خرید گام به گام بیت کوین از اکس نوین

سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اکس نوین یک صرافی آنلاین معتبر در ایران است که امکان خرید بیش از 40 رمز ارز معتبر را برای شما فراهم کرده است.
تبلیغات

مزایای خرید بیت کوین از اکس نوین

اکس نوین پلتفرمی است که شما می‌توانید با استفاده از آن، بدون نیاز به حساب ارزی به خرید و فروش دهها ارز دیجیتال معتبر در ایران بپردازید. ما در این صرافی یک پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزی را به شما ارائه می‌دهیم که از طریق آن می‌توانید همه سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید. حتی می‌توانید پرسشهای خود را درباره آموزش خرید این ارز دیجیتال و بیش از 40 رمز ارز دیگر با مشاوران ما مطرح کرده و پاسخ را دریافت کنید. در صورتی که ما را به دوستان خود معرفی کنید؛ می‌توانید پاداش بگیرید و معاملات خود را با کارمزد کمتری انجام دهید.

روش‌های معامله بیت کوین

  • خرید از صرافی های آنلاین

یکی از روشهایی که در آموزش خرید بیت کوین در ایران توصیه می‌شود؛ استفاده از خدمات صرافیهای آنلاین است. برای این کار باید در وب سایت آن عضو شوید. نکته مهم اینجا است که برای استفاده از خدمات بیشتر صرافیهای آنلاین خارجی، نیاز به تغییر آی پی خود خواهید داشت. زیرا بسیاری از آن‌ها خدمات خود را برای ایرانیان مسدود کرده‌اند.

درنتیجه بهتر است برای این کار از آموزش خرید بیت کوین از صرافی ایرانی هم استفاده کنید. زیرا این صرافیها شرایط معامله انواع ارزهای دیجیتال را برای شما بسیار ساده کرده‌اند و به‌راحتی می‌توانید با استفاده از آموزش های موجود، معامله های خود را در این صرافیها انجام داده و موجودی حسابتان را به تومان برداشت کنید.

  • خرید مستقیم از افراد حقیقی

در اغلب کلاسهای آموزش خرید ارز دیجیتال در ایران، توصیه می‌شود که تا حد امکان این کار را به صورت حضوری و بدون واسطه معتبر انجام ندهید. زیرا سایت‌های مختلفی هستند که شماره تماس فروشندگان را در اختیار شما قرار میدهند؛ اما نمیتوان از معتبر بودن این سایت‌ها اطمینان حاصل کرد.

اکس نوین

مراحل خرید بیت کوین در ایران

خرید این ارز دیجیتال در ایران بر خلاف چیزی که به نظر میرسد؛ چندان کار دشواری نیست و چند مرحله ساده دارد.

  • نصب یا خرید کیف پول

اولین مرحله برای خرید بیت کوین در ایران، تهیه یک کیف پول است. این کیف پولها را یا باید به صورت سخت‌افزاری خریداری کنید یا نرم افزار و افزونه آن را روی سیستم خود نصب کنید. از کیف پول برای نگه‌داری از این رمز ارز و تأمین امنیت آن استفاده می‌شود.

بسته به اینکه چه کیف پولی را برای خود انتخاب کنید؛ مراحل نصب و ثبت آن متفاوت است. اما در هر صورت باید برای دانلود برنامه های سازگار یا مواردی از این دست، به خود وب سایت کیف پول مراجعه کنید تا از معتبر بودن برنامه های دانلود شده مطمئن شوید. به‌علاوه از طریق این وب‌سایت‌ها می‌توانید آموزش مرحله به مرحله و تصویری نصب کیف پول را هم دریافت کنید.

  • انتخاب یک پلتفرم یا روش مناسب

پس از اینکه کیف پول خود را نصب کردید؛ باید درباره نحوه خرید تصمیم بگیرید. همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید از طریق صرافیهای آنلاین یا افراد حقیقی برای این کار اقدام کنید. شما باید بهترین صرافیهای ایرانی و خارجی را بشناسید یا با فروشندگان معتبر ارتباط برقرار کنید.

پس از انتخاب صرافی باید آموزش خرید بیت کوین از صرافی ایرانی یا خارجی را مشاهده کنید تا بتوانید همه مراحل به صورت کامل انجام دهید. زیرا انجام ناقص مراحل ثبت نام باعث می‌شود که نتوانید معامله ای را از طریق صرافی انجام دهید.

  • یافتن فروشنده معتبر

مرحله سوم پیدا کردن یک فروشنده معتبر است. برای این کار بهتر است از صرافیهای آنلاین استفاده کنید. برای یافتن فروشنده معتبر در صرافیهای آنلاین باید درخواست خود را برای خرید ثبت کنید؛ در این درخواست باید حجم بیت کوین مورد نیاز و قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهید. اگر فروشنده ای پیدا شد که با قیمت پیشنهادی شما موافقت کرد؛ می‌توانید معامله را انجام دهید.

  • انجام احراز هویت

یکی از مراحل مهمی که در آموزش خرید بیت کوین در ایران باید به آن دقت کنید؛ احراز هویت فروشنده است. اگر شما خرید خود را از صرافیهای آنلاین معتبر در ایران انجام دهید؛ این مرحله از قبل انجام شده است. برای مثال در اکس نوین برای جلوگیری از کلاه برداریهای احتمالی، همه کاربران احراز هویت شده‌اند و کاملا معتبر هستند.

  • انتقال پول به فروشنده و ارائه آدرس کیف پول

در این مرحله باید حساب خود را در صرافی شارژ کرده و هزینه خرید به اضافه کارمزد را پرداخت کنید. سپس آدرس کیف پول خود را برای واریز این ارز دیجیتال ارائه دهید.

آموزش خرید بیت کوین از صرافی ایرانی اکس نوین

خرید و فروش بیت کوین از اکس نوین بسیار ساده است؛ شما می‌توانید با طی کردن چند مرحله ساده در این پلتفرم، خیلی راحت هر ارز دیجیتالی را خریداری کرده و معاملات روزانه خود را در این صرافی داخلی معتبر انجام دهید. این مراحل از قرار زیر هستند:

  • ایجاد حساب کاربری

در ابتدا شما باید به وب سایت صرافی آنلاین اکس نوین مراجعه کرده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید. می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت شده و این کار را ظرف چند دقیقه انجام دهید.

لینک صفحه ثبت نام اکس نوین

  • ارسال مدارک مورد نیاز برای احراز هویت

این مدارک شامل شماره موبایل، اطلاعات حساب بانکی که قصد فعالیت با آن را دارید، عکس سلفی به همراه یک کد و یکی از مدارک شناسایی مانند کارت ملی یا شناسنامه هستند.

  • دریافت ایمیل فعال‌سازی برای تأیید حساب کاربری

پس از ارسال مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام، یک ایمیل تأیید برای شما ارسال خواهد شد. پس از آن مراحل احراز هویت شما آغاز می‌شوند که معمولا کمتر از 24 ساعت طول میکشد.

  • شارژ حساب کاربری و انجام معامله

پس از اتمام مرحله احراز هویت باید مبلغی را برای شارژ حساب کاربری خود پرداخت کرده و به خرید و فروش بیت کوین بپردازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات