اینترنت پرسرعت adsl2+ مبنا تلکام

سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
از آنجایی‌که امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی، نیازهای روزمره و استفاده از انواع اپلیکیشن‌های موبایلی تحت وب هزینه بسیاری برای اینترنت همراه می‌کنیم، در این شرایط برای مصرف خانگی به اینترنتی پرسرعت، درعین ‌حال ارزان و مقرون ‌به‌ صرفه نیاز داریم.
تبلیغات

اینترنت ADSL2+ همواره یکی از گزینه‌های انتخاب کاربران اینترنتی ایرانی بوده که توانسته شرایط بهتری را برای آن‌ها فراهم کند.

برای داشتن اتصال ADSL2+ در محل، مشترکین با خرید یک مودم همراه با بررسی خط تلفن برای adsl2+، بدون نیاز به اتصال با دستگاه‌های حجیم و پیچیده، به دنیای فضای مجازی متصل می‌شوند.

مزایای استفاده از اینترنت ADSL2+

  • مقرون‌به‌صرفه بودن تعرفه اینترنت adsl2+ نسبت به سرویس‌های دیگر
  • عدم اشغال خط تلفن هنگام استفاده از اینترنت
  • سرعت بالا در تبادل داده‌ها و پایداری در اتصال به اینترنت
  • پهنای باند دو برابری نسبت به اینترنت ADSL
  • دسترسی به اینترنت به صورت شبانه‌روزی، بدون نیاز به شماره‌گیری و بدون هزینه پالس تلفن

کدام اپراتور بهترین سرویس ADSL2+ را ارائه می‌کند؟

تعداد اپراتور ارائه دهنده اینترنت adsl2+ به قدری زیاد شده که کاربران در زمان خرید این سرویس سردرگم شده و برخی از کاربران پس از جستجوی بسیار این سرویس را با قیمتی گزاف و کیفیتی پایین دریافت کرده‌اند.

اما در این جایگاه ایستاده ایم تا با ارائه خدمات واقعی، شرکت مبناتلکام را به شما کاربران این حوزه معرفی نماییم . دریافت اینترنت پرسرعت ADSL2+ با سرعت‌ و حجم بالا، همچنین تعرفه‌هایی ارزان‌تر نسبت به بقیه اپراتورها، با پوشش سراسری کشوری و پشتیبانی 24 ساعته به کاربران، این شرکت را نسبت به دیگر ارائه دهندگان اینترنت متمایز کرده است .

در این راستا می‌توانید با کلیک روی تعرفه‌های اینترنت +ADSL2 از پرسرعت ترین و مقرون‌به‌صرفه ترین اینترنت در بین اپراتورهای ارائه دهنده آگاه شوید.

  • تعرفه‌های پایه
  • جشنواره‌ها
  • تعرفه‌های خاص مناسبتی ( تولد 16 سالگی مبنا تلکام مبارک)

تعرفه‌های پایه از سرعت 512KB/S تا 16MB/S در بسته‌های یک ماهه تا یک ساله ارائه می‌شود و در حال حاضر جشنواره پاییزه ADSL2+ تنها تا پایان آذر ماه با تخفیف‌های هیجان انگیز در سایت مبناتلکام برقرار است.

خرید جشنواره پاییزه ADSL2+ مبنا تلکام

شما می‌توانید در جشنواره پاییزه مبنا تلکام سرویس‌های شش‌ماهه با سرعت 16mb/s و ترافیک بین‌الملل 5000 گیگابایت تنها با پرداخت چهار صدوپنجاه هزار تومان دریافت کنید این در حالیست که هنگام استفاده از سایت‌های داخلی، ترافیک برای مشترکین مبنا تلکام نیم‌بها محاسبه خواهد شد و در زمان استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی، ترافیک یک‌سوم محاسبه می‌گردد.

مبناتلکام

تولد مبنا تلکام دروازه ای به دنیای نامحدود

به مناسبت تولد 16 سالگی مبناتلکام، سرویس‌های ADSL2+ با تخفیف 16 درصد و سرویس TD-LTE با 3 درصد تخفیف ارائه خواهد شد مهم‌تر از آن تمامی مشترکین شرکت مبنا تلکام 3 گیگ اینترنت رایگان در سایت مبنا تلکام دریافت خواهند کرد.

شما هم می‌توانید جزء مصرف‌کنندگان از این فرصت استثنایی با تعرفه‌هایی شگفت‌انگیز باشید.

مبنا تلکام اینترنتی که تمام نمی‌شود!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات