خرید بازی های فکری کودکان و بزرگسالان ۲۰۲۱ از گاج مارکت

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
با خرید بازی فکری از گاج مارکت، به مغز خود ورزش دهید.
تبلیغات

بازی فکری اغلب نیاز به تفکر، به روش‌های غیر متعارف با در نظر گرفتن محدودیت های داده شده دارد. گاهی اوقات شامل تفکر جانبی نیز می‌شود. پازل ها و معماهای انواع خاصی از بازی‌های فکری هستند.

یکی از اولین علاقه مندان به بازی فکری، ریاضیدان یونانی ارشمیدس بود. او مسائل ریاضی را برای هم عصرانش ابداع کرد تا آن‌ها را حل کنند. آیا می دانستید که انجام بازی‌های فکری می‌تواند از دست دادن حافظه کوتاه مدت را بهبود بخشد؟

به چالش کشیدن ذهن خود با بازی‌های فکری ریاضی و انواع دیگر پازل ها، ارتباط بین سلول های مغز شما را واضح نگه می دارد. به‌علاوه، یادگیری نحوه حل بازی‌های فکری توانایی شما را برای تمرکز و تمرکز نیز بهبود می بخشد.

این فهرست بزرگ بازی‌های فکری همراه با پاسخ، مهارت های تفکر انتقادی شما را آزمایش می‌کند و حتی به شما در بهبود آن‌ها کمک می‌کند. بنابراین می‌توانید به لطف تمام تمرین هایی که انجام می دهید، نحوه حل بازی‌های فکری را سریع‌تر بیاموزید.

از آنجایی که برای حل بیشتر پازل ها و بازی‌های فکری باید به صورت جانبی فکر کنید، باید راه حل های خلاقانه ای برای پازل ها پیدا کنید. این افراد در هر سنی را تشویق می‌کند تا خلاقیت خود را توسعه دهند، زیرا وقتی این کار را انجام می دهید، با راه حل مشکل، پاداش می گیرید. باز هم، این مشابه با بسیاری از زمینه های زندگی است. از تعاملات اجتماعی گرفته تا کار، حتی پختن یک وعده غذایی همگی می‌توانند از تفکر خلاق بهره ببرند.

بنابراین، اگر آماده هستید تا ذهن خود را آزمایش کنید، شیرجه بزنید در به چالش کشیدن ذهن خودتان.

گاج مارکت

آیا خرید بازی فکری برای کودکان توصیه می‌شود؟

بازی‌های فکری و پازل کاری است که همه می‌توانند انجام دهند و فواید زیادی برای سلامت شناختی ارائه می‌دهند. بازی‌های بازی فکری کودکان، ساده تر از بازی هایی هستند که برای بزرگسالان طراحی شده‌اند و برای جلب توجه سریع آن‌ها ساخته شده‌اند و همچنین تغییری در یادگیری معمولی ایجاد می‌کنند. راه‌های زیادی برای گنجاندن بازی‌های بازی فکری در زندگی کودک یا دانش آموز شما وجود دارد، با استفاده از برنامه های موجود در گوشی هوشمند یا تبلت، جستجوی سریع آنلاین یا کتاب هایی پر از پازل ها و بازی‌های مختلف.

بازی‌های فکری به تحریک توانایی‌های شناختی کودک کمک می‌کند و همچنین به او کمک می‌کند تا نشستن و تمرکز روی یک کار را بهبود بخشد. در ادامه بخوانید تا ببینید چرا کودکان به بازی‌های فکری به عنوان بخشی از روال یادگیری خود نیاز دارند.

مزایای بازی فکری

بازی فکری یک مشکل یا معما است که معمولاً به شکلی سرگرم کننده باید حل شود. انواع مختلفی از بازی‌های فکری وجود دارد.

بازی‌های فکری برای کودکان و بزرگسالان مفید است و تغییری را نسبت به روش‌های سنتی یادگیری ایجاد می‌کند. فرقی نمی‌کند از یک برنامه، وب سایت، کتاب پازل یا طیف وسیعی از پازل هایی که می‌توانید در اینجا پیدا کنید استفاده می‌کنید ، به‌راحتی می‌توانید این نوع فعالیت‌ها را در روال روزمره خود جای دهید.

  • بازی‌های فکری بسیار سرگرم کننده و سالم و بی خطر هستند.
  • افزایش فعالیت مغز، بهبود تمرکز، و به‌طور کلی ورزش کردن مغز برای واکنش و تفکر ،بسیار سریع‌تر است.
  • زمانی که یک بازی فکری عالی دریافت کردید، می‌توانید ساعت ها برای حل آن تلاش کنید، بنابراین وقتی این کار را انجام دادید، احساس رضایت و موفقیت زیادی خواهید داشت.
  • بازی‌های فکری چیزی بیش از معماها و معماهای ساده هستند. از لحاظ فنی، بازی فکری نوعی بازی پازل یا فکری است که اغلب شامل تفکر جانبی است. این بدان معنا است که برای حل آن، باید از یک فرایند فکری خلاقانه و کمتر ساده استفاده کنید.
  • قدرت مغز خود را بیازمایید. شلوغی روز و فرار از خستگی شغل شما چیزی است که بسیاری از مردم احساس می‌کنند گهگاه به فرار از آن نیاز دارند. ما این فرصت را برای انجام این کار فراهم می‌کنیم و زمان شما را با پازل ها و سرنخ های مرموز پر می‌کنیم که ذهن شما را به چالش می کشد، بنابراین تا زمانی که به پایان رسیدید تمرین ذهنی مناسبی خواهید داشت..

انواع بازی فکری

بازی‌های فکری فوق‌العاده زیادی در دسترس هستند ، بنابراین اگر به دنبال خرید هستید، مطمئناً هیچ گزینه‌ای وجود ندارد. سرگرم کننده، لذت بخش و بسیار مهیج، دلایل زیادی برای گرفتن بازی فکری وجود دارد. بهترین پازل های بازی فکری باید سرگرم کننده و همچنین چالش برانگیز باشند . با این حال، اگر بازی فکری بیش از حد چالش برانگیز باشد، لذت زیادی نخواهید برد، بنابراین مطمئن شوید که از هر چیزی که خیلی پیچیده است اجتناب کنید، به‌خصوص اگر قبلاً زیاد بازی نکرده اید.یک بازی فکری خوب باید سخت باشد، اما نه در حدی که یک بچه نتواند آن را بفهمد. با این حال، احساس باهوش بودن خوب است.

  • بازی‌های فکری کارتی، یک بازی چند نفره و گروهی است. بازی مونوپولی یک بازی کارتی است.
  • بازی فکری مافیا یک بازی مناسب بزرگسالان است.
  • با خرید بازی فکری استوژیت، می‌توانید به دورهمی خود سرگرمی و شادی بیشتر، هدیه کنید.
  • بازی کارتی زیر خاکی، مناسب کودکان و بزرگسالان است و تعداد نفرات باید بیش از ۴ نفر باشد.
  • با خرید بازی فکری راز جنگل که مناسب رده سنی کودک و نوجوان است، ساعت ها می‌توانید با دو ستان خود سرگرم شوید. تعداد نفرات باید بیش از ۴ نفر باشد.
  • بازی مهیج مونوپولی، مناسب نوجوانان است و برای انجام این بازی به دو نفر نیاز است.
  • بازی فکری کاپوچین که یک بازی کارتی است. مناسب برای خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است و به چهار بازیکن نیاز دارد.

با خرید مکعب روبیک و خرید بازی زینگو می‌توانید یک تمرین سرگرم کننده به مغز خود بدهید یا آشنایان و دوستان خود را سرگرم کنید.

گاج مارکت

سخن پایانی

بازی‌های فکری برای افراد در هر سنی عالی هستند، اما همه محصولات برای هر گروه سنی مناسب نیستند. به عنوان مثال، خرید بازی فکری یک کودک بسیار متفاوت ازخرید بازی فکری بزرگسالان است، اگرچه گزینه هایی در این بین وجود دارد که برای بزرگسالان و کودکانی که با هم بازی می‌کنند عالی هستند. اکثر بازی‌های فکری خوب توصیه های سنی دارند، بنابراین تشخیص مناسب بودن آن‌ها به اندازه کافی آسان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات