با گیفت کارت کریپتو بیت پین، سرمایه‌ای ارزشمند هدیه دهید

شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گیفت کارت کریپتو بیت پین (کارت هدیه ارز دیجیتال)، محصول جدید صرافی ارز دیجیتال بیت پین برای استفاده علاقه‌مندان بازار ارزهای دیجیتال، رونمایی شد.
تبلیغات

هدیه‌دادن به نزدیکان و عزیزان، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای ممکن در دنیاست. چه بهتر که این هدیه ویژه مطابق تکنولوژی روز، ارزشمند و خرید آسانی داشته باشد. همه‌ی ما عاشق هدیه‌گرفتن و هدیه‌دادن هستیم؛ اما مشکل‌ترین قسمت هدیه‌دادن، نگرانی بابت انتخاب بهترین هدیه است. شاید بهترین راه برای غافلگیرکردنشان، این باشد که انتخاب کادو و چیزی که دوست دارند، برعهده‌ی خودشان بگذاریم.

دراین‌بین، کاربران علاقه‌مند به بازار ارزهای دیجیتال به‌دنبال راه‌هایی برای تشویق دیگران به حضور در بازار کریپتو و استفاده بیشتر از ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره هستند. یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین آن‌ها هدیه‌دادن ارز دیجیتال ازطریق کارت هدیه ارز دیجیتال است که به‌تازگی این سرویس راه‌اندازی و به خدمات ویژه بیت پین اضافه شده است.

روش ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال بیت پین

همان‌طورکه از نامش پیدا است، گیفت کارت کریپتویی بیت پین یک کارت هدیه با قابلیت شخصی‌سازی از هر نوع و مقدار ارز دیجیتال با طرح ظاهری است که دوست دارید. برای ساخت و ارسال کارت هدیه ارز دیجیتال بیت پین، کافی است عضو صرافی بیت پین باشید و وارد صفحه ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال گیفت کارت کریپتویی شوید و کارت اختصاصی با تصاویر خوش‌رنگ و درج متن را انتخاب کنید و بسازید.

گیفت کارت کریپتو

پس از ساخت این کارت هدیه، می‌توانید لینک یا کد مربوط به آن را با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید تا بدون هیچ کارمزدی بتوانند با کارت هدیه، موجودی کیف پول اخصاصی بیت پین خود را افزایش دهند و به خریدوفروش در بازار ارزهای دیجیتال بپردازند.

مزایای ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال

  • سهولت و سرعت در ساخت گیفت کارت کریپتویی
  • انتخاب آسان هدیه برمبنای بودجه شخص اهداکننده
  • تهیه هدیه‌ای باارزش در کمترین زمان و بدون نگرانی از سلیقه افراد
  • تنوع در انتخاب و طراحی آن
  • جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی در تهیه هدیه
  • امکان دریافت کارت در سراسر جهان

با کمک محصول جدید بیت پین به آدرس Bitpin.ir، با خیالی آسوده می‌توانید به دیگران هدیه بدهید. چه چیزی بهتر از اینکه به‌جای خرید وسایل و کادوهایی که اطرافیانمان به آن نیاز ندارند یا در اولویتشان نیست، امکان انتخاب هدیه را به خودشان واگذار کنیم؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات