سام درب و قابلیت شخصی سازی محصولات

یک‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سام در جزو اولین تولیدکنندگان در ایران است که به مشتریان اجازه شخصی‌سازی در های ضد سرقت را می‌دهد. ظاهرا تصمیم این مجموعه ایجاد یک تمایز با رقبا و پاسخی به تقاضاهای مختلف از سوی مشتریان بوده است.
تبلیغات

افت ارزش ریال در برابر دلار و به تبع آن افزایش چشم گیر قیمت لوازم خانگی و گجت ها، مردم را به سمت احتیاط بیشتر و خرید در های ضد سرقت سوق داده است. به همین دلیل رقابت بین تولیدکنندگان این محصول نیز افزایش چشم گیری داشته است.

شخصی‌سازی در ضد سرقت چه مزیتی دارد؟

سام در نکات مختلفی را برای مزیت های این امکان بیان کرده است. از جمله انتخاب نوع قطعات امنیتی و ارتقاء در ضد سرقت از لحاظ امکانات، امنیت و ظاهر محصول.

نکته قابل توجه قابلیت انتخاب عایق پشم سنگ است. به ادعای این مجموعه با انتخاب این گزینه می‌توانید بدون آزرده خاطر کردن همسایه ها صدای موزیک خود را مقداری افزایش دهید.

شاید بزرگ‌ترین مزیت این قابلیت مدیریت بودجه خریداران است. یعنی در زمان سفارش این محصول می‌توانید بودجه خود را بیشتر صرف امکانات امنیتی کنید یا بیشتر روی ظاهر بهتر محصول هزینه کنید. با این وجود سام در در توضیح موارد ارتقاء امنیتی این گونه گفته است: "امکانات اضافه اختیاری هستند و برای افزایش بیش از حد امنیت تعریف شده‌اند."

جدا از تمام ویژگی‌های مذکور به احتمال زیاد طراحان داخلی از این امکان استقبال بیشتری کنند. تغییر ظاهر در ها به واسطه انتخاب انواع رنگ، روکوب و دستگیره می‌تواند کار طراحی را ساده تر کند.

این قابلیت در اکثر در های ضد سرقت این مجموعه دیده می‌شود، شما می‌توانید این محصولات را بررسی کنید و ارزیابی دقیق ­تری داشته باشید.

معایب شخصی‌سازی محصولات

شخصی‌سازی محصولات می‌تواند به کند شدن روند تولید بینجامد و این مسئله نیز می‌تواند تأثیر منفی بر قیمت تمام شده محصول بگذارد. این مسئله به سیاست‌های اقتصادی سام در باز می‌گردد که هزینه کاهش سرعت تولید را از مشتریان دریافت کند یا به دلایل رقابتی، کاهش سود از تولیدات خود را بپذیرد.

از دیگر معایب شخصی‌سازی محصولات، سیاست‌های بازگشت و مرجوع کردن محصول است. به‌طور معمول محصولات شخصی‌سازی شده قابلیت مرجوع کردن نخواهند داشت، چرا که این محصولات قابلیت فروش به دیگران را از دست می‌دهند.

شخصی سازی امکانات درب ضد سرقت

بهتر است چه امکاناتی را به در ضد سرقت اضافه کنیم؟

یکی از مواردی که روی آن تأکید شده است قفل گاوصندوقی است. این قفل مزایا و معایبی دارد اما آنچه که بیشتر اهمیت دارد امنیت بالای آن است. از معایب این قفل به بزرگی کلید ها و عدم سهولت استفاده می‌توان اشاره کرد.

همچنین عایق پشم سنگ نیز نسبت به قیمت آن کارایی بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. ارتقاء شبکه بندی فلزی نیز می‌تواند قدرت در را در برابر دیلم افزایش دهد. بیشترین موارد سرقت با شیوه خم کردن و شکستن در با دیلم صورت می‌گیرد، بنابر این شبکه بندی فلزی از موارد بسیار مهم است. موارد ظاهری نیز کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات