خرید انواع گیفت کارت ارزان در موبوگیفت

یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
مطالعه 5 دقیقه
گیفت کارت یا کارت هدیه که عملکردی مشابه همان کارت هدیه دارد، امروزه در انواع گوناگونی عرضه می‌شود.
تبلیغات

گیفت کارت‌ها ممکن است برای کشورهای مختلفی چون امریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا و ... باشد و در قیمت‌های مختلفی عرضه شود. در این میان اگر قصد خرید گیفت کارت ارزان داشته باشید، ممکن است با سوالاتی مواجه شوید. اینکه چه گیفت کارتی بخریم که ارزان باشد، گیفت کارت خود را از چه فروشگاه یا چه سایتی خریداری کنیم، قیمت گیفت کارت‌ها به چه عواملی بستگی دارد و چگونه می‌توان نمونه ارزان‌تر ان را انتخاب کرد و خریداری نمود و ...

همان‌طور که می دانید با توجه به تحریم های گوناگون امریکا علیه کشور ایران، برخی از خرید و فروش ها در ایران با محدودیت ها و مشکلاتی همراه هستند که خرید ارزهای بین‌المللی یکی از این موارد است. به عنوان مثال شما نمی توانید گیفت کارتی که به نام ایران ثبت شده باشد خریداری فرمایید و برای حل این مشکل باید گیفت کارت و به طبع آیدی اپل شما به نام کشورهای دیگر ثبت شود. در این میان با توجه به این مسائل برخی شرکت‌های سودجو وجود دارند که به اصطلاح از آب گل آلود ماهی می‌گیرند و سعی دارند با دلایل غیرواقعی قیمت‌های بالایی را برای گیفت کارت‌ها پیشنهاد دهند.

البته ذکر این نکته نیز خارج از لطف نیست که با توجه به تغییرات ارز و افزایش و کاهش قیمت دلار، ممکن است قیمت این گیفت کارت‌ها افزایش یابد. در صورتی یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن باشید که قیمت پیشنهاد شده عادلانه و مناسب است. موبوگیفت به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر

خرید آنلاین انواع گیفت کارت ارزان، با همرامی تیم متخصص خود به بررسی قیمت‌های دلار و نوسانات بازار پرداخته و مناسب ترین قیمت را برای انواع گیفت کارت ارائه می‌دهد. با ما همراه شوید تا به معرفی چند مورد از گیفت کارت‌های ارائه شده در فروشگاه موبوگیفت بپردازیم و بیشتر با خدمات آن آشنا شویم:

گیفت کارت ارزان اپل

گیفت کارت اپل یا همان گیفت کارت آیتونز یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترن انواع کارت‌های هدیه است. کد این گیفت کارت در دستگاه‌های مختلف اپل مانند آیپد، آیپاد، مک و آیفون قابل استفاده است. از گیفت کارت اپل می‌توان در آی بوک استو، مک آپ، آیتونز، آپ استور نیز استفاده کرد. گیفت کارت اپل در واحدهای ارزی از 2 دلار گرفته تا 50، 75، 100 و 200 دلاری در موبوگیفت عرضه می‌شود. مشتریان گرامی می‌توانند برای خرید اینترنتی گیفت کارت ارزان اپل از کشورهای انگلیس، کانادا، آمریکا و استرالیا به سایت موبوگیفت مراجعه فرمایند.

گیفت کارت ارزان گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی از جمله کارت‌های هدیه محبوب برای دستگاه‌های اندروید است. گیفت کارت گوگل پلی که برای خرید هر نوع اپلیکیشن و بازی یا پرداخت درون برنامه‌ها نیاز است، دارای قیمت‌های مختلفی است. این گیفت کارت کاربرد فراوانی دارد، به‌خصوص برای افرادی که علاقه‌مند به بازی‌های مختلفی چون کلش رویال یا کلش آف کلنز هستند، بسیار کاربرد دارد زیرا این افراد مجبورند برای پرداخت های درون برنامه ای مانند خرید جم در کلش آف کلنز اقدام به خرید گیفت کارت و شارژ اعتبار مجازی خود نمایند.

از آنجایی که علاقه مندان به بازی‌های رایانه‌ای یا گیم هایی چون کلش آف کلنز معمولا نیاز به افزایش اعتبار خود دارند، حتما دوست دارند گیفت کارت ارزان و با قیمت مناسبی را تهیه کنند. موبوگیفت، گیفت کارت ارزان گوگل پلی را در واحدهای ارزی مختلف 5، 10، 15، 20 و ... دلاری برای کشور آمریکا و واحدهای ارزی 25، 50، 100 لیری برای کشور ترکیه با قیمت‌ها و تخفیف های ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

گیفت کارت ارزان آمازون

موبوگیفت

حتما می دانید که سایت آمازون بزرگ‌ترین و بهترین سایت خرده‌فروشی در دنیا است. گیفت کارت‌های آمازون به‌شدت موردنیاز و توجه مترجم ها و دانشجویان است. آمازون یک کتابخانه از فایل‌های صوتی و کتاب های مختلف است که برای استفاده و خرید این کتاب ها دانشجویان و مترجمان گرامی نیاز به گیفت کارت آمازون دارند.

دانشجویان با توجه به نیاز خود به مطالعه کتب و منابع عاملی مختلف، احتیاج به گیفت کارت آمازون دارند و با توجه به تحریم ها مجبور می‌شوند گیفت کارت‌هایی تهیه و کتاب های مناسب خود را بخرند. از این رو مطمئنا دانشجویان گرامی علاقه‌مند هستند که گیفت کارت ارزان و اقتصادی تری را تهیه کنند تا بتوانند کتاب ها و فایل‌های صوتی علمی بیشتری مطالعه کنند.

موبوگیفت علاوه بر ارائه قیمت‌های منطقی برای انواع گیفت کارت‌ها، یک قابلیت جذاب دیگر نیز دارد و آن ویژگی جذاب هم این است که دانشجویان و به‌طور کلی تمامی کاربران می‌توانند در هر خرید بسته به مبلغ پرداخت شده، امتیازی را کسب کنند. به این ترتیب پس از چند خرید امتیازها جمع شده و تبدیل به یک تخفیف عالی می‌شود که در کنار قیمت‌های مناسب گیفت کارت می‌تواند شرایط خرید مناسبی را برای دانشجویان و مترجمان عزیز فراهم آورد.

گیفت کارت ارزان ایکس باکس

بازی ایکس باکس حتما برای شما آشنا و شناخته شده است. ایکس باکس یکی از بازی‌های پرطرفدار و محبوب در بین گیمر های سراسر دنیا است. اگر گیمر باشید یا با گیم ها کمی آشنایی داشته باشید حتما می دانید که افرادی که ایکس باکس بازی می‌کنند برای بهره‌مندی بهتر و بیشتر از امکانات ایکس باکس می‌توانند با خرید آنلاین گیفت کارت‌های معتبر ایکس باکس اکانت خود را ارتقا دهند.

از این رو با توجه به بازی و استفاده مداوم گیمرها از ایکس باکس، مطمئا گیمرها علاقه مندند که گیفت کارت ارزان تهیه و نیاز خود را برطرف کنند. کاربران گرامی می توانن به مراجعه به سایت موبوگیفت، گیفت کارت کشور آمریکا را در واحدهای ارزی 1، 5، 10، 20 دلاری تا 100 دلاری برای کشور آمریکا تهیه کرده و از هر خرید امتیاز کسب کنند. سپس در خریدهای بعدی از تخفیف های حاصل استفاده کنند.

گیفت کارت ارزان پلی استیشن

یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار، پلی استیشن است. این بازی نیز یک سری امکانات ویژه دارد که تنها با خرید گیفت کارت پلی استیشن و افزایش اعتبار امکان بهره‌مندی از آن‌ها برای افراد وجود دارد. موبوگیفت، گیفت کارت‌های پلی استیشن را با قیمت‌های مناسب 10، 20، 25، 30، 40، 50، 60، 75، 100 دلاری برای کشور آمریکا، 5 تا 100 پوند برای کشور انگلیس و نیز 5 تا 100 دلار برای کشور امارات عرضه می‌کند.

کارت هدیه ارزان در موبوگیفت

شما در موبوگیفت می‌توانید علاوه از موارد ذکر شده، انواع بسیار زیادی گیفت کارت را با قیمت‌های مناسب و منطقی خریداری کنید. موبوگیفت متشکل از تیم تخصصی و باتجربه ای است که با توجه نواسانات نرخ ارز و دلار، قیمت‌های به روزی را برای انواع مختلف گیفت کارت‌های موردنیاز شما ارائه می‌دهد.

موبوگیفت آنقدر به قیمت گیفت کارت‌های خود اطمینان دارد که حتی تضمین بهترین قیمت گیفت کارت‌ها را دارد. کافی است به سایت اصلی این شرکت سری بزنید و قیمت‌ها را با سایر سایت‌ها و فروشگاه‌ها مقایسه کنید. در اخر می‌توان گفت اگر قصد خرید آنلاین گیفت کارت ارزان آن هم از یک فروشگاه اینترنتی معتبر را دارید، پیشنهاد ما به شما موبوگیفت است!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات