همایش ذهنیت نامحدود همیار آکادمی در برج میلاد با سخنرانی علی حاجی محمدی

پنج‌شنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
مدت‌ها است که اندیشمندان و بزرگان حوزه موفقیت بر این باور هستند که هیچ چیز به اندازه باورها و نگرش در سرنوشت انسان مؤثر نیست.
تبلیغات

کسی که ذهنیت محدود داشته باشد، اگر هزار ابزار هم برای رسیدن به موفقیت در اختیار او بگذاریم، باز هم نمی‌تواند آن طور که باید و شاید به موفقیت برسد، ولی اگر انسان به ذهنیت نامحدود رسید، با معمولی‌ترین و همگانی‌ترین ابزارها هم می‌تواند نقش موفقیت، سعادت و خوشبختی خود را بر صفحه روزگار حک کند. این دیدگاه بود که باعث شد همیار آکادمی، همایش ذهنیت نامحدود را برای دانشجویان دوره اینستاگرام خود برگزار کند. در ادامه مروری کوتاه و اجمالی بر سرفصل‌های همایش ذهنیت نامحدود خواهیم داشت و اتفاقاتی که در آن رخ داد را بررسی می‌کنیم.

همایش ذهنیت نامحدود چرا و چه زمانی برگزار شد؟

ویروس کرونا، حدود دو سال مهمان ناخوانده جهان بود ولی خوشبختانه با سرعت گرفتن فرایند واکسیناسیون، شاهد کاهش چشمگیر تلفات، ابتلا و میزان بستری هستیم و ظاهراً همه چیز دارد به وضعیت عادی برمی‌گردد. همیار آکادمی هم به شکرانه این اتفاقات خوب تصمیم گرفت همایش ذهنیت نامحدود را در ۲۳ آبان ماه امسال در برج میلاد تهران برگزار کند. این همایش خیلی پرشور و با حضور ۶۰۰ نفر از دانشجویان مجموعه همیار آکادمی برگزار شد. البته در این همایش تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد که در ادامه به چند مورد از اقدامات این مجموعه برای رعایت پروتکل‌ها اشاره شده است:

  • رعایت فاصله مجاز بین حاضران در همایش و خالی بودن یک صندلی بین افراد شرکت‌کننده
  • همکاری با یکی از بهترین مجموعه‌های فعال در زمینه پذیرایی و تشریفات به منظور رعایت بهداشت و مراقبت از سلامتی حاضران
  • اندیشیدن تمهیدات لازم برای جلوگیری از تجمع در یک نقطه و تسهیل در فرایند ورود و خروج به سالن همایش

دلیل برگزاری همایش ذهنیت نامحدود این بود که همیار آکادمی می‌خواست این پیام را به دانشجویان خود مخابره کند که هیچ‌گاه آن‌ها را تنها نمی‌گذارد. شاید دوره‌ای که در آن شرکت کرده‌اند، ظاهراً به پایان رسیده ولی همیار آکادمی حواسش به آن‌ها هست و با برگزار همایش‌های مختلف سعی می‌کند که مسیر رسیدن به موفقیت و اهداف را برای دانشجویان کوتاه‌تر کند. البته این همایش فقط برای دانشجویان دوره آموزش اینستاگرام آقای علی حاجی محمدی برگزار شد ولی مطمئن باشید که همایش‌های مختلفی برای سایر دانشجویان همیار آکادمی در راه است.

موضوع و محور اصلی همایش ذهنیت نامحدود

همان‌طور که از اسم همایش مشخص است، در این رویداد پیرامون ذهنیت نامحدود و رسیدن به موفقیت بحث شد. در این همایش سه سخنران حضور داشتند و هر کدام تلاش کردند که به نوبه خودشان پیرامون «ساخت مدل ذهنی ثروت‌ساز» صحبت کنند. مسئله ذهنیت (Mindset) در دنیای امروز به قدری مهم و ارزشمند شده که بخشی از کتاب‌هایی که وارد بازار می‌شود به این مسئله مهم و حیاتی اختصاص دارد.

آشنایی با سخنرانان همایش ذهنیت نامحدود و چکیده ‌ای از سخنان آن‌ها

در همایش ذهنیت نامحدود ابتدا از سه سخنران معروف و مطرح دعوت شد که به بالای سن بیایند و صحبت‌ها و نظرات خود را برای رسیدن به موفقیت در دنیای امروز بیان کنند. از نگاه اکثر مخاطبان حاضر در نشست مورد بحث، سخنان و نظرات این افراد واقعاً مهم و تأثیرگذار بود و می‌توان به عنوان یک الگوی ساخت نگرش نامحدود از آن‌ها یاد کرد. در ادامه با این سه سخنران آشنا خواهیم شد:

1. آقای علی حاجی محمدی، بنیانگذار همیار آکادمی و همیار وردپرس

آقای علی حاجی محمدی، بنیانگذار و مدیرعامل همیار آکادمی و همیار وردپرس، یکی از سخنرانان همایش ذهنیت نامحدود بود و تلاش کرد فرمول موفقیت خودش را که براساس مطالعه و تجربه در زندگی به دست آورده است، در اختیار حاضران رویداد قرار دهد. وی تمام بخش‌های این فرمول را با مثال و توضیح به‌صورت کامل شرح داد و گفت که چگونه می‌توان از این فرمول به صورت نامحدود استفاده کرد.

در ادامه از جدیدترین استراتژی خود برای بازاریابی در اینستاگرام رونمایی کرد. این استراتژی بیشتر بر لایو استریم‌های مختلف از جمله لایو اینستاگرام تمرکز دارد که تأثیر بسیار زیادی در بازاریابی محصول دارد. آقای حاجی محمدی توضیح داد که یکی از فرمول های موفقیت در اینستاگرام، بازاریابی اصولی است که بهترین نوع بازاریابی در اینستاگرام، لایو مارکتینگ است. در انتها نیز آقای حاجی محمدی از دوره جدید خود با نام لایو مارکتینگ رونمایی کردند و به اهمیت بازایابی در اینستاگرام از طریق لایو اینستاگرام پرداختند. شایان ذکر است که علی حاجی محمدی در لایوهای مختلف و در پیج اینستاگرام خود به‌صورت مداوم به آموزش روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام و روش‌های بازاریابی در آن می‌پردازد. حال در این دوره که رمز موفقیت خود او نیز است به‌صورت کامل به آموزش تمامی نکات آن می‌پردازد. برای شرکت در دوره لایو مارکتینگ همیار آکادمی به سایت همیار مراجعه کنید.

۲. آقای ایمان سرورپرور، چهره ای آشنا برای مخاطبان همایش ذهنیت نامحدود

آقای ایمان سرورپور دیگر سخنران این همایش بود و کوشید در زمان محدودی که در اختیار داشت، بحث مهمی تحت عنوان «تله‌های ذهنی ما» را مطرح کند. وی توضیح داد که چگونه این تله‌های ذهنی، ما را به سمت باورهای محدودکننده سوق می‌دهد و نمی‌گذارد که به موفقیتی که شایسته آن هستیم برسیم. اگر واقعاً می‌خواهیم به موفقیت برسیم و خود را از شر باورهای محدودکننده رها کنیم، باید این تله‌های ذهنی را بشناسیم و مراقب باشیم که در این تله‌ها گرفتار نشویم.

وی کارشناسی مهندسی صنایع خود را از دانشگاه تهران گرفت و موفق شد که مدرک کارشناسی ارشد MBA خود را از دانشگاه آمریکایی آیووه (IOWHE) بگیرد. درحال‌حاضر وی به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و معروف‌ترین مشاوران تحصیلی ایران است و در صدا و سیما هم به‌صورت جدی فعالیت می‌کند.

۳. دکتر حمید بلوری، از بزرگان حوزه ارز دیجیتال در ایران

آقای دکتر حمید نوری، مدیرعامل آموزشگاه خانه ارز دیجیتال هم در این همایش حضور داشت و چشم‌اندازی نوین را پیش روی مخاطبان و حاضران همایش قرار داد. وی بر این باور است که آینده تجارت، متعلق به متاورس است و می‌توان از این بستر برای رسیدن به درآمدی عالی استفاده کرد. جناب بلوری همچنین در مورد راه حل سرمایه‌گذاری در متاورس صحبت کردند. دکتر بلوری در کنار مدیریت مجموعه ارز دیجیتال، رهبری مجموعه ایزی ماینر را هم بر عهده دارد و تاکنون همایش‌ها، سمینارها و وبینارهای گوناگونی در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین برگزار کرده است. در کنار این اقدامات در دانشگاه هم تدریس می‌کند و در زمینه ارزهای دیجیتال، امنیت و انتقال آن‌ها مشاوره می‌دهد.

برای موفقیت، باید خودتان را با سلاح ذهنیت نامحدود مسلح کنید

همایش ذهنیت نامحدود پر بود از آموزش و به اشتراک‌گذاری تجارب افراد مطرح حوزه‌ی کسب‌و‌کار. هزینه‌ی شرکت در این همایش که ارزش آن برای هر فرد به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است به رایگان برای دانشجویان دوره آموزش اینستاگرام همیار آکادمی برگزار شد. یکی از نکات مثبت این همایش به اشتراک‌گذاری تجارب دیگران و ارتباط افراد حرفه‌ای در این حوزه با یکدیگر بود. دانشجویان اینستاگرام توانستند به خوبی با افراد دیگری که در این حوزه کار می‌کنند ارتباط بگیرند و تجارب خود را به اشتراک بگذارند.

اما مهم‌ترین درس این همایش سخنرانی علی حاجی محمدی درباره‌ی موفقیت نامحدود بود. برای داشتن موفقیت شما نیاز به یک ذهنیت نامحدود دارید و باید فراتر از آن‌چیزی که هم اکنون هستید خود را تصور کنید. داشتن یک ذهنیت نامحدود به شما در تمامی بخش‌های زندگی کمک می‌کند و حتی خیر و برکت کار شما را نیز نامحدود می‌کند. امیدواریم شما نیز مهمان بعدی همایش بزرگ همیار آکادمی باشید و بتوانید موفقیت خود را با دیگر افراد موفق به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات