بازی مرکب خاتون، بچه رئیس و خسوف در روبیکا

شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
آمار تماشای پلتفرم‌های آنلاین؛ یک تقلب راهگشا برای انتخاب فیلم و سریال‌هایی که باید دید!
تبلیغات

فیلم‌باز هستید یا سریال‌باز؟ دیدن فیلم حالتان را بهتر می‌کند یا هیجان انتظارکشیدن برای قسمت جدید یک سریال؟ اهل هرکدام از این‌ها که باشید احتمالا با مشکلی مشترک مواجه شده‌اید: پیدا‌کردن فهرستی قابل‌اعتماد از فیلم‌ها یا سریال‌های جدید و جالبی که باید ببینید؛ همان Watch List معروف!

ماجرا وقتی سخت‌تر می‌شود که در نظر بگیریم یک فیلم (سریال) هر قدر هم که جایزه برده باشد و این و آن تحسینش کرده باشند، بازهم مثل هندوانه سربسته است و تا خودت نبینی نمی‌توانی مطمئن باشی که فیلم خوبی است.

یک راه‌حل خوب برای این مشکل اعتماد به آمار است. اگر همیشه دنبال شکار فیلم‌ها و سریال‌های خوب هستید، توصیه ما به شما این است که به خِرَد جمعی اعتماد کنید؛ یعنی ببینید در مقیاس کلان، بقیه فیلم و سریال‌بازها چه فیلم‌هایی را بیشتر دیده‌اند و به‌هم توصیه کرده‌اند.

این روزها که شبکه‌ها و وب‌سایت‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال در ایران رشد کرده‌اند، یک دسته مهم و خیلی بزرگ از اهالی فیلم و سریال، کاربران همین شبکه‌ها و وب‌سایت‌ها هستند که اتفاقا با‌‌‌‌توجه‌‌به تکنولوژی‌های موجود، به‌راحتی می‌توان دریافت که چه فیلم‌ها و سریال‌هایی را بیشتر از بقیه تماشا می‌کنند.

روبیکا، یکی از پلتفرم‌های آنلاین پخش فیلم و سریال کشور، در مطلب پیش رو چند نمونه از پربازدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های کاربران بخش فیلم و سریال روبیکا را معرفی و پیشنهاد می‌کند از بین آن‌ها، اثر موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید و بدون نیاز به خرید اشتراک به تماشای آن بنشینید.

سریال بازی مرکب

سریال بازی مرکب که دیگر نیاز به معرفی ندارد. این سریال که لقب پربیننده‌ترین سریال دنیا را یدک می‌کشد، محصول سال ۲۰۲۱ کشور کره‌جنوبی و کمپانی نتفلیکس است و هوآنگ دانگ هیوک، کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشته است. داستان این سریال اکشن و ماجراجویی، به‌نحوی با یک درام اجتماعی و راز آلود در‌هم تنیده شده تا بینندگان را کاملا با خود درگیر کند. ستارگان سینمای کره‌جنوبی و جهان ازجمله جونگ جائه لی، لی بیونگ هون، گریگ چان، استیون فیو، پل ناکاوچی، هیدئو کیمورا، دونالد چانگ و استفانی کومور در سریال بازی مرکب به ایفای نقش می‌پردازند.

یادمان باشد که بازی مرکب اولین سریال کره‌ای است که در رتبه‌بندی آی ام دی بی، جزو ده سریال برتر قرار گرفته است.

تماشای سریال بازی مرکب با دوبله فارسی و بدون نیاز به خرید اشتراک در روبیکا

سریال خسوف

درام اجتماعی و عاشقانه خسوف، جدیدترین کار مازیار میری است که تهیه‌کنندگی آن را همایون اسعدیان برعهده دارد. این سریال محصول سال ۱۴۰۰ کشورمان است و در‌حال‌حاضر، یکی از پربیننده‌ترین‌های بخش فیلم و سریال پلتفرم روبیکاست. نویسندگی این سریال را مهدی شیرزاد و حسین تراب‌نژاد بر‌عهده دارند. ویژگی دیگر این سریال معرفی چندین چهره جوان به عرصه بازیگری حرفه‌ای است.

در سریال خسوف امین تارخ، مینو شریفی، سجاد بابایی، پوریا رحیمی سام، پریا مجللی، مسعود کرامتی و ستاره اسکندری به ایفای نقش پرداخته‌اند. ناگفته نماند آهنگ‌سازی و خوانندگی تیتراژ سریال هم کار زیبا و دلنشینی از محسن چاووشی است.

سریال خاتون

سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. مهران مدیری، نگار جواهریان، اشکان خطیبی و ستارگان دیگری چون میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی و مهران غفوریان در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

اولین سریال تینا پاکروان ماجرایی تاریخی را روایت می‌کند. این داستان از ابتدای شهریور ۱۳۲۰ آغاز می‌شود؛ یعنی زمانی که جنگ جهانی دوم در جریان است و متفقین ایران را اشغال کرده‌اند. سرنوشت یک خانواده و یک سرزمین در این درام عاشقانه و اجتماعی به زیبایی به تصویر کشیده شده است. آشنایی با فرازوفرودهای تاریخ معاصر ایران که برخی از آثار آن حتی همین امروز هم در زندگی همه ما جریان دارد، اصلی‌ترین دلیل علاقه بینندگان این سریال است. نیم فصل اول «خاتون» مهرماه به پایان رسید و پخش این سریال از اوایل دی ماه دوباره از سر گرفته خواهد شد.

تماشای سریال خاتون بدون نیاز به خرید اشتراک

فیلم سینمایی متری شیش و نیم

متری شیش و نیم در سال ۱۳۹۶ در ایران ساخته شد؛ درام تلخ اجتماعی و جنایی که مورد استقبال بینندگان قرار گرفت. کارگردانی این اثر بر‌عهده سعید روستایی بوده و حضور ستارگانی چون پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و فرهاد اصلانی در این فیلم، جای تردیدی در مخاطب باقی نمی‌گذارد که حتما ارزش دیدن دارد.

متری شیش و نیم پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی تاریخ سینمای ایران است. این فیلم نخستین‌بار در سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به‌روی پرده رفت و موفق شد برنده سه سیمرغ بلورین، ازجمله بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شود.

فیلم سینمایی گشت 2

گشت ۲ فیلم کمدی و اکشن پر طرفداری است که در سال ۱۳۹۵ و به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید سهیلی تولید شد. این اثر با حضور ستارگانی چون حمید فرخ‌نژاد، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، فلامک جنیدی و بهاره افشاری دنباله‌ای است بر فیلم «گشت ارشاد» که در سال ۱۳۹۰ تولید و اکران شده است. این فیلم ازجمله آثاری است که مورد استقبال کاربران شبکه‌های نمایش آنلاین قرار گرفته و می‌توانید گشت ارشاد 2 را بدون خرید اشتراک در روبیکا تماشا کنید.

فیلم سینمایی سریع و خشمگین 9

مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین، به‌عنوان فیلم‌های اکشن، ماجراجویی و جنایی همواره مورد پسند و استقبال کاربران و بینندگان هستند. آخرین بخش از این مجموعه سریع و خشمگین 9 نام دارد که در سال ۲۰۲۱ در کشور آمریکا و با کارگردانی جاستین لین تولید شده است.

بازیگرانی چون وین دیزل، جان سینا، شارلیز ترون، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، جوردانا بروستر، هلن میرن و مایکل روکر در فیلم سریع و خشمگین ۹ به ایفای نقش پرداخته‌اند. بدون تردید حضور این ستارگان همراه با ژانر اکشن و ماجراجویی این فیلم در ورود آن به فهرست پربازدیدترین‌های کاربران آنلاین بدون تأثیر نیست.

انیمیشن بچه رئیس 2: کاسبی خانوادگی

فیلم‌ها و سریال‌های پربازدید، تنها محدود به مخاطبان بزرگ‌سال نمی‌شود و کودکان هم موفق شده‌اند انیمیشن محبوب خود را وارد فهرست پربازدیدترین‌ها کنند. انیمیشن بچه رئیس 2: کاسبی خانوادگی، محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا، انیمیشنی ماجراجویی و کمدی است که کودکان بسیار از آن استقبال کردند.

این اثر به کارگردانی تام مک ‌گراث و نویسندگی مایکل مک ‌کالرز و تام مک ‌گراث تولید شد و بازیگرانی چون الک بالدوین، جیمز مارسدن، ایمی سداریس و آریانا گرینبلات در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند.

فیلم بچه رئیس ۲: کاسبی خانوادگی، قسمت دوم از مجموعه فیلم‌های بچه رئیس و دنباله‌ فیلم بچه رئیس ۲۰۱۷ محسوب می‌شود. این انیمیشن زیبا با دوبله فارسی از پربازدیدترین‌های بخش فیلم و سریال روبیکاست.

انیمیشن ماجراجویی در شانگهای

کودکان در فضای مجازی از انیمیشن «ماجراجویی در شانگهای» هم بسیار استقبال کردند؛ به نحوی که این انیمیشن همچنان در فهرست پربازدیدهای کاربران پلتفرم‌های آنلاین پخش فیلم و سریال قرار دارد. این اثر اکشن و ماجراجویی و عاشقانه محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای آمریکا و فرانسه و به نویسندگی و کارگردانی توماس آستروک است. بازیگرانی چون کریستینا والنزوئلا، برایس پاپنبروک و ملا لی در فیلم «ماجراجویی در شانگهای» به صداپیشگی پرداخته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات