خرید سرور استوک با پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته رایگان

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سرور به کامپیوترهایی با پایداری و منابع بالا می‌گویند که بتوان از آن‌ها به‌عنوان سیستم سرویس‌دهنده استفاده کرد.
تبلیغات

هر کامپیوتر خانگی که سیستم‌های دیگر به آن متصل هستند و خدمات دریافت می‌کنند، سرور استوک به‌شمار می‌آید. در‌حقیقت، تنها تفاوت آن با سایر کامپیوتر‌های خانگی امکان اتصال آن به شبکه و ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به سایر سیستم‌ها است. این کار به‌کمک برنامه‌ها و تنظیماتی که روی آن پیاده شده‌اند، امکان‌پذیر می‌شود.

هوشمندنت به کمک شما آماده است تا بهترین سرور استوک و کارکرده موجود و باکیفیت ضمانت‌شده را بخرید. در این مقاله، به شما نحوه خرید سرور با‌کیفیت را معرفی می‌کنیم که فروشنده آن در زمینه IT پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان نرم‌افزار و سخت‌افزار می‌دهد.

سرور استوک چیست؟

سرور استوک یا سرور دست دوم به سرور استوکی گفته می‌شود که به هر دلیلی یا بدون هیچ دلیلی به‌وسیله خریدار قبلی فروخته شده و به‌صورت جزئی کار کرده است. البته باید گفت به‌دلیل استقبال زیاد از این محصول، فروشندگان سودجو سرور‌های دیتاسنتری (سرورهایی که استفاده زیاد و غیر‌معقول داشته) را می‌فروشند. این سرورها در مجموعه هوشمندنت به نام سرور گرید B نام‌گذاری شده‌اند. از این سرور‌ها بیشترِ فروشگاها برای فروش استقبال می‌کنند؛ زیرا قیمت کمتری از سرور استوک گرید A(سرور کم کارکرد) دارند و اختلاف قیمتشان به چندین‌میلیون تومان می‌رسد.

هوشمندنت

سرورها مهم‌ترین تجهیزات زیرساختی هر شبکه‌ای به‌حساب می‌آیند و لازم است که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشند. درصورتی‌که فرد یا مجموعه‌ای قادر به خرید سرورهای نو و گران‌قیمت نباشد، می‌تواند از سرورهای استوک استفاده کنند که مزایای زیادی نیز دارند. به‌دلیل نوسانات شدید قیمت ارز و افزایش قیمت قطعات نو، می‌توان از سرور استوک استفاده کرد که ازلحاظ اقتصادی بسیار به‌صرفه است. همچنین، می‌توان با بودجه حتی کم، سرور دست دوم با کانفیگ مناسب خرید.

راهنمایی خرید سرور استوک (هر آنچه برای خرید سرور استوک باید بدانید)

  • ابتدا لازم است که هدف از خرید سرور و نوع کسب‌و‌کار مشخص شود و میزان کارایی که از آن انتظار می‌رود، تعیین شود. همچنین، قطعات سرور متناسب با کسب‌و‌کار و میزان فعالیت‌های کلاینت‌های شبکه مشخص شود (مشاوره رایگان با تیم فروش ۲۴ ساعته هوشمندنت)
  • توجه به Raid Server: باید توجه کنید که نسبت به ‌هاردهایتان از چه نوع raid استفاده می‌کنید. باتری raid یا همان باتری کش باید کاملا سالم باشد.
  • توجه به گرید سرور استوک: در‌صورتی‌‌که می‌خواهید خودتان سرور را استفاده کنید، باید توجه کنید که حتما سرور شما بسیار کم استفاده شده و حتما گرید A باشد.
  • برند و شرکت سازنده سرور باید از اعتبار و شهرت کافی برخوردار باشد و محصولاتش ازنظر کیفیت و کارایی و طول عمر تأیید شده باشند.
  • توجه به هارد‌ها و نوع هارد بسته به استفاده شما
  • توجه به بایوس سرور (تاریخ آخرین به‌روز‌رسانی سرور)
  • توجه به ILO سرور و تست سلامت آن: تمام عملکرد درست سرور‌های HP روی ILO است؛ پس دقت زیادی کنید .
  • توجه به پشتیبانی فروشگاه: یکی از مهم‌ترین نکات این است از فروشگاهی این محصول را تهیه کنید که پشتیبانی خوبی در رابطه با نرم‌افزار و سخت‌افزار به شما ارائه دهد. هوشمندنت با پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان به‌کمک شما آمده که علاوه‌بر مشاوره رایگان خرید، پشتیبانی کاملا رایگان در هر زمینه از IT چه در زمینه امنیت، چه اکتیو، چه VOIP و هر مباحث شبکه به شما ارائه دهد.
  • شناخت سرورهای استوک روشی بسیار مهم است.
  • خرید سرور ‌های کارکرده: به‌دلیل استقبال زیاد از این محصول فروشندگان سود‌جو به فروش سرورهای دیتاسنتری پرداخته‌اند. هوشمندنت با پشتیبانی ۲۴ ساعته از محصولات IT خود تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.
  • داشتن گارانتی معتبر یا ضمانت‌نامه کتبی
  • بررسی قسمت‌های مختلف سرور مانند پاور، خنک‌کننده، ذخیره‌ساز و اطمینان از سلامت آن‌ها: در مجموعه هوشمندنت تمام تست‌ها پیش چشم مشتری انجام می‌شود.

شرکت‌های تولیدکننده سرور

شرکت‌های HPE-IBM-DELL-SISCO-SUPERMICRO سرور سخت‌افزاری تولید می‌کنند.

دلیل انتخاب سرور HP چیست؟

۱. برند HP بسیار فراگیر است.

۲. در بیشتر سازمان‌ها از سرور HP استفاده می‌کنند.

۳. قیمت مناسب نسبت به کیفیت بالا (برند‌هایی مثل IBM بسیار گران هستند)

هوشمندنت

بهتر است از فروشگاه‌هایی تجهیزات کامپیوتری خود را تهیه کنید که همیشه در‌کنار شما هستند. با هوشمندنت می‌توانید بهترین باشید. ما تمام تلاش خود را برای افزایش کیفیت کار همکاران IT خواهیم کرد. برای استعلام آنلاین تقریبی از انواع سرور استوک، می‌توانید از سایت hstock نیز دیدن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات