دانش دیجیتال مارکتینگ بیار؛ جایزه ببر

یک‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
۳۰ آذر شب یلدا است؛ یک شب مهم و طولانی در فرهنگ ایرانی. به همین مناسبت «صبا ویژن» در نظر دارد به شما یک هدیه یلدایی بدهد.
تبلیغات

داستان این هدیه این است که شما در یک بازی دانش دیجیتال مارکتینگ خود رو می‌سنجید و به انارهای قرمز، سبز و آبی صبا ایده می‌رسید.

در این مسابقه شما می‌توانید هر با سه کار را انتخاب کنید و به سوالات ان پاسخ دهید. با سه پاسخ درست یک انار قرمز، دو پاسخ درست یک انار سبز و با یک پاسخ درست یک انار آبی می‌گیرید و در قرعه‌کشی جوایز هر دسته از انارها شرکت داده می‌شوید.

اما این انارها هر کدام چه جوایزی دارند.

جوایز انار قرمز: 50 میلیون تومان ( شارژ اکانت تبلیغات در آپارات)، 20 میلیون تومان ( شارژ شارژ اکانت تبلیغات در آپارات)، 660 هزار تومان (اکانت یک ساله فیلیمو)

جوایز انار سبز: 330 هزار تومان( اکانت 6 ماه فیلیمو)، 198 هزار تومان( اکانت 3 ماه فیلیمو)، 79 هزار تومان(اکانت 6 ماه فیلیمو مدرسه)

جوایز انار آبی: 330 هزار تومان(اکانت 6 ماه فیلیمو)، 198 هزار تومان(اکانت 3 ماه فیلیمو)، 79 هزار تومان(اکانت 6 ماه فیلیمو مدرسه)

اگر می‌‎خواهید بدانید چه جوایز دیگری زیر این انارها پنهان شده‌اند، می‌توانید به سایت و صفحه اینستاگرام صباایده مراجعه کنید.

این بازی از 27 آذر آغاز و در اولین روز دی ماه به پایان می‌رسد. این بازی فرصت خوبی است تا هم دانش دیجیتال مارکتینگ خود را امتحان کنید و هم ببیند که چقدر شانس دارید.

پس فرصت بازی کردن را از دست ندهید و برای رسیدن به جوایز خاص صبا ایده، دانش دیجیتال مارکتینگ خود را افزایش دهید.

با ورود به لینک زیر بازی کنید

https://campaign.sabavision.com/yaldavision

یلداویژن | کمپین شب یلدای صباویژن

یلداویژن کمپین صباویژن به مناسبت شب یلدا است. با شرکت در مسابقه‌ی یلداویژن دانش دیجیتال مارکتینگتون رو بسنجین و برنده‌ی جایزه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات