آیرومارت؛ بستر خرید آگاهانه و قیمت روز آهن‌آلات

پنج‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 11 دقیقه
بازار آهن و معاملات آن، از گذشته تاکنون دستخوش تغییرات بسیاری شده است که منفعت بسیاری را برای فروشندگان و خریداران این محصولات داشته است.
تبلیغات

ورود معاملات آهن به فضای اینترنت با صرف کمترین هزینه و زمان، استعلام قیمت آهن و خرید آنلاین را برای متقاضیان آهن‌آلات به همراه داشته است. از سوی دیگر، به فروشندگان نیز فرصت به نمایش گذاشتن محصولاتشان را می‌دهد.

یکی از تأثیرات مثبت اینترنتی شدن معاملات بازار آهن، مربوط به قیمت‌دهی آنلاین می‌شود که فضایی به‌شدت رقابتی را در این بازار رقم زده است. در این فضای رقابتی، تأمین‌کنندگان مقاطع فولادی و استیل همواره در راستای فراهم کردن بهترین امکانات و تسهیلات برای مشتریان خود هستند. در ادامه این مطلب، قصد داریم تا به معرفی یکی از تأمین‌کنندگان معتبر آهن‌آلات در بازار، خدمات و امکانات آن بپردازیم.

معرفی بازرگانی فولاد آیرومارت

آیرومارت، کنسرسیومی از سه شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا، عمران صنعت بیشاپور و بحر استیل است که مجموعه‌ای خصوصی در حوزه بازرگانی فولاد، محسوب می‌شود. این مجموعه با پشتوانه بیش از ۳۵ سال تجربه مدیران خود در بازار داخلی و خارجی فولاد، در راستای دستیابی به سهولت، اطمینان و خرید آگاهانه در بازار آهن ایران، قدم برمی‌دارد.

آیرومارت؛ عرضه‌کننده انواع مقاطع فولادی و استیل

از برتری‌های یک فروشنده معتبر آهن‌آلات، این است که بتواند سبدی متنوع از کالاها را در سایز، برند، استاندارد، جنس و... فراهم کند. آیرومارت، یکی از تأمین‌کنندگان معتبر محصولات آهنی در بازار ایران محسوب می‌شود که می‌تواند پاسخگوی نیازهای مشتریان و صنعتگران، در طیف گسترده‌ای از محصولات باشد. برخی از محصولات قابل ارائه توسط بازرگانی فولاد آیرومارت شامل موارد زیر می‌شود:

  • میلگرد ساده، آجدار و کلاف
  • تیرآهن معمولی، تیرآهن بال پهن یا هاش
  • انواع پروفیل ساختمانی و صنعتی، پروفیل z، مبلی و لوله داربستی
  • انواع ورق فولادی گرم (ورق سیاه st37، ورق سیاه صنعتی، ضد سایش، آجدار، اسیدشویی، ورق st52 ،A516 و A283)
  • انواع ورق سرد (ورق روغنی، گالوانیزه، ورق رنگی، عرشه فولادی گالوانیزه، ورق قلع اندود و ورق آلوزینک)
  • نبشی، ناودانی و سپری (پروفیل T)
  • انواع لوله و اتصالات
  • محصولات استیل (ورق استیل صنعتی و دکوراتیو (مات، براق و خشدار)، ورق استیل میرور، پروفیل استیل صنعتی و دکوراتیو، لوله استیل صنایع غذایی، میلگرد، نبشی و ناودانی استیل)
  • انواع کالاهای نفت و گاز و پتروشیمی

ویژگی‌های فروشنده معتبر آهن‌آلات

ممکن است مواقع بسیاری با عبارت فروشنده معتبر، برخورد داشته باشید. اما واقعا یک فروشنده معتبر چه ویژگی‌هایی دارد و چرا به او این لقب را می‌دهند؟ تعریف فروشنده معتبر در هر بازاری ممکن است متفاوت باشد. در اینجا سعی داریم تا درباره مشخصات یک فروشنده معتبر آهن‌آلات بپردازیم.

از مهم‌ترین مواردی که معتبر بودن یک مجموعه را نشان می‌دهد، اعتبار مدیر آن است. درواقع، اگر مدیر مجموعه فرد خوشنام و قابل اعتمادی در بازار باشد، تا حد زیادی اعتبار مجموعه را تضمین می‌کند. اما این تنها عامل نیست و بسیاری عوامل دیگر، مانند داشتن پشتیبانی قوی، ارائه خدمات پیش و پس از فروش، ارائه محصولات با کیفیت بالا، قیمت‌دهی مناسب، تحویل و ارسال به موقع بار، ارائه سرتیفیکیت معتبر، فراهم کردن امکان بازرسی بار برای مشتری و بسیاری موارد دیگر، می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که شما کالای خود را از یک فروشنده معتبر خریداری کرده‌اید.

بازرگانی آیرومارت، با تکیه بر پیشینه بیش از ۳۵ سال حضور درخشان مدیران خود در بازار آهن، از تأمین‌کنندگان معتبر مقاطع فولادی و استیل ایران محسوب می‌شود. علاوه‌براین، سابقه ارائه بهترین خدمات، محصولات و پشتیبانی توسط این مجموعه، روز‌به‌روز بر اعتبار آن می‌افزاید. از سوی دیگر، در آیرومارت، کارشناسان فروش محصولات فولادی در قالب گروه‌هایی مجزا، به‌طور تخصصی روی هر یک از محصولات کار می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تا برای دریافت مشاوره فنی، با یک فرد متخصص مواجه باشید که پاسخگوی تخصصی‌ترین سوالات شما بوده و بهترین راهنمایی را ارائه می‌کند.

برای خرید آهن چه راه‌هایی پیش روی شما است؟

تأمین‌کنندگان مقاطع فولادی و استیل در داخل کشور، در راستای سهولت هرچه بیشتر فرایند خرید، برای مشتریان خود روش‌های مختلفی را ارائه داده‌اند. بازرگانی فولاد آیرومارت نیز از این قاعده مستثنی نیست. خرید آهن‌آلات از آیرومارت، از سه راه حضوری، تلفنی و آنلاین امکان‌پذیر است. درادامه درباره هریک از این روش‌ها صحبت خواهیم کرد.

خرید حضوری از آیرومارت

خرید حضوری هرچند اگر هزینه‌های رفت‌و‌آمد را در پی دارد، از مزایایی چون تعامل مشتری و خریدار و شناخت بیشتر طرفین معامله برخوردار است. درواقع می‌توان گفت اقدامی بزرگ در راستای جلب اعتماد دو طرف معامله محسوب می‌شود. برای خرید حضوری از آیرومارت، فقط کافی است به محل دفتر به نشانی تهران، نلسون ماندلا، تابان غربی، پلاک ۳۶ مراجعه کنید. آیرومارت، همواره پذیرای حضور شما خواهند بود.

خرید تلفنی آهن‌آلات

در مواقعی که امکان حضور در محل بنگاه‌های فروش را ندارید، یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای خرید آهن، تماس تلفنی است. برای ارتباط با کارشناسان فروش مقاطع فولادی آیرومارت، تنها کافی است با شماره ۴۵۳۰۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

خرید آنلاین آهن

ورود خرید و فروش‌های بازار آهن به فضای اینترنت، قدمی بزرگ در راستای خرید آگاهانه و آسان مشتریان بوده است. در سال‌های نه‌چندان دور، شما برای کسب کوچک‌ترین اطلاعاتی چون راهنمای خرید، استعلام قیمت روز مقاطع و بسیاری موارد دیگر مجبور بودید تا به بازار رفته و از فروشندگان پرس‌وجو کنید.

امروزه در فضای وب، بستری فراهم شده تا شما بتوانید با کمترین زحمتی و تنها با یک جستجوی ساده، به تمامی این اطلاعات، دسترسی داشته باشید. حتی امکان خرید و ثبت سفارش اینترنتی نیز وجود دارد. وب‌سایت آیرومارت، تمامی امکاناتی که باید برای انجام خرید اینترنتی آهن‌آلات داشته باشید را دراختیارتان قرار می‌دهد. در نشانی اینترنتی www.iromart.com، سبد کالایی ارائه شده آیرومارت را مشاهده کنید.

خرید تیرآهن و میلگرد به قیمت بورس

بسیاری از فعالان حوزه ساخت‌و‌ساز برای انجام خرید در تناژ بالا همواره به‌دنبال یافتن منبعی هستند که نرخ کمتری از بازار آزاد را به آن‌ها ارائه کند. بهترین منبع برای این صنایع، بورس کالا است. خرید محصولات آهنی از بورس کالا برای همه امکان‌پذیر نیست و محدودیت‌هایی وجود دارد؛ اما اگر از قیمت روز میلگرد و تیرآهن در بازار و نوسانات آن‌ها، اطلاع داشته باشید، حتما فکر خرید از بورس کالا، از ذهنتان گذر خواهد کرد.

مهم‌ترین عاملی که خرید از بورس کالا را محدود می‌کند، داشتن کد بورسی است؛ اما این تنها مشکل نیست و مسائل دیگری نیز وجود دارد. مثلا خرید و فروش میلگرد از بورس به‌صورت سبدی انجام می‌شود. به‌عبارت‌دیگر شما حق انتخاب زیادی در سایز و برند میلگرد ندارید و باید به سایزهای موجود در هر سبدی که کارخانه ارائه می‌دهد، اکتفا کنید. طرح خرید میلگرد و تیرآهن بورسی آیرومارت این امکان را به متقاضیان کالاهای بورسی می‌دهد که بتوانند بدون کوچک‌ترین مشکلی خریدی مقرون‌به‌صرفه داشته باشند. یعنی تناژهای بالایی از میلگرد و تیرآهن را در قیمتی پایین‌تر از بازار آزاد، بخرند.

تجربه خرید امن و اعتباری آهن الات

انجام معاملات مطمئن و بدون ریسک مقاطع فولادی، همواره از دغدغه‌های خریداران و فروشندگان در این بازار است. برای این موضوع، تمهیداتی چون اعتبار اسنادی، توسط بانک ایجاد شده که ریسک معاملات را به کمترین مقدار می‌رساند. اعتبار اسنادی درواقع تعهدی است که بانک به خریدار و فروشنده می‌دهد. در این اسناد، بانک متعهد می‌شود که بر تمامی زوایای معامله، نظارت داشته باشد.

خرید با اعتبار اسنادی، خرید ال سی نیز نام دارد. طرح خرید اعتباری بازرگانی فولاد آیرومارت، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا خرید خود را انجام داده و با فاصله چند ماهه و حتی یک ساله، مبلغ مورد نظر پرداخت شود. در این بین، طرفین معامله تنها با بانک در ارتباط خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح، می‌توانید از طریق شماره تلفن ۴۵۳۰۶-۰۲۱ با کارشناسان آیرومارت تماس بگیرید.

آیرومارت؛ مرجعی معتبر برای قیمت‌دهی آهن‌آلات در بازار

نوسانات و تغییرات لحظه‌ای قیمت آهن‌آلات در بازار ایران ایجاب می‌کند که صنایع وابسته، به‌دنبال منبعی معتبر برای استعلام روزانه قیمت این محصولات باشند. این نوسانات اغلب ناشی تغییرات نرخ دلار در کشور است که بیشترین تأثیر را بر بازار استیل دارد. به‌عنوان مثال، ممکن است از سال پیش تاکنون، قیمت ورق استیل به‌عنوان یک کالای وارداتی، افت‌و‌خیزهای زیادی را در بازار تجربه کرده باشد.

پیش از آنکه ارائه قیمت‌ها به‌صورت آنلاین رواج یابد، باید برای دریافت قیمت‌ها، با صاحبان کالا تماس گرفته می‌شد یا نیاز به حضور فیزیکی بود؛ اما امروزه، با پیشرفت تکنولوژی و فراهم آمدن بستر آنلاین برای این کار، تأثیر قابل‌توجهی بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه داشته است. علاوه‌براین، ارائه قیمت‌ها به‌صورت آنلاین در شفاف‌سازی بازار مقاطع فولادی، کوتاه شدن دست سودجویان و دلالان و خرید آگاهانه متقاضیان این بازار، نقش مهمی ایفا می‌کند.

با وجود تمام مزایایی که برای استعلام قیمت آنلاین برشمردیم، باید در نظر داشته باشید که منبعی معتبر را برای این کار برگزینید. آیرومارت با حذف واسطه‌ها، همواره سعی بر ارائه بهترین قیمت‌های مقاطع فولادی داشته است. این قیمت‌ها هر روز در وب‌سایت و تلگرام آیرومارت، به‌روز‌رسانی شده و در‌دسترس همگان قرار می‌گیرد.

آیرومارت

با وبلاگ آیرومارت همواره به‌روز باشید

وب‌سایت آیرومارت به‌روزترین اطلاعات مهندسی در حوزه فولاد و متالورژی را علاقه‌مندان به این حوزه‌ها قرار می‌دهد. فرقی نمی‌کند که شما فروشنده باشید و به‌دنبال اطلاعات به‌روز درباره بازار آهن یا دانشجو و در پی اطلاعات فنی و مهندسی و حتی دانش پایه در زمینه علم مواد و متالورژی. پیشنهاد می‌کنیم به وبلاگ آیرومارت مراجعه کنید تا به دریایی بی‌کران از اطلاعات موردنیازتان دست پیدا کنید.

یکی از برتری‌های وبلاگ آیرومارت درمقایسه‌با بسیاری از سایت‌‎ها، دسته‌بندی واضح و کاربرپسند آن است. شما به هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشید، می‌توانید به دسته‌بندی مربوط به آن مراجعه کرده و به‌ترتیب به‌روزرسانی آن‌ها را ببینید. در معرفی بخش‌های مختلف وبلاگ آیرومارت، با ما همراه باشید.

مقالات

در بخش مقالات بلاگ آیرومارت، شما با دنیایی از دانستنی‌های حوزه مواد و متالورژی روبه‌رو می‌شوید. تمامی این مقالات توسط تیم تولید محتوای آیرومارت نوشته شده‌اند که همگی افرادی تحصیل‌کرده در رشته مهندسی مواد از برترین دانشگاه‌های کشور هستند. این مطالب همواره مطابق با دانش روز دنیا به‌روزرسانی می‌شوند.

جدول وزنی

بخش جداول وزنی همان‌طورکه از نام آن پیدا است، شامل جدول وزنی تمامی مقاطع فولادی و استیل، مطابق با استانداردهای بین‌المللی می‌شود. متداول‌ترین استاندارد برای سنجش وزن مقاطع در ایران، استاندارد اشتال است. جداولی که در این بخش از بلاگ آیرومارت قرار گرفته‌اند، نیز براساس استاندارد اشتال تدوین شده‌اند.

علاوه‌بر جدول اشتال مقاطع فولادی و استیل، در مقالات این بخش جدول وزن مقاطع براساس تولیدکنندگان آن‌ها در ایران نیز قرار داده شده‌اند؛ چراکه ممکن است محصولات کارخانه‌های مختلف وزن متفاوتی از یکدیگر و همچنین از استاندارد اشتال داشته باشند. تلاش شده است تا جدول وزن مقاطع براساس برند تولیدکننده آن‌ها نیز گردآوری شده و در‌دسترس شما قرار گیرد.

اخبار روز

در این قسمت، شما به خبرهای روز حوزه فولاد در دنیا و ایران دسترسی خواهید داشت.

تحلیل بازار

بخش تحلیل بازار درواقع شامل ویدئوهای تحلیل هر هفته بازار آهن و فولاد ایران می‌شود. این بخش به‌منظور افزایش آگاهی خریداران محصولات آهنی برای اطلاع از اوضاع بازار و یافتن بهترین زمان برای خرید است. مشاهده این ویدئوها به شما کمک می‌کند که مانند تحلیلگر بازار فولاد به تغییرات قیمت‌ها نگاه کنید و بتوانید نوسانات این بازار را به‌خوبی پیش‌بینی کنید.

اطلس فولادی

همه افرادی که در زمینه خرید‌و‌فروش محصولات فولادی و استیل فعالیت می‌کنند، باید اطلاعات کافی درباره تولیدکنندگان این محصولات در سراسر کشور داشته باشند. این اطلاعات شما را به خریدار و فروشنده حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد. در بخش اطلس فولادی، تیم تولید محتوای آیرومارت اطلاعات ارزنده‌ای درباره برترین تولیدکنندگان تمام مقاطع فولادی مانند تیرآهن، میلگرد، لوله، پروفیل، ورق و... در استان‌های مختلف کشور، انواع محصولات تولیدی و تناژ تولید هرکدام، گردآوری کرده‌اند.

ازآنجاکه هزینه حمل از دغدغه‌های اصلی خریداران مقاطع فولادی در کشور محسوب می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه این مقالات، کارخانه‌های تولیدکننده محصول موردنظرتان را بشناسید و خریدی مقرون‌به‌صرفه برای خود رقم بزنید. البته باید بگوییم که تشخیص میزان کیفیت کالای هر تولیدکننده نیازمند تجربه در بازار است. در این مورد نیز، می‌توانید از تجربه و دانش کارشناسان آیرومارت بهره ببرید. برای دریافت مشاوره پیش از خرید، فقط کافی است با شماره ۴۵۳۰۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

ویدئوها

این بخش شامل ویدئوهای آموزشی می‌شود که آموزش ساخت قطعات و مقاطع فولادی، آزمون‌های غیرمخرب و مخرب، ویدئو راهنمای خرید مقاطع فولادی و بسیاری موارد دیگر را دربرمی‌گیرد.

فعالیت آیرومارت در شبکه‌های اجتماعی

فعالیت‌های بازرگانی آیرومارت در فضای آنلاین محدود به وب‌سایت نمی‌شود و شما می‌توانید به‌روزترین اطلاعات بازار مقاطع فولادی، علم مواد و متالورژی را در شبکه‌های اجتماعی این مجموعه دریافت کنید. اینستاگرام آیرومارت به نشانی @iromartco، حاوی ویدئوهای جذاب آموزشی و دانستنی‌های دنیای آهن و فولاد، تحلیل هفتگی و روزانه بازار آهن و محتواهای جذاب دیگر است.

در کانال تلگرام آیرومارت (@iromart) نیز، به قیمت‌های روز انواع مقاطع فولادی، کالاهای عرضه‌شده در بورس و محتواهای آموزشی کاربردی در حوزه مهندسی مواد دسترسی خواهید داشت. لینکدین یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی است که آیرومارت فعالیت گسترده‌ای در آن دارد. در لینکدین آیرومارت، به‌روزترین مطالب علمی و تخصصی در زمینه متالورژی قرار می‌گیرد. به علاقه‌مندان این حوزه به‌شدت پیشنهاد می‌شود که محتوای ارزشمند صفحه لینکدین آیرومارت را از دست ندهند.

انبار تأمین‌کننده آهن؛ نمادی از اعتبار آن

داشتن انبار و ارائه خدمات انبارداری نمادی از اعتبار هر بازرگانی فولاد محسوب می‌شود. بازرگانی فولاد آیرومارت به‌عنوان یکی از فروشندگان معتبر این بازار، دارای انباری به مساحت ۱۰ هزار متر مربع است که بهترین خدمات انبارداری را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انبار آیرومات که با نام انبار پیشرو نیز شناخته می‌شود، دارای سوله‌هایی مسقف و مناسب برای نگه‌داری آهن‌آلات است. خریداران می‌توانند تا هر زمانی که مایل باشند، بار خود را در انبار پیشرو نگه‌داری کنند. از سوی دیگر، انبارداری به مشتریان این امکان را می‌دهد تا برای بازرسی و کنترل کیفیت، به محل انبار مراجعه کنند و از صحت بار خود اطمینان یابند.

مراکز معتبر خرید آهن چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

هر تأمین‌کننده معتبر باید علاوه‌بر تأمین سبد متنوعی از محصولات در سایز، برند و ویژگی‌های مختلف، باید بتواند خدمات مربوط به آن را نیز ارائه کند. برخی خدماتی که آیرومارت در راستای راحتی مشتریان خود ارائه می‌دهد، شامل موارد زیر می‌شود:

  • تأمین آهن‌آلات از کارخانه‌های معتبر سراسر کشور به‌صورت مستقیم
  • انبارداری
  • خرید ضایعات و مازاد کالاهای فلزی
  • تولید و فروش پالت
  • خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل سفارش مشتری
  • صادرات و واردات انواع محصولات فلزی
  • ارائه مشاوره فنی و مهندسی به صنایع فولادی در تأمین و بهینه‌سازی مصرف مواد اولیه
  • مشاوره فنی خرید، متره و برآورد مصالح فولادی در پروژه‌های عمرانی
  • ارائه خدمات معاملات آنلاین به‌همراه پنل اختصاصی سفارش
  • مشارکت و همراهی با پیمانکاران برای شرکت در مناقصات
  • دریافت سفارشات اختصاصی مشتری

مشاوره پیش از خرید؛ لازمه خرید مطمئن آهن‌آلات

در هر بازاری که بخواهید خریدی انجام دهید، باید اطلاعات کافی درباره اوضاع بازار، محصولات و برندها، منابع تأمین‌کننده و... داشته باشید. گرچه در رابطه با هرکدام از این موارد به‌راحتی می‌توانید در اینترنت بخوانید، در‌نهایت، این تجربه افراد فعال در بازار است که راهگشای مسیر خرید شما به‌سمت خریدی مطمئن خواهد بود؛ چراکه شما ممکن است اطلاعات کافی در رابطه با محصولی که می‌خواهید بخرید، داشته باشید. بااین‌حال، این کافی نیست و شما به راهنمایی دلسوز که به زیرو بم بازار آشنا باشد، نیاز دارید تا شما را راهنمایی کند.

دریافت این مشاوره‌های فنی گاهی اوقات می‌تواند برای شما هزینه‌های اضافی را نیز به‌همراه داشته باشد؛ اما شما می‌توانید بهترین مشاوره‌های فنی و تخصصی را بدون پرداخت کمترین هزینه‌ای از کارشناسان آیرومارت دریافت کنید. کارشناسان مجموعه که در قالب چندین گروه به‌طور تخصصی روی مقاطع فولادی و استیل کار می‌کنند، بهترین راهنمای شما در تمامی مراحل خرید خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۳۰۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات