اطلاعات سرور اختصاصی خود اقدام بپردازید.

امروزه با گسترش روز افزون فعالیت‌های تحت وب، کاربران بسیاری به منظور مدیریت محتواهای گوناگون و ارائه آن‌ها به کاربران خود، استفاده از سرور اختصاصی را بهترین گزینه یافتند.

با خرید سرور اختصاصی شما هیچگونه محدودیتی در راه اندازی، نصب یا گسترش نرم افزارها و اپلیکیشن های متنوع خود، مدیریت داده‌های موجود روی سرور، مشاهده و رفع اختلالات احتمالی و …. نخواهید داشت؛ به‌علاوه با امکان دسترسی های گوناگون که سرور اختصاصی در اختیار شما قرارخواهد داد می‌توانید به سهولت و در کمترین زمان تغییرات بسیاری جهت افزایش بهره وری و مدیریت منابع سرور، یا افزایش امنیت اطلاعات موجود بر سرور اختصاصی خود اعمال کنید.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد محتواهایی که بر بستر وب ارائه می‌گردند روی سرور نگه‌داری و ذخیره خواهند شد، همچنین سرورها نیز در فضایی نگه‌داری می‌شوند که به آن دیتاسنتر اطلاق می‌گردد. این فضاها دارای سیستم‌های امنیتی پیشرفته، سیستم تهویه، اطفاء حریق و سیستم توزیع برق است که بتوانند در شرایط ایده‌آل از سرورها و اطلاعات شما نگه‌داری کنند.

بی شک دیتاسنترها از لحاظ کیفیت در ارائه سرویس و آپ تایمی با یکدیگر متفاوت خواهند بود و این امر حاکی از آن است که باید بیشترین دقت را در انتخاب دیتاسنتر موردنظر خود به خرج دهید.

شرکت‌های برتر ارائه دهنده سرور اختصاصی در ایران

اگر بخواهیم در خصوص هر دیتاسنتر به اختصار توضیحی ارائه نماییم می‌توان گفت که:

دیتاسنتر تبیان

در سال ۱۳۸۸ زیر نظر مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان راه اندازی گردید دیتاسنتر تبیان از دو روت زیرساخت و فیزیک نظری استفاده می‌کند، دیتاسنتر تبیان در شهر تهران خیابان نادری قرار دارد و از لحاظ کیفیت و آپ تایم بین دیتاسنتر های ایران می‌توان گفت بی‌رقیب است.

دیتا سنتر ملی آسیاتک

در تراز ۲۸۴+ مساحتی به بزرگی بیش از ۹۰۰ مترمربع در برج میلاد تهران در ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۶ افتتاح شد. استفاده از بروز ترین زیر ساخت ها ی دنیا امنیت داده و امنیت فیزیکی تجهیزات و همچنین تأمین برق مورد نیاز دیتاسنتر های آسیاتک از ۲ بستر زیر ساخت شهری ، ۴مسیر اضطراری و ۲ مسیر تغذیه باتری است

دیتاسنتر صفر و یک

از سال ۱۳۷۷ هم‌زمان با گسترش شبکه اینترنت در ایران فعالیت خود را آغاز کرد

از طریق فیبر نوری به مرکز اینترنت ایران و مخابرات ایران و خطوط وایرلس پایدار با شرکت ارتباطات زیر ساخت با ظرفیت ۱۰ گیگ متصل است که این الگوی شبکه باعث به وجود آمدن پایداری بی‌نظیر در ارائه سرویس‌های دیتاسنتر این شرکت گردیده است.

شرکت طرح و توسعه تلفن ایران

به عنوان هسته اولیه تشکیل شرکت ارتباطات زیرساخت کنونی در تیر ماه ۱۳۶۸ تأسیس شد. با گذشت حدود ده سال فعالیت در عرصه مخابرات و ارتباطات در بهمن ۱۳۷۸ نام شرکت از طرح و توسعه تلفن ایران به طرح و توسعه شبکه‌های مخابراتی تغییر یافت.

سرور اختصاصی ایران نوین هاست

نوین هاست با ارائه سرویس از دیتا سنترهای معتبری همچون برج میلاد، تبیان، زیرساخت و صفر و یک سرویس ارائه می‌دهند. همچنین نوین هاست با ارائه سرور اختصاصی ایران از دیتاسنتر های معتبر همواره در تلاش بوده تا با ارائه سرور با آپ تایم بالا، سرعت و کیفیت را برای شما به ارمغان آورد. سرورهای اختصاصی نوین هاست از برند معتبر HP، از نسل G8 ،G7 و G9 و رم هایی از نوع DDR3 و DDR4 ارائه شده تا اطمینان شما از خرید سرویس به روز و همراهی با تیم حرفه ای را جلب کنید.

نوین هاست همواره در تلاش بوده که با ارائه سرویس در کمترین زمان ممکن و همچنین همراهی شما در طول مدت اعتبار سرور با شما در تجربه خریدی با کیفیت و اطمینان خاطر از همراهی تیم حرفه ای سهیم باشد. برای پیشبرد سریع‌تر کسب‌و‌کار خود و برخورداری از یک فضای ابری پرسرعت و ایمین تنها کافی است وارد لینک https://www.novinhost.org/dedicated-server/ شده و شروع کنید، ما نیز همچون گذشته در کنار شما هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات