کیف پول ایرانی بایننس کوین

پنج‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
با کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال «کیف پول من» با رتبه یک برای تمامی ارزهای با قابلیت خرید و فروش بیش از ۱۰۰۰ رمز ارز آشنا شوید.
تبلیغات

این روزها ارزهای دیجیتال به عنوان قابل اعتمادترین عامل سرمایه‌گذاری شناخته میشوند و همه جا صحبت از خرید ارزهای دیجیتال است. این گونه که سرمایه‌گذاران بازار ارز پیش بینی کردهاند در آیندهای نه چندان دور پولهای کاغذی جای خود را به پولهای مجازی یا ارزهای دیجیتال میدهند. از آنجا که این روزها مردم به فکر سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده خود هستند و داراییهای فیزیکی خود را در خطر تأثیر تحریمها میبینند، در تلاشند با خرید ارز دیجیتال از داراییهای خود محافظت کنند. حتما تاکنون راجع به خرید بایننس کوین یا کیف پول بایننس کوین چیزهایی شنیدهاید. این ارز دیجیتال به قدری معروف است که حتی اگر در بازار ارز دخالتی نداشته باشید هم چند باری نام آن به گوشتان خورده است. حتما میدانید که برای خرید بایننس کوین باید کیف پول بایننس کوین را تهیه کنید.

بایننس کوین چیست؟

قبل از این که راجع به چگونگی خرید بایننس کوین یا نحوه تهیه کیف پول بایننس کوین و لزوم داشتن آن صحبت کنیم، لازم است با این ارز دیجیتال آشنا شوید. این روزها مردم با ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین آشنایی بیشتری دارند چون بیت کوین نسبت به بایننس کوین قدمت بیشتری دارد اما جالب است بدانید اعتبار بایننس کوین که به اعتبار صرافی آن حاصل شده بسیار بیشتر از سایر ارزهای دیجیتالی است. اما سؤال اینجا است که بایننس کوین چگونه ایجاد شده و چه ارزش و اهمیتی در بازار کریپتوکارنسی دارد. بایننس کوین با نام اختصاری BNB توکنی است که در پلتفرم بایننس استفاده میشود. میتوان گفت این توکن مانند دلار امریکا یا بیت کوین شناخته و استفاده میشود و میتوان آن را در بازار آزاد معامله کرد. این رمز ارز ارزش بسیار زیادی دارد چون موارد استفاده از آن ارزشمند میباشد.

این ارز دیجیتال با عرضه اولین سکه lco و با استفاده از شبکه اتریوم و بلاک چین توسط صرافی بایننس ساخته و در سال 2017 منتشر شده است. بنابراین این رمز ارز نیز پیرو قوانین وضع شده برای بلاک چین اتریوم است. صرافی کریپتو بایننس به عنوان بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی امنیت و سرعت پردازش بسیار بالایی دارد. حال ایجاد این ارز دیجیتالی توسط بایننس جایگاه این صرافی را در فضای ارزهای دیجیتال فراختر ساخته است‌. از همان ابتدا نیز صرافی بایننس با هدف جذب سرمایه برای توسعه و گسترش صرافی این رمز ارز را ایجاد کرد. به این ترتیب میتوان گفت بایننس کوین رمز ارز اختصاصی صرافی بایننس است که روی زنجیره بلاک چین بایننس ایجاد شده است. خرید بایننس کوین به عنوان ارز جدید در شبکه بلاک چین با خرید سایر ارزها متفاوت است.

وقتی راجع به معامله رمز ارزها صحبت به میان میآید، صرافیهای کریپتوکارنسی اهمیت ویژهای مییابند چون تمام صرافیهای موجود قطعا قابل اعتماد نیستند. درحالی‌که خرید بایننس کوین در صرافی بایننس انجام شده و توسط آن پذیرش میگردد. جالب است بدانید ارز بایننس در برابر شرایط خارجی و سایر متغیرها کمتر تأثیر میپذیرد و بیشتر تحت تأثیر شرایط داخلی بایننس قرار دارد‌. این رمز ارز ابتدا برای پرداخت کارمزد در صرافی آن مورد استفاده قرار میگرفت و کاربرانی که کیف پول بایننس کوین را داشتند در معاملات بایننس کارمزد کمتری پرداخت میکردند‌. بهتر است چنین بگوییم که BNB ابتدا تحت عنوان توکن روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شد اما سپس این ارز به بلاک چین صرافی آن منتقل شد. هم اکنون نیز خرید بایننس کوین به عنوان ارزشمندترین رمز ارز در بین کاربران انجام میشود.

کیف پول

کیف پول بایننس کوین، خرید بایننس کوین

حال که با این رمز ارز آشنا شدید بهتر است راجع به اصل موضوع صحبت کنیم. شما میتوانید در بازار آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال، خرید بایننس کوین را انجام دهید. برای خرید این ارز دیجیتال با ارزش باید یک حساب کاربری ایجاد و بعد از احراز هویت حساب خود را شارژ کنید. بعد از این که حساب کاربری خود را شارژ کردید، میتوانید به خرید و فروش ارز بایننس بپردازید.‌ ضما با ایجاد حساب کاربری، دیگر برای واریز دارایی دیجیتال خود در کیف پول بایننس کوین کارمزدی پرداخت نمیکنید. البته اگر معاملهای انجام دهید براساس حجم آن، بایننس از شما کارمزد دریافت میکند. در کل شما میتوانید با کارمزد بسیار کم خرید و فروش بایننس کوین را در نوبیتکس، بازار آنلاین خرید و فروش ارز انجام دهید.

شما میتوانید برای سرمایه‌گذاری در آینده دور یا نزدیک، ارز بایننس را خریداری کنید. نکته اینجا است که چه لزومی در تهیه کیف پول بایننس وجود دارد. همان‌طور که شما پولهای کاغذی یا فیزیکی خود را در کیف پولتان نگه‌داری میکنید تا از گم شدن و سرقت در امان بماند، در خرید ارز دیجیتال نیز باید بستری به عنوان کیف پول شخصی تهیه کرده و ارزهای خود را در آن نگه‌داری کنید. امروزه برای تمام ارزهای دیجیتال کیف پول مخصوص وجود دارد و بایننس کوین از این قاعده مستثنی نیست. همان‌طور که گفتیم در آیندهای نه چندان دور دیگر خبری از اسکناسهای کاغذی نخواهد بود و ارزهای دیجیتال به عنوان ابزار معامله مورد استفاده قرار میگیرند. شما میتوانید ارزهای خود را در صرافیها نگه‌داری کنید. با وجود این که این امکان فراهم است اما به هیچ وجه به صلاح سرمایه‌گذاران نیست.

ممکن است صرافیها توسط هکرها ربوده شوند، در این صورت صرافی هیچ مسئولیتی در قبال داراییهای ارزی شما نخواهد داشت. گذشته از هر اتفاق ممکنی، نمیتوان به تمام صرافیها و سایتها اعتماد کرد. این در حالی است که نگه‌داری این رمز ارز در کیف پول بایننس کوین حتی برای چندین سال مطمئن خواهد بود. بنابراین بهتر است بلافاصله بعد از خرید بایننس کوین آن را در کیف پول خود ذخیره کنید. به این نکته مهم توجه کنید، نوبیتکس بستر معتبری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و مبادله آنها با یکدیگر است. اگر هدف شما از خرید ارز BNB یک سرمایه‌گذاری موفق است، باید چرخه بازار را در نظر بگیرید و تنها به اندازهای که توان دارید در این بستر سرمایه‌گذاری کنید.

کیف پول من

حال وقت آن رسیده است که با کیف پول من آشنا شوید. ارزهای دیجیتالی ارزهای بین‌المللی و جهانی هستند و ایرانیان نیز در این سرمایه‌گذاری سهیمند. بسیاری از کاربران ایرانی با تبدیل یک رمز ارز به تومان در لحظه مشکل دارند. قطعا کسانی که به خرید ارزهای دیجیتال میپردازند، با نیت سرمایه‌گذاری و سوددهی این کار را انجام میدهند. بنابراین این افراد ترجیح میدهند زمانی که ارز آنها به سود دهی رسید، آن را در لحظه به فروش برسانند. در واقع سرمایه‌گذاران بازار ارز به دنبال آنند که سود خود را از این بازار برداشت کنند. این در حالی است که تمام کیف پولهای سطح دنیا این امکان را فراهم نمیکنند و افراد نمیتوانند ارز خود را به فروش برسانند. کیف پول من یک سامانه و سیستم بسیار دقیق است که این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم ساخته است.

کاربران میتوانند در این سامانه با خیال آسوده و اطمینان کامل ارز بایننس کوین خود را نگه‌داری کرده و به ریال یا تومان تبدیل کنند. کیف پول من به پشتوانه پیشرفتهترین سیستم امنیتی بستری امن برای نگه‌داری ارزهای دیجیتال در ایران است. داراییهای ارزی افراد در این سامانه تحت هیچ شرایطی از بین نمیبرد. شما میتوانید در این سیستم قدرتمند برنامه‌ریزی شده ارز بایننس کوین خود را با کمترین تعرفه به سایر ارزها تبدیل کنید، بدون این که نیاز باشد رمز ارز را به صرافی آن منتقل سازید. در معرفی سامانه کیف پول من میتوان گفت اولین سامانه پیشگام کشور در عرصه نگه‌داری ارزهای دیجیتال است. کیف پول من براساس استانداردهای نوین ساخته شده و افراد حقیقی و حقوقی میتوانند از سرویس کیف پول بایننس کوین آن استفاده کنند.

قابلیتهای سامانه کیف پول من

سرویس کیف پول من به عنوان بهترین کیف پول ایرانی بایننس کوین دارای ویژگیهای برتر بسیار زیادی از جمله: امکان نگه‌داری تمام رمز ارزها، ضمانت نگه‌داری، پشتیبانی بیست و چهار ساعته، انتقال سریع، قابلیت دسترسی هوشمند و همیشگی به ارز، تعرفه رایگان جهت نگه‌داری رمز ارز، امکان افزایش ارز دلار و ریالی، قابلیت فروش ارز دیجیتال، عدم تأثیر تحریم روی ارزش ارز، حفظ حریم خصوصی کاربران و غیره میباشد. شما میتوانید از تمام ویژگیهای کیف پول من استفاده کنید. جالب است بدانید در استفاده از کیف پول من هیچ محدودیت سنی تعریف نشده است. علاوه بر آن چند کاربر از یک خانواده میتوانند به صورت اختصاصی کیف پول بایننس کوین خود را داشته باشند.

معرفی مجموعه کیف پول

چگونه در کیف پول من ارز بایننس کوین را ذخیره کنیم؟

شما میتوانید در سامانه ایرانی کیف پول عضو شده و بایننس کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در آن ذخیره کنید. ضمن این که میتوانید ارزهای دیجیتال را با کمترین کارمزد در این سامانه امن ذخیره کنید. تعرفه نگه‌داری، انتقال و دریافت ارز در این کیف پول صفر میباشد. خرید بایننس کوین و فروش آن و همین طور فروش و خرید تتر و سایر ارزها و مبادله ارز به ارز در این سیستم با کمترین تعرفه ممکن انجام میشود. این کیف پول رسمی ایرانی از تمام ارزهای دیجیتال به‌خصوص ارز بایننس پشتیبانی میکند. بنابراین شما میتوانید با خرید این ارز پرطرفدار و ذخیره‌سازی آن در کیف پول بایننس کوین سامانه کیف پول من یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده خود رقم بزنید. لینک زیر آدرس اینترنتی این سامانه رسمی است.

https://kifpool.me/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات