سفارش فینگر فود از سایت فینگر فود دلنشین

دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
امروزه در بسیاری از مجالس، میزبانان با خرید و سفارش فینگر فود به سبک جدیدی از پذیرایی روی آورده و میهمانان را با دنیایی از غذاهای جدید انگشتی آشنا می‌سازند.
تبلیغات

پذیرایی با انواع و اقسام فینگر فودها از مزایای متعددی برخوردار بوده که هر فرد در مجالس مختلف خود می‌تواند از این مزایا بهره‌مند شوند. همچنین سفارش فینگر فود خوشمزه و رنگی از برخی سایت‌ها از جمله سایت فینگر فود دلنشین برای افرادی که به‌راحتی برگزاری مراسم و چیدمان زیبای فینگر فود ها برای جشن‌‎ و مراسم خود توجه ویژه‌‎ای دارند می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

مزایای سفارش فینگر فود برای نمایشگاه های موبایل و تکنولوژی

فینگر فودها اغلب غذاهایی با ابعاد کوچک و به اصطلاح انگشتی هستند، که گزینه مناسبی برای پذیرایی مهمانان در میهمانی‌‎ها و ایونت های متفاوتی چون نمایشگاه موبایل و نمایشگاه تکنولوژی و... به‌شمار می‌روند و می‌توانند مزایای مختلفی چون: تنوع بالای غذا در یک سینی، عدم ریخت و پاش اضافی و جذابیت بالا را برای همگان ایجاد کنند. بنابراین با خرید و سفارش فینگر فود دیگر نگرانی بابت نحوه‌‎ی پذیرایی از میهمان یا عدم علاقمندی آن‌ها به غذاهای تهیه شده وجود نداشته و میزبان با خیال آسوده‌‎تری می‌تواند به باقی کارهای خود رسیدگی کرده و در نهایت یک میهمانی کامل و بدون نقص را برگزار کند.

محتویات سینی‌‎های فینگر فود

سینی‌‎های فینگر فود معمولا حاوی مینی ساندیچ‌‎ها و پیتزا و دیگر غذاها با نان تست یا نان باگت هستند که همگی در قالب شکل‌‎های متفاوتی تهیه شده و با قرارگیری در کنار یکدیگر یک سینی کامل و زیبا را تشکیل می‌دهند. خوب است بدانید که محتویات این سینی‌‎ها معمولا ثابت نبوده و هر شخص در هنگام سفارش فینگر فود می‌تواند این محتویات را تعیین کرده و مواد غذایی دلخواه خود را در آن سینی بگنجاند.

آشنایی با سینی‌‎های مزه و تفاوت آن با فینگر فودها

در یک سینی فینگر فود کلیه‌‎ی محتویات قرار داده شده شامل انواع و اقسام غذا در ابعاد کوچک بوده، این در حالی است که سینی مزه بر خلاف finger food بیشتر حاوی پنیر و میوه‌های رنگی و مخصوصی است که با چیده شدن در کنار یکدیگر طیف رنگ و طعم بسیار بالایی را به وجود می‌‍‌‎آورند. مواد غذایی سینی مزه معمولا شامل پنیر، ژامبون، انواع میوه و آجیل می‌‎باشد به‌طوری‌که میهمان در هنگام پذیرایی شدن محدودیتی نداشته و با خیال راحت چه در رژیم باشد و چه نباشد می‌تواند مواد غذایی دلخواه خود را پیدا کند بدون اینکه هیچگونه عذاب وجدانی از بابت دریافت کالری اضافی داشته باشد.

دلنشین

سفارش سینی‎‌های مزه و پنیر از سایت دلنشین

سینی‌‎های مزه در کنارسینی فینگر فود های متفاوت می‌توانند برای علاقمندان به امتحان کردن پنیر با انواع فینگر فود متفاوت، جذاب باشد. بنابراین در صورتی که علاقمند به اضافه کردن پنیر به سفارش خود هستید به سراغ سفارش سینی مزه و پنیر که حاوی غذاهای متفاوتی است رفته و آن را خریداری کنید.

تهیه‎‌ی سوشی در تهران

بسیاری از افراد علاقه‎‌ی زیادی به انواع سوشی‌ها داشته ولی وقت کافی یا مواد لازم برای تهیه‌‎ی یک سوشی خوشمزه را در اختیار ندارند که در این حالت با سفارش سوشی‎‌های متفاوت از سایت فینگر فود دلنشین می‌توانند محصولات دلخواه خود را دریافت کرده و از مصرف آن لذت ببرند.

دلنشین

تهیه‌‎ی غذا به صورت کیلویی

در بسیاری از مراسمات میزبانان علاوه بر میان وعده یا دسر به پذیرایی با غذاهای مختلف می‌‎پردازند که گاهی با وجود اشتیاق میزبان، این کار به علت فرصت محدودی که وی در اختیار دارد انجام نخواهد شد. در چنین مواقعی با خرید و سفارش غذای کیلویی می‌توان به‌راحتی هم کلاس و تشریفاتی بودن مراسم را حفظ کرده و هم از مشکلات پخت غذا رهایی یافت. بنابراین برای برگزاری هرچه بهتر مراسم خود، در کنار سفارش فینگر فود و مزه، به سفارش غذاهای دلخواه و مجلسی پرداخته تا شبی به یادماندنی را برای خود و خانواده‌‎ی‌تان ایجاد کرده باشید.

جهت سفارش انواع فینگرفودها، سینی‌‎های مزه، سالاد و غذا می‌توانید به سایت فینگر فود دلنشین مراجعه کرده و از دست پخت خواهران دلنشین لذت ببرید. برای مراجعه به سایت فود-دلنشین از آدرس fingerfood-delneshin.com استفاده کرده و محصولات دلخواه خود را امروز سفارش داده و تا ظرف ۳ روز تحویل بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات