معامله کم ریسک ارز دیجیتال در اکس نوین

یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
به دلیل تخصصی بودن بازار ارزهای دیجیتال، معامله در آن با ریسک همراه است؛ با اکس نوین می‌توانید این ریسک را کمتر کنید.
تبلیغات

اگر به دنبال یک صرافی مطمئن و معتبر برای خرید ارز دیجیتال یا نگه‌داری آن می گردید، اکس نوین در کنار شما است. با استفاده از خدمات اکس نوین می‌توانید مراحل ترقی را در بازار ارزهای دیجیتال طی کنید و از یک تریدر مبتدی به معامله گری حرفه ای تبدیل شوید. اکس نوین یک صرافی معمولی نیست؛ با فعالیت در این پلتفرم می‌توانید روش‌های معامله را یاد بگیرید و زودتر از دیگران به موفقیت برسید. این موضوع به دلیل وجود مشاوران و کارشناسان متخصصی است که 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما و برطرف کردن مشکلاتتان هستند.

خرید و فروش ارز دیجیتال در اکس نوین به صورت خودکار انجام می‌شود تا احتمال هرگونه خطا به حداقل برسد. شما می‌توانید بیش از 40 رمز ارز را در بستری کاملا ایمن و سریع معامله کنید و نگران به خطر افتادن ایمنی دارایی دیجیتال خود نباشید. همچنین با دعوت دوستانتان برای استفاده از خدمات اکس نوین پاداش می گیرید. با اکس نوین امکان برداشت وجه به تومان و واریز آنی آن به هر حساب دلخواه وجود دارد؛ پس هر زمان نیاز به پول داشتید از موجودی حساب دیجیتال خود برداشت کنید.

منظور از ریسک در دنیای دیجیتال چیست؟

بسیاری از تریدرهای تازه کار زمانی که برای دفعات اول اقدام به خرید بیت کوین، اتریوم، تتر یا ارزهای دیجیتال دیگر می‌کنند درکی از مفهوم واقعی ریسک ندارند. ریسک در بازارهای مالی و اقتصادی به معنای از دست دادن همه یا بخشی از سرمایه است که با استفاده از هوش مالی و به کار گیری روش‌های مطمئن می‌توان آن را کم کرد. به‌علاوه مقدار ریسک تا حد زیادی به سود موردنظر وابسته است؛ پس هرچه انتظار سود بیشتری داشته باشید باید ریسک بالاتری را تحمل کنید.

اکس نوین

روش معاملات ارز دیجیتال، کم ریسک و به صرفه

قبل از اینکه روش‌های معاملات کم ریسک ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم ذکر این نکته ضروری است شناسایی روش‌های کم ریسک در هر بازاری از اصلی‌ترین کارهایی است که یک تریدر باید انجام دهد. در ادامه تعدادی از این روش‌ها را معرفی می‌کنیم تا ساده و کم دردسر به سوددهی برسید.

  • از قدم های کوچک شروع کنید

نیازی نیست همان ابتدا لقمه بزرگ تر از دهانتان بردارید؛ اگر قصد خرید و فروش بیت کوین یا اتریوم و ارزهای دیجیتال گران‌قیمت را دارید، بهتر است ابتدا به سراغ ارزهای ارزان‌تر بروید. انتظار نداشته باشید که زمانی که وارد بازار معاملات دیجیتال می شوید مثل یک تریدر حرفه ای سود کنید؛ به یاد داشته باشید که سود بیشتر ریسک بیشتری نیاز دارد و شما به عنوان یک تریدر تازه کار یا متوسط نمی توانید چنین ریسکی را بپذیرید.

  • با برنامه پیش بروید

هیچ‌گاه در بازارهای مالی بی گدار به آب نزنید؛ روش‌های معامله ارزهای دیجیتال را بشناسید و براساس آن برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت خود را تهیه کنید. نکته مهمی که باید در تعیین استراتژی معامله خود در نظر بگیرید این است که بدانید قرار است از چه جایی شروع کنید و به کجا برسید. نوع روش تحلیلی شما یا کارهایی که در طول معامله انجام می دهید مهم نیست و حتی نیازی نیست که آن‌ها را دقیقا مشخص کنید؛ اما باید مبدا و مقصد خود را بشناسید. در ادامه براساس تجربه متوجه می شوید که کدام روش خوب و کدام یک بد است.

  • باور کنید که بازار معاملات همیشه ریسک دارد

حتی اگر حرفه ای ترین تریدر در بازار خرید و فروش ارز دیجیتال باشید، همواره راهی برای ضرر کردن و شکست خوردن وجود دارد. شما باید در هر شرایطی برای ریسک آماده باشید؛ به‌خصوص که بازار ارزهای دیجیتال به‌شدت در نوسان است و یک اتفاق ساده سیاسی می‌تواند روی آن تأثیر بگذارد. حتما قبل از انتخاب شیوه معامله میزان ریسک آن را هم بررسی کنید تا با دیدی واقع بینانه برای معامله انواع ارزهای دیجیتال جلو بروید.

  • با افراد دانا مشورت کنید

برای شناخت روش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال با افراد باتجربه مشورت کنید؛ اگر کسی را نمی شناسید کارشناسان اکس نوین به صورت 24 ساعته آماده راهنمایی شما هستند. مشاوران و کارشناسان ما شناخت کافی از شرایط بازار دارند و می‌توانند به شما کمک کنند که با ریسک کمتری معاملات خود را انجام دهید. از طریق صفحه زیر می‌توانید با مشاوران اکس نوین ارتباط برقرار کنید.

لینک صفحه تماس با ما در اکس نوین

  • توانایی‌های خود را بشناسید

با خودتان تعارف نکنید؛ شما باید خودتان را بشناسید و بدانید که کدام یک از روش‌های معامله ارز دیجیتال برایتان مفید خواهد بود. توجه کنید که روشی که دوستتان را به موفقیت رسانده لزوما برای شما مناسب نیست؛ شاید شما با دیدی متفاوت به بازار نگاه کنید یا نوسانات بازار بیشتر از چیزی که انتظار دارید برایتان استرس آور باشد. در هر حال این شما هستید که باید روش خود را با توجه به تجربه و توانایی هایتان تعیین کنید تا به بهترین خودتان در هر زمان تبدیل شوید.

  • همه سرمایه را وارد بازار نکنید

یکی از نکاتی که همه اقتصاددانان بر آن تأکید می‌کنند این است که برای ورود به بازار ارز دیجیتال یا بورس باید از سرمایه اضافه خود استفاده کنید. در این صورت حتی اگر ضرر هم کردید و همه سرمایه خود را از دست دادید دیگر نگران از دست دادن همه زندگیتان نیستید.

  • بازار را بشناسید

اگرچه شما نمی توانید تعیین کنید که در آینده دقیقا چه اتفاقی برای ارزهای دیجیتالتان رخ خواهد داد؛ اما می‌توانید با بررسی شرایط بازار از گذشته تاکنون چیزهای مهمی را بفهمید. پس هیچوقت تحلیل را فراموش نکنید و همواره قبل از هر معامله چشمتان به نمودارها باشد تا ریسک کمتری متوجه شما شود. ما در اکس نوین نمودارهای قیمت ارزهای دیجیتال را برای شما آماده کرده ایم تا همیشه اطلاعات کاملی از شرایط بازار به دست آورید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات