اکس نوین؛ کیف پولی امن برای نگهداری تتر

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کیف پول اختصاصی اکس نوین محل امن نگه‌داری ارزهای دیجیتال شما است که می‌توانید به عنوان پس اندازی مطمئن روی آن حساب کنید.
تبلیغات

خدمات اکس نوین برای خرید و فروش تتر

اکس نوین یکی از صرافی های داخلی است که از طریق آن می‌توانید خرید تتر و بیش از 40 ارز دیجیتال دیگر را در بستری امن انجام دهید. با استفاده از اپلیکیشن جامع معامله ارز دیجیتال اکس نوین از هر جایی به حساب کاربری خود دسترسی دارید و هر زمان که دوست داشتید می‌توانید تراکنش های خود را ثبت کنید. با خدمات این صرافی دیگر نیازی نیست نگران شرایط تحریم یا بلوکه شدن پول های خود باشید و می‌توانید از مزایای بی شمار آن بهره‌مند شوید. برخی از مزایای انجام معامله در اکس نوین عبارت اند از:

  • انجام کلیه خدمات واریز و برداشت رمز ارزها به صورت کاملا خودکار
  • امکان واریز آنی سود فروش ارز دیجیتال
  • بهره‌مندی از خدمات آنلاین مشاوره به صورت 24 ساعته
  • امکان معرفی دوستان به اکس نوین و دریافت پاداش
  • اعطای کیف پول اختصاصی به شما برای نگه‌داری ارزهای دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

برای اینکه بتوانید از ارزهای دیجیتالتان نگه‌داری کنید به یک فضای اختصاصی نیاز دارید که به آن کیف پول می گویند که دارای انواع مختلفی شامل نرم افزاری، سخت‌افزاری، موبایلی، دسکتاپ و تحت وب است. وجه مشترک همه کیف پول‌ها کلیدهای عمومی و خصوصی آن هاست که برای تأمین امنیت ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند.

اکس نوین

برای انتخاب بهترین کیف پول برای انتقال تتر به چه مواردی توجه کنیم؟

قبل از اینکه اقدام به خرید و فروش تتر کنید باید محلی امن برای نگه‌داری آن در نظر بگیرید. بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها دارای ویژگی های زیر است.

- امنیت مناسب

با توجه به اینکه شما قصد دارید برای مدتی دارایی خود را در این کیف پول‌ها نگه دارید، امنیت آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. یک کیف پول امن برای تتر باید دارای تأیید دو مرحله ای باشد و از به روزترین پروتکل های فضای دیجیتال برای جلوگیری از هک شدن یا لو رفتن اطلاعات استفاده کند.

- رابط کاربری آسان

همه کاربران با هر سطح اطلاعاتی باید بتوانند در زمان فروش تتر یا خرید آن با کیف پول کار کنند؛ بنابراین می‌توان گفت که بهترین کیف پول ارز تتر کیف پولی است که افراد مبتدی به‌سادگی به همه امکانات آن دسترسی داشته باشند.

- سازگاری

کیف پول باید با مدل گوشی و سیستم کامپیوتر شما سازگاری داشته باشد؛ پس بهترین گزینه برای انتقال تتر والتی است که با بیشتر دستگاه‌ها سازگاری داشته باشد.

اکس نوین

معرفی بهترین کیف پول ارز تتر در سال 2021

در این بخش کارشناسان اکس نوین با توجه به تجربیات خود بهترین کیف پول برای تتر را به شما معرفی کرده‌اند.

1- کیف پول CryptoWallet

این کیف پول از انواع موبایلی است که به دلیل اینکه یکی از بزرگ ترین شرکت‌های محافظت از دارایی های دیجیتال یعنی BitGo از آن پشتیبانی می‌کند به عنوان بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها شناخته می‌شود. CryptoWallet تنها یک کیف پول ساده نیست و از طریق آن می‌توانید به خدمات دیگری مانند صرافی اختصاصی، کارت بدهی، شماره IBAN و... نیز دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید این کیف پول را به حساب کاربری خود در اکس نوین اضافه کنید و از طریق آن خرید و فروش ارز دیجیتال را به صورت مستقیم یا با پول نقد در زمانی کوتاه انجام دهید.

2- کیف پول Binance Wallet

اگر حتی یک بار هم گذرتان به بازار خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، تتر و... افتاده باشد حتما نام صرافی بایننس را شنیده اید. کیف پول مختص این صرافی به عنوان یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال می‌تواند اولین انتخاب شما برای نگه‌داری تتر باشد. Binance Wallet دارای نسخه موبایل و تحت وب است و به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این کیف پول از پلتفرم‌های USDT-ERC20 و USDT-Omni پشتیبانی می‌کند.

3- کیف پول Tether Wallet

Tether Wallet از سری کیف پول های موبایلی است که به صورت اختصاصی برای تتر طراحی شده و از پلتفرم‌های USDT-ERC20 و USDT-Omni پشتیبانی می‌کند. با توجه به رابط کاربری ساده این کیف پول را می‌توان یکی از بهترین ها برای افراد مبتدی دانست. ورود دو مرحله ای خیال شما را از بابت ایمنی این کیف پول تا حد زیادی راحت خواهد کرد.

4- کیف پول MyEtherWallet

MyEtherWallet را می‌توان بهترین کیف پول متن باز تتر دانست که برای ذخیره‌سازی اتر نیز به کار می‌رود. این کیف پول قابل استفاده در موبایل و دسکتاپ است و از پروتکل USDT-ERC20 پشتبانی می‌کند. رابط کاربری آسان و رایگان بودن از مهم ترین مزیت های آن هستند. ذخیره موجودی روی سرور دستگاه در نسخه دسکتاپ و امکان اصلاح کدها توسط کاربران حرفه ای از مزایایی است که ایمنی MyEthetWallet را افزایش می‌دهند.

5- کیف پول Omni Wallet

در سال 2021 نام Omni Wallet به دلیل سهولت استفاده و ایمنی بالا در ردیف بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها قرار داشته است. درواقع باید گفت که این کیف توانایی‌های خود را به تریدرهای حرفه ای پلتفرم Omni ثابت کرده است و ایمنی بسیاری خوبی را برای معاملات شما فراهم می‌کند.

امکان دسترسی به همه کیف پول‌ها از طریق اکس نوین

فرقی نمی‌کند که شما از کدام کیف پول برای نگه‌داری تتر استفاده می‌کنید، به محض تأیید حساب کاربری در اکس نوین می‌توانید با افزودن همه کیف پول های خود از خرید و فروش تتر لذت ببرید. اگر هنوز در انتخاب کیف پول ارز تتر شک دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کیف پول اختصاصی اکس نوین است. این فضا بلافاصله بعد از فعال‌سازی حساب کاربری به صورت رایگان در اختیار شما است و می‌توانید برای نگه‌داری یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال از آن استفاده کنید. شما با این والت حرفه ای تنها یک کلیک فاصله دارید؛ روی لینک زیر کلیک کرده، حساب کاربری ایجاد کنید و از معاملات تتر خود لذت ببرید.

https://exnovin.io/buy-and-sell-tether/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات