لبخند به دیجیتال مارکتینگ با ایران وب لایف

لبخند به دیجیتال مارکتینگ با ایران وب لایف

آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس ایران وب لایف، با تگ لاین لبخند به دیجیتال مارکتینگ، بیش از ۷ سال است که به کسب‌و‌کار های مختلف در مسیر رشد آنلاین خدمت‌رسانی کرده است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این مقاله به بررسی این خواهیم پرداخت که آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست و چه خدماتی را می‌تواند به شما ارائه دهد.

پیش از اینکه در مورد آژانس های دیجیتال مارکتینگ و خدماتی که ارائه می‌دهند صحبت کنیم، لازم است بدانیم اصلا چرا فضای آنلاین و دیجیتال تا این اندازه در کشور سنتی مثل ایران رشد داشته است. البته هنوز هم کسانی هستند که به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی بدبین هستند و خرید های خود را حضوری انجام می‌دهند اما همین افراد هم برای رسیدن به مقصد خود، پیدا کردن قیمت مناسب یا محصولاتی که نمی شناسند، دست به دامن اینترنت می‌شوند.

اصلی‌ترین دلیل رشد بالای خرید و فروش آنلاین، راحتی و قیمت مناسب تر است. در اغلب وب‌سایت‌ها می‌توانید قیمت رقابتی را ببینید و براساس مزایایی که ارائه می‌دهند؛ خرید خود را انجام دهید. (کد تخفیف، خدمات پس از فروش، ارسال رایگان، ارسال فوری و ...)

همچنین پاندمی کرونا هم به رشد شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و بالطبع آن، دیجیتال مارکتینگ منجر شد.

کسب‌و‌کار ها نیز با قدرت شبکه‌های اجتماعی، الگوریتم های موتور جستجو یا تبلیغات هدفمند در سطح اینترنت می‌توانند در این بازار داغ آنلاین بیشتر دیده شوند.

برای اینکه شناخت بیشتری از اهمیت دیجیتال مارکتینگ پیدا کنید می‌توانید به تداخل آن با تبلیغات سنتی آفلاین هم اشاره کنیم. دیگر کمتر پیش می آید که تبلیغی در تلویزیون یا بیلبوردی در خیابان باشد که بدون ذکر نام وب‌سایت یا اشاره به امکان خرید آنلاین، کار خود را تمام کرده باشد.

برای استفاده از این فرصت های طلایی، باید اقدام به همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای کنید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به زبان ساده آژانس دیجیتال مارکتینگ با ارائه مشاوره و راهنمایی حرفه ای، آنالیز رقبا و ارائه راهکار های خلاقانه در فضای دیجیتال، به رشد و بیشتر دیده شدن شما کمک می‌کند و با تخصص و دانش فنی لازم به کنترل فرایند ها می پردازند و در نهایت با ابزارهای حرفه ای، نتایج را کاملا ملموس و کمّی به شما ارائه می‌دهند.

انواع آژانس های دیجیتال مارکتینگ

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس

فول سرویس بودن یا ارائه کامل تمامی خدمات در فضای آنلاین توسط یک آژانس واحد هماهنگی بالایی بین بخش‌های مختلف تبلیغاتی ایجاد می‌کند و بخصوص برای شرکت‌ها و برند های بزرگ کارساز است. در ادامه در مورد خدمات دیجیتال مارکتینگ بصورت کامل توضیح می دهیم. اگر در نظر دارید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تمام خدمات مورد نظر شما را انجام دهد، این گزینه بهترین انتخاب است.

  • شرکت سئو

برخی شرکت‌ها بصورت تخصصی فوکوس خود را روی بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتور های جستجو قرار می‌دهند و براساس آنالیز کلمات کلیدی، مشاوره سئو، لینک بیلدینگ، رپورتاژ آگهی، تولید محتوای سئو شده و ... به بهبود رتبه وب‌سایت در نتایج گوگل کمک می‌کنند.

  • آژانس تبلیغاتی دیجیتال (PPC)

تبلیغاتی مانند G Ads یا بنر های ثابت داخل وب‌سایت‌ها مکانی است برای دیدن وب‌سایت و برند شما. بسیاری از آژانس های دیجیتال مارکتینگ صرفا این خدمات را ارائه می‌دهند و تبلیغات در پلتفرم‌های مختلف مانند اپ موبایل، وب‌سایت‌ها، ساخت تیزر و ... را در کنار هم انجام می‌دهند.

  • آژانس مدیریت شبکه‌های اجتماعی

رشد شبکه‌های اجتماعی بخصوص اینستاگرام در ایران باعث ایجاد برخی آژانس های تخصصی برای افزایش فروش در اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های سوشال مدیا شده است. تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی برای برند ها نیاز به طراحی حرفه ای، عکاسی تخصصی و نگارش متون با رعایت نکات تبلیغ نویسی است. به عنوان مثال عکاسی از لباس به صورت حرفه ای در اینستاگرام به‌شدت روی جذب فالوور و فروش برند تأثیرگذار است.

بخش‌های یک آژانس های دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟

ایران وب لایف

  • بخش خدمات مشتری و بازرگانی

یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف یا قوت آژانس های دیجیتال مارکتینگ، بخش ارتباط با مشتریان است. بهره‌مندی از تیم مجرب، استفاده از نرم افزار های به روز CRM، پاسخ دهی آنلاین به نیاز های مشتریان و ... سبب مستحکم تر شدن ارتباط شما با آژانس مورد نظر خواهد شد.

  • تیم تولید محتوا

تولید محتوا صرفا به سئو و وب‌سایت ختم نمی‌شود و تیم های تخصصی تولید محتوا علاوه بر نگارش متون وب‌سایت مانند بلاگ، محصول و ... باید تسلط کافی برای نگارش کپشن، ایمیل، ویرایش تصاویر و ... را داشته باشند. تیم تولید محتوای حرفه ای نقش حیاتی در رشد کسب‌و‌کار شما دارند.

  • تیم سئو

تیم سئو را می‌توان بخش بزرگ تری از تیم تولید محتوا دید. افراد زبده با به کار بست تکنیک های سئو برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما در گوگل برنامه‌ریزی می‌کنند و سرانجام باعث افزایش ورود کاربر بصورت ارگانیک از طریق سرچ گوگل خواهند شد.

  • تیم دیزاین و سوشال مدیا

گرافیک بخش مهمی از جذابیت کمپین‌های تبلیغاتی است. این تیم با سوشال مدیا ارتباط تنگاتنگی دارد که باعث می‌شود افراد شاغل در این بخش شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ، تسلط کافی بر نیاز و خواسته کاربر شبکه‌های اجتماعی داشته باشند.

  • تیم طراحی سایت و برنامه نویسی

یکی از پایه های اصلی دیجیتال مارکتینگ، طراحی وب‌سایت با رعایت نکات UI و UX است. طراحی سایت با استفاده از وردپرس یا کدنویسی اختصاصی توسط یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند اولین بنای مستحکم شرکت شما در فضای آنلاین باشد.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

تا اینجا در مورد درون یک آژانس دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم. حال کمی در مورد خدماتی که از این شرکت‌ها می توانیم انتظار داشته باشیم، توضیح دهیم. البته میزان پوشش این خدمات در هر آژانس متفاوت است و صرفا آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس یا 360 درجه تمامی این خدمات را ارائه می‌دهد.

  1. SEO یا بهبود رتبه وب‌سایت در موتور های جستجو

سئو یکی از محبوب‌ترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است؛ زیرا یکی از موثرترین آنهاست. همچنین بهینه‌سازی برای موتور های جستجو بخصوص گوگل، سرویسی است که تقریباً در هر شرکت بازاریابی دیجیتال ارائه می‌شود. مجموعه خدماتی که به سئو می‌توانند ارتباط داشته باشند شامل لینک سازی، رپورتاژ آگهی، تولید محتوا و مشاوره سئو است.

  1. PPC یا تبلیغاتی کلیکی

PPC یا Pay-per-click یکی دیگر از استراتژی های بسیار محبوب دیجیتال مارکتینگ است؛ زیرا نتایج تقریباً فوری را به همراه دارد و برای کوتاه مدت مقرون‌به‌صرفه است. این نوع تبلیغات می‌تواند در وب‌سایت‌های معتبر به عنوان تبلیغات بنری، در جستجوی گوگل تحت عنوان گوگل ادز (SEM) یا به عنوان پوش نوتیفیکیشن باشد.

  1. SMM یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

ایجاد آگاهی از برند (Brand Awareness) در برخی موارد برای رشد یک کسب‌و‌کار از فروش بیشتر هم حیاتی تر است. پلتفرم‌های سوشال مدیا دقیقا مانند آهنربا هستند و اگر در جهت صحیح از آن‌ها استفاده کنید؛ نرخ بازگشت سرمایه (ROI) فوق‌العاده بالایی دارد.

با استفاده از خدمات سوشال مدیا یک شرکت دیجیتال مارکتینگ شامل طراحی و دیزاین صفحه شبکه اجتماعی، طراحی پست و استوری، نگارش متون، انجام تبلیغات و اینفلوئنسر مارکتینگ به بهترین نحو، شاهد رشد کسب‌و‌کار خود خواهید بود.

  1. طراحی وب‌سایت

بدون داشتن یک وب‌سایت زیبا و کارآمد، فکر به کسب درآمد بالا در فضای آنلاین هم بیهوده است؛ به همین دلیل است که ما طراحی سایت را به عنوان سنگ بنای بازاریابی دیجیتال می شناسیم. هنگامی که به آمار جهانی میزان فروش آنلاین هم نگاهی بیندازید، کسب‌و‌کار های بزرگ و کوچک را می بینید که بر پایه وب‌سایت فروشگاهی توانسته اند فروش های میلیون دلاری داشته باشند.

طراحی وب‌سایت چه فروشگاهی چه برای معرفی شخص یا برند یکی از الزامات اولیه دیجیتال مارکتینگ است.

ایران وب لایف: لبخند به دیجیتال مارکتینگ

ایران وب لایف

ایران وب لایف با مدیریت مهندس امین رزاق خواه به عنوان یکی از آژانس های دیجیتال مارکتینگ فعال در ایران شناخته شده است که خدمات کامل بازاریابی آنلاین را ارائه می‌کند. از جمله نمونه کار های این شرکت می‌توان به انجام پروژه های مختلف طراحی سایت برای برند های بزرگ مانند وب‌سایت کارخانجات اکسیر کادوس، پاکسان، سامانه کارت هدیه بانک پاسارگاد، بهتاش، قفل هوشمند تنسر و ... ، پروژه های سئو و مشاوره مانند مشاوره سئو سایت دکتر عبیدی، لینک بیلدینگ مجموعه ویلاجار، وب‌سایت فوراور ایران، خانه چمن و ... نام برد.

همچنین استودیو حرفه ای ایران وب لایف با ارائه خدمات عکاسی از محصول، تبلیغاتی و صنعتی به همراه بیش از 200 نمونه کار قوی، پیوندی قوی میان زیبایی بصری و کیفیت ایجاد کرده است.

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده