فروش دستگاه جوشکاری رکتی فایر، اینورتر، آرگون، CO2 و برش پلاسما اورین الکتریک

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اتصال انواع فلزات و غیر فلزات به روش‌های مختلف جوشکاری همچون قوس الکتریکی، آرگون، CO2 و استفاده از گازها انجام می‌شود.
تبلیغات

شغل جوشکاری در همه جا از ساخت اسکلت فلزی ساختمان گرفته تا جوشکاری زیر آب برای جوش دادن لوله های انتقال نفت و گاز و تعمیر کشتی و ساخت اسکله و.... کاربرد دارد. با وجود اینکه برای کیفیت بالای جوش انواع فلزات باید جوشکار مهارت و تجربه کافی داشته باشد، اما خیلی مهم است که از بهترین تجهیزات و وسایل جوشکاری استفاده کند که در این بین دستگاه جوش مهم‌ترین وسیله است. با خرید بهترین دستگاه جوشکاری علاوه بر افزایش کیفیت جوش باعث کاهش زمان جوشکاری، کاهش عیوب جوش خواهید شد از این رو می‌توانید به خرید دستگاه‌های جوش اورین الکتریک روی بیاورید.

نحوه جوش دادن فلزات و غیرفلزات

در طی فرایند جوشکاری و به دو حالت ذوبی و جامد دو فلز و غیر فلز به هم متصل می‌شوند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. در حالت فرایند ذوبی باید گرما به فلز پایه برسد تا با ذوب فلز و پر کردن حوضچه با مواد پر کننده هم چون سیم جوش و الکترود جوشکاری باعث اتصال فلزات و غیر فلزات شد در صورتی که در حالت جامد با اعمال حرارت و فشار اتصال صورت می‌گیرد.

آورین الکتریک

انواع روش‌های جوشکاری

به منظور اتصال دائمی فلزات و غیر فلزات باید با استفاده از دستگاه جوش به فلزات پایه دما و گرما داده شود تا ذوب شوند و سپس با مواد پر کننده حوضچه پر گردد که به آن پاس جوش می گویند. معمول ترین روش برای جوشکاری فلزات به نام جوشکاری قوس الکتریکی است که به آن جوشکاری برق می گویند اما روش‌های مختلف دیگری وجود دارد که با انواع گازهای آرگون و CO2 اتصال رخ می‌دهد.

کاربرد دستگاه جوشکاری

مهم‌ترین وسیله برای جوش دادن فلزات و غیر فلزات دستگاه جوش است که با استفاده از آن و وصل کردن به برق یا منبع تغذیه باعث می‌شود که گرما یا حرارت بر فلزات اعمال شود و با وصل کردن انبر اتصال و انبر جوشکاری باعث جو دادن محل درز اتصال فلزات شد.

راهنمای خرید دستگاه جوش اینورتر

تکنولوژی اینورتر باعث شده است که امروزه وزن و ابعاد دستگاه جوشکاری نسبت به مدل‌های قدیمی خیلی کمتر شود و به‌راحتی قابل حمل شود و درعین‌حال با بالاترین توان تولید بتوان با آن‌ها کار کرد. در هنگام خرید دستگاه جوش اینورتر علاوه بر قیمت باید به مواردی چون چرخه کاری، میزان مصرف برق و... توجه کنید.

  • نوع قطعه، ضخامت، میزان نفوذ جوش و نحوه جوشکاری
  • دیوتی سایکل یا چرخه کاری
  • وزن دستگاه
  • قیمت دستگاه

مزایای دستگاه اینورتر جوشکاری

دستگاه‌های قدیمی جوشکاری به دلیل وزن سنگین و همچنین گرمای زیادی که ایجاد می‌کرد باعث شده بود که نتوان از بیشترین توان تولید آن استفاده کرد و همچنین برای کار کردن نیاز به منبع تغذیه و برق قوی داشت با این حال امروزه با خرید بهترین دستگاه جوش اینورتری قادر خواهید بود دستگاهی با وزن سبک و ابعاد کم داشته باشید و بیشترین توان آن استفاده کنید و به‌راحتی به برق شهری آنرا متصل کنید.

  • دارای راندمان بالا تا ۹۰ درصد است.
  • نسبت به دستگاه‌های جوش قدیمی برق خیلی کمی مصرف می‌کند.
  • به‌راحتی قابلیت تنظیم دستگاه جوش را دارید و با استفاده از انواع ولوم جوشکاری می‌توانید باعث افزایش کیفیت و کاهش عیوب جوش شوید.
  • به خاطر وجود عایق دوگانه و همچنین فیوز قدرتمند که دارد ایمنی جوشکاری با آن‌ها بالا است.
  • به‌راحتی شما می‌توانید با هر الکترود پوشش دار جوشکاری کنید.
  • با وجود ویژگی Arc-Force در دستگاه جوش اینورتر شما به‌راحتی می‌توانید حتی در زمانی کوتاه منبع تغذیه را کاهش دهید که همین کار باعث جلوگیری از چسبندگی الکترود ها به سطح کار می‌شود.

خرید انواع دستگاه جوش اینورتری از کارخانه اورین الکتریک

کارخانه اورین الکتریک با مدیریت آقای سعید قدرتی از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید انواع دستگاه جوش و برش شروع به فعالیت کرده است که امروزه جزو بهترین کارخانه های دستگاه جوش در ایران به شمار می آید. شما می‌توانید انواع دستگاه جوشکاری رکتی فایر SMAW و دستگاه جوشکاری زیر پودری SAW و جوشکاری تیگ و آرگون GTAW از اینجا و با گرفتن شماره تلفن های زیر یا آدرس سایت به قیمت مستقیم کارخانه و ارزان‌تر از بازار بخرید.

www.avrin-electric.com

اطلاعات تماس

فروش کارخانه : 09121260142 و 09121574771

تلفن کارخانه : 08633573221

واتساپ : 09123766832

نشانی کارخانه : اراک ، کیلومتر ۱۸ جاده فرمهین ، شهرک صنعتی ایبک آباد ، قطعه جی ۹۵

نشانی دفتر مرکزی : تهران ، خیابان ملاصدرا ، شماره ۲۱۴ ، برج ونوس طبقه ۸ واحد ۱۵

مزایای خرید دستگاه جوش اینورتر از اورین الکتریک

  • خدمات پس از فروش
  • به دلیل اینکه یک برند ایرانی است در صورت خرابی قطعات آن سریع‌تر پیدا می‌شود.
  • قیمت ارزان نسبت به برندهای خارجی
  • با توجه به اینکه مستقیم از کارخانه می خرید قطعا قیمت آن ارزان‌تر از بازار است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات