ورود گوشی‌های هایسنس به ایران با تسک‌ میران

شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تسک میران نمایندگی گوشی‌‌های هوشمند که پیش از این با واردات محصولات هوشمند اصل و ارائه‌ گارانتی معتبر انواع برندها، توانسته است تجربه‌ خریدی امن و آسوده را برای کاربران ایرانی فراهم کند.
تبلیغات

از نیمه‌ دوم سال ۱۴۰۰، شرکت معتبر تسک میران در جهت کسب رضایت بیشتر مشتریان برآمده و با عرضه ی گوشی ‌های هوشمند هایسنس (Hisense) در بازارِ تلفن همراه ایران، گام هایی را در جهت چند برند شدن شرکت تسک میران بر می دارد.

هدف تسک میران از عرضه‌ گوشی برندهای مختلف چیست؟

هدف شرکت تسک میران از چنین اقدامی، ارائه محصولات متنوع انواع برندها و بهترین خدمات پس از فروش به کاربران است.

در حال حاضر این شرکت به عنوان نمایندگی معتبر گوشی ‌های هوشمند، توانسته با ارائه گارانتی ای معتبر و کارا، انواع گوشی های هوشمند را با قیمتی مناسب ارائه کند.

بنابراین؛ خرید گوشی‌ با گارانتی تسک میران می‌تواند تضمینی بر اصالت کالا، قیمت ‌های به روز و مقرون‌به‌صرفه، تعمیر و تعویض مطمئن قطعات اصل و غیره باشد.

اطلاعات کامل خانواده بزرگ تسک میران

نمایندگان تسک میران در راستای خدمت ‌رسانی به کاربران در سی نقطه از‌ ایران مشغول به فعالیت هستند.

تسک میران بعد از وارد کردن انواع گوشی های هایسنس به چرخه‌ فروش خود، دانش و اطلاعات فروشندگان تمامی شعب نمایندگی و خدمات پس از فروش شرکت را به‌روزرسانی نمود تا همیشه پاسخگوی نیاز های مشتریان باشند.

پاسخگویی خانواده بزرگ تسک میران به همین‌جا ختم نمی‌شود، بلکه اپراتورهای تسک میران در سایت و مرکز تماس نیز با تسلط کامل بر اطلاعات مرتبط با انواع مدل گوشی های عرضه شده این شرکت، در خدمت مشتریان خواهند بود.

تسک میران

مزایای خرید گوشی هایسنس از تسک میران

  • قیمت پائین

بی‌شک یکی از گزینه‌های مهم در خرید گوشی هوشمند، قیمت آن است. کاربرانی که قصد خرید گوشی هوشمند را دارند، نباید فراموش کنند که کیفیت بالا در برخی گوشی های موجود در بازار، هزینه سنگینی را برای آنان به همراه خواهد داشت. اما گوشی های هوشمند هایسنس، درکنار ارائه امکانات متنوع، هزینه کمتری را نیز به همراه خواهند داشت.

  • صفحه ‌نمایش فوق‌العاده

همان‌طور که می دانید، هایسنس با تولید تلویزیون ‌ها و مانیتورهای سه‌بعدی تاکنون به عنوان یکی از قطب ‌های سازنده‌ تلویزیون در جهان شناخته شده است، بنابراین استفاده‌ این برند از صفحه ‌نمایش‌های با کیفیت در انواع گوشی های هایسنس دور از ذهن نیست. کیفیت صفحه‌نمایش‌ها در گوشی‌ های جدید هایسنس که توسط تسک میران به بازار موبایل ایران وارد شده، کاملاً مشهود است.

  • کاربرد آسان

اگرچه سیستم عامل اندروید بر گوشی ‌های هایسنس نصب شده، اما پس از گذشت دو دهه از ساخت گوشی توسط این کمپانی، محصولات هایسنس از رابط کاربری مخصوصی استفاده نمی‌نمایند. نداشتن رابط کاربری موجب آسان شدن کار برای مصرف‌کنندگان می‌گردد. پس هر فردی (از کوچکترها و محصل ها گرفته تا بزرگتر های مثل پدر بزرگ ها و مادر بزرگها) می‌تواند به‌راحتی و بدون پیچیدگی از این گوشی ‌های هوشمند استفاده کند.

سیستم عامل نصب شده بر گوشی ‌های هایسنس، اندروید است، اما در بخش رابط کاربری، گوشی های هایسنس پس از گذشت دو دهه از ساخت آن‌ها، از رابط کاربری مخصوصی استفاده نمی‌نمایند. نداشتن رابط کاربری موجب آسان‌تر شدن کار برای مصرف‌کننده‌ عادی می‌گردد. پس هر فردی، از کودک تا پیر می‌تواند به‌راحتی و بدون پیچیدگی از این گوشی ‌های هوشمند استفاده کند.

  • تصمیم‎‌گیری راحت

شاید تنوع محدود محصولات هایسنس در نگاه نخست ویژگی مثبتی در نظر گرفته نشود، اما با توجه به این که تنوع محصولات، عموما انتخاب را برای کاربران سخت می‌کند، هایسنس هر ساله با ارائه‌ تعداد کمی مدل گوشی هوشمند جدید، تصمیم‌گیری را برای کاربران ساده تر کرده و قدرت انتخاب آن‌ها را بهبود می بخشد.

تسک میران
  • گارانتی معتبر تسک میران

تسک میران نام شناخته شده‌ای در فروش گوشی‌ های هوشمند و با کیفیت عالی است که به ارائه‌ خدمات پس از فروش بالا به کاربران می پردازد. پیش از این تسک میران با عرضه‌ محصولات هوشمند همراه با گارانتی معتبر ، رضایت هرچه بیشتر مشتریان را جلب کرده بود. اکنون نیز شرکت تسک میران با معرفی گوشی‌های هوشمند هایسنس، علاوه بر فروش گوشی موبایل با قیمت مناسب، تضمینی بر کیفیت بالای خدمات پس از فروش را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

رونمایی از گوشی ‌های جدید هایسنس در بازار ایران توسط تسک میران

گوشی‌های وارد شده توسط نمایندگی تسک میران، از جدیدترین گوشی‌های هایسنس هستند. این گوشی‌ها عبارت‌اند از گوشی هایسنس ای 30 لایت(Hisense E30 Lite) ، گوشی هایسنس ای 50 (Hisense E50 Lite)، تلفن هوشمند هایسنس ای 50 لایت (Hisense E50 Lite) و پرچم‌دار گوشی‌های سال 2021 با نام هایسنس اچ 50 لایت(Hisense H50 Lite) .

اعتمادسازی در خرید گوشی‌های هایسنس با گارانتی تسک میران

در راستای شعار هایسنس «تصویر دوباره‌ زندگی» و نیز تجربه خریدی مطمئن و آسوده که تسک ‌میران از آغاز فعالیت خود، محصولات هوشمند را با گارانتی معتبر ارائه می‌کند، می‌توان نتیجه گرفت ورود گوشی‌های هوشمند هایسنس به ایران با خدمات پس از فروش مطلوب همراه خواهد بود تا بار دیگر به «همراهی با اطمینان» تسک میران جامه‌ عمل بپوشاند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات